Status:
Død
Urra' Del Rio (IT) (Varmblods traver)
380008000AU1432
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
2013
-
Kjønn:
Hoppe
-
Eier:
Geir Smeby, TOLVSRØD
-
Oppdretter:
Italia, I-00147 ROMA,
-
Starter:
56
-
1. plass:
2
-
2. plass:
1
-
3. plass:
1
-
Plassering:
9
-
Volte:
(5)18,2M
-
Auto:
(8)15,6aM
-
Premier:
kr 78 800
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
2018 |
10 |
0 |
0 |
0 |
1 |
16,6a |
3500 |
3 500 |
2019 |
10 |
1 |
0 |
0 |
4 |
15,9a |
26500 |
26 500 |
2020 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
17,3a |
0 |
0 |
2021 |
14 |
0 |
1 |
1 |
3 |
15,6ar |
20500 |
20 500 |
2022 |
4 |
0 |
0 |
0 |
1 |
17,1a |
4000 |
4 000 |
Starter
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Geir Smeby (S) |
Jarlsberg Travbane |
|
05 |
2/2100 |
2 |
2 |
|
18,5a |
0 |
|
|
654 |
0 |
0 |
|
Va |
Hedda Edvardsen |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
1/2100 |
1 |
1 |
M |
18,9a |
0 |
|
|
156 |
0 |
0 |
|
|
Lars Anvar Kolle (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
01 |
4/2100 |
4 |
4 |
|
17,1a |
0 |
|
|
494 |
0 |
0 |
|
Va |
Helene Kolle (A) |
Momarken Travbane |
|
08 |
1/2140 |
1 |
1 |
M |
20,6a |
4 |
|
|
78 |
4000 |
4 000 |
|
|
Geir Smeby (S) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
2/2609 |
2 |
2 |
|
18,9a |
0 |
|
|
484 |
0 |
0 |
|
Va |
Lars Anvar Kolle (T) |
Sørlandets Travpark |
|
05 |
7/2140 |
7 |
8 |
|
16,8a |
0 |
|
|
981 |
0 |
0 |
|
Va |
Geir Smeby (S) |
Klosterskogen Travbane |
|
06 |
12/2100 |
12 |
12 |
|
17,8a |
7 |
|
|
257 |
2000 |
2 000 |
|
Va |
Geir Smeby (S) |
Biri Travbane |
|
05 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
15,6ar |
0 |
R |
|
318 |
0 |
0 |
|
Va |
Hedda Edvardsen |
Momarken Travbane |
|
08 |
6/2160 |
6 |
7 |
M |
19,6 |
4 |
|
|
305 |
3500 |
3 500 |
|
|
Beate Holmstrøm (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
dg |
- |
|
|
268 |
0 |
0 |
|
Va |
Beate Holmstrøm (P) |
Jarlsberg Travbane |
|
20 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Beate Holmstrøm (P) |
Jarlsberg Travbane |
|
21 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Biri Travbane |
|
06 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
17,8a |
0 |
|
|
217 |
0 |
0 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Biri Travbane |
|
06 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
16,8a |
0 |
|
|
1219 |
0 |
0 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Biri Travbane |
|
03 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
18,2a |
0 |
|
|
51 |
0 |
0 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Momarken Travbane |
|
01 |
12/2140 |
12 |
12 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Momarken Travbane |
|
03 |
7/1640 |
7 |
8 |
|
19,5ag |
0 |
|
G |
299 |
0 |
0 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Bjerke Travbane |
|
03 |
2/2100 |
2 |
2 |
|
18,1a |
4 |
|
|
162 |
3500 |
3 500 |
|
|
Andre H. Stensen (T) |
Biri Travbane |
|
01 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
18,7 |
2 |
|
|
713 |
7500 |
7 500 |
|
|
Lars Anvar Kolle (T) |
Biri Travbane |
|
04 |
9/2100 |
9 |
9 |
|
19,1a |
3 |
|
|
209 |
4000 |
4 000 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Momarken Travbane |
|
05 |
4/2140 |
4 |
4 |
|
24,3a |
0 |
|
|
359 |
0 |
0 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Bjerke Travbane |
|
03 |
2/2100 |
2 |
2 |
|
STR |
- |
|
|
0 |
0 |
0 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Momarken Travbane |
|
01 |
4/2140 |
4 |
4 |
|
STR |
- |
|
|
0 |
0 |
0 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Biri Travbane |
|
04 |
4/2120 |
4 |
10 |
|
STR |
- |
|
|
0 |
0 |
0 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Biri Travbane |
|
05 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
19,2a |
0 |
|
|
232 |
0 |
0 |
|
|
Joakim Hansen (S) |
Jarlsberg Travbane |
|
05 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
18,6ar |
0 |
R |
|
105 |
0 |
0 |
|
|
Geir Smeby (A) |
Bjerke Travbane |
|
06 |
7/2100 |
7 |
8 |
|
17,3a |
0 |
|
|
684 |
0 |
0 |
|
|
Geir Smeby (A) |
Momarken Travbane |
|
06 |
5/2140 |
5 |
5 |
|
18,3a |
0 |
|
|
468 |
0 |
0 |
|
|
Geir Smeby (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
05 |
7/2100 |
7 |
7 |
|
17,6a |
0 |
|
|
392 |
0 |
0 |
|
|
Geir Smeby (A) |
Drammen Travbane |
|
02 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
18,5ar |
5 |
R |
|
43 |
3000 |
3 000 |
|
|
Geir Smeby (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
6/2100 |
6 |
6 |
|
15,9a |
4 |
|
|
1072 |
3500 |
3 500 |
|
|
Geir Smeby (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
1/2609 |
1 |
1 |
|
dg |
- |
|
|
386 |
0 |
0 |
|
|
Geir Smeby (A) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
5/2100 |
5 |
6 |
|
18,1ag |
0 |
|
G |
238 |
0 |
0 |
|
|
Geir Smeby (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
04 |
2/1609 |
2 |
2 |
|
17,8a |
5 |
|
|
217 |
3000 |
3 000 |
|
|
Geir Smeby (A) |
Forus Travbane |
|
05 |
1/2040 |
1 |
1 |
|
19,9 |
0 |
|
|
379 |
0 |
0 |
|
|
Geir Smeby (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
5/2100 |
5 |
7 |
|
18,2a |
1 |
|
|
199 |
14000 |
14 000 |
|
|
Geir Smeby (A) |
Klosterskogen Travbane |
|
02 |
5/1700 |
5 |
6 |
|
18,6a |
0 |
|
|
877 |
0 |
0 |
|
|
Geir Smeby (A) |
Momarken Travbane |
|
07 |
2/2140 |
2 |
2 |
|
19,8a |
7 |
|
|
497 |
3000 |
3 000 |
|
|
Geir Smeby (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
2/2100 |
2 |
8 |
|
18,4a |
0 |
|
|
222 |
0 |
0 |
|
|
Geir Smeby (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
21,9ag |
0 |
|
G |
541 |
0 |
0 |
|
|
Geir Smeby (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
7/2100 |
7 |
8 |
|
17,5a |
4 |
|
|
324 |
3500 |
3 500 |
|
|
Geir Smeby (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
18,7a |
0 |
|
|
227 |
0 |
0 |
|
|
Vidar Hop (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
08 |
4/2100 |
4 |
4 |
|
STR |
- |
|
|
0 |
0 |
0 |
|
|
Vidar Hop (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
19,0a |
0 |
|
|
170 |
0 |
0 |
|
|
Fab Farina (D) |
ITALIA |
|
07 |
8/2060 |
8 |
8 |
|
21,4a |
0 |
|
|
198 |
0 |
0 |
|
|
E Vessichelli (D) |
ITALIA |
|
04 |
5/1600 |
5 |
5 |
|
16,6a |
0 |
|
|
166 |
0 |
0 |
|
|
E Vessichelli (D) |
ITALIA |
|
06 |
3/1600 |
3 |
3 |
|
18,6a |
0 |
|
|
226 |
0 |
0 |
|
|
E Vessichelli (D) |
ITALIA |
|
07 |
1/2620 |
1 |
1 |
|
18,7 |
0 |
|
|
11216 |
0 |
0 |
|
|
E Vessichelli (D) |
ITALIA |
|
07 |
2/2060 |
2 |
2 |
|
18,2 |
0 |
|
|
1656 |
0 |
0 |
|
|
Status
Siste godkjente vaksinasjon: |
Siste registrerte vaksinasjon: |
|
|
Bane: |
Dato: |
Poeng: |
|
Gjenstående prioritet trav: |
0 |
Jarlsberg Travbane |
|
0 |
|
Gjenstående prioritet montè: |
2 |
Momarken Travbane |
|
65 |
|
Halvrad sulkyløp |
0 |
Jarlsberg Travbane |
|
0 |
|
Halvrad montè: |
0 |
Jarlsberg Travbane |
|
0 |
|
Importdato: |
|
Jarlsberg Travbane |
|
0 |
|
Eksportdato: |
|
|
Totalt: |
65 |
|
Død dato: |
|
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |