Status:
                        Død
                    
                
                    
                    
                    
                        
                            
                                
                                    
                        
                     
                        
                        
                
            
        Anglo Smiley (Varmblods traver)
N-89-6234
- Farge: Mørkbr
 - Årgang: 1989
 - Kjønn: Hoppe
 - Eier: Kristian Stålerød, ANDEBU
 - Oppdretter: Kristian Stålerød, ANDEBU
 
- Starter: 8
 - 1. plass: 1
 - 2. plass: 0
 - 3. plass: 0
 - Plassering: 2
 - Volte: (4)21,6M
 - Auto: (5)19,9aK
 - Premier: kr 8 000
 
Starter
| Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Roy Gjølberg (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 10/2120 | 10 | 10 | STR | - | 0 | |||||||
| Roy Gjølberg (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 7/1600 | 7 | 7 | 19,9ag | 0 | G | 0080 | 0 | |||||
| Thor Borg (C) | Drammen Travbane | 03 | 4/2100 | 4 | 4 | 22,9 g | 0 | G | 0548 | 0 | |||||
| Bjørn Larsen (T) | Klosterskogen Travbane | 01 | 11/2100 | 11 | 11 | nc ag | 0 | G | 0720 | 0 | |||||
| Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 07 | 4/1640 | 4 | 4 | 21,8 g | 0 | G | 0039 | 0 | |||||
| Hans Petter Tholfsen (T) | Klosterskogen Travbane | 07 | 12/2100 | 12 | 12 | 22,5a | 5 | 0069 | 1 000 | ||||||
| Hans Petter Tholfsen (T) | Drammen Travbane | 01 | 13/2120 | 13 | 13 | 21,6 | 7 | 0116 | 1 000 | ||||||
| Hans Petter Tholfsen (T) | Klosterskogen Travbane | 07 | 6/2100 | 6 | 6 | 22,0 | 1 | 0316 | 6 000 | ||||||
| Geir Kihle (T) | Drammen Travbane | 91 | 1/1700 | 1 | 1 | 24,5 | - | P | 0 | ||||||
| Trond Skauen (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 3/2100 | 3 | 3 | 24,3 | 0 | 0092 | 0 | ||||||
| Trond Skauen (T) | Jarlsberg Travbane | 92 | 3/1600 | 3 | 3 | 24,4 g | - | G | P | 0 | |||||
| Geir Kihle (T) | Jarlsberg Travbane | 96 | 1/1600 | 1 | 1 | 30,1 | - | B | 5 000 |