Status:
Død
Vill Jerven (Kaldblods traver)
578001020150193
- Farge: Svart
- Årgang: 2015
- Kjønn: Vallak
- Eier: Arnstein Syrstad Mo, SKAUN
- Oppdretter: Arnstein Syrstad Mo & Terje Skjetne, SKAUN
- Starter: 94
- 1. plass: 29
- 2. plass: 13
- 3. plass: 9
- Plassering: 16
- Volte: (6)23,2K
- Auto: (6)23,4aK
- Premier: kr 851 126
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dag-Sveinung Dalen (T) | Biri Travbane | 21 | 6/2100 | 6 | 6 | 37,5 | - | N | 0 | Va | |||||
Monika Fremstad (T) | Bjugn Travbane | 20 | 1/2100 | 1 | 1 | dv | - | N | 0 | Va | |||||
Bjørn Garberg (T) | Varig Orkla Arena | 20 | 2/2300 | 2 | 2 | STR | - | 0 | Va | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Varig Orkla Arena | 04 | 3/2320 | 3 | 8 | 28,6 | 5 | 88 | 3 500 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Varig Orkla Arena | 05 | 7/2300 | 7 | 7 | 27,9a | 4 | 32 | 4 500 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Varig Orkla Arena | 10 | 2/2320 | 2 | 5 | 28,3 | 0 | PK | 0 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 05 | 2/2140 | 2 | 2 | 25,9 | 5 | 53 | 4 500 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 07 | 1/2140 | 1 | 1 | 27,9 | 1 | 14 | 18 000 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 08 | 6/2180 | 6 | 9 | 28,4 | 5 | 142 | 10 000 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 04 | 4/2160 | 4 | 8 | 28,2 | 0 | 66 | 0 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 06 | 5/2160 | 5 | 9 | 25,8 | 3 | 74 | 6 000 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 08 | 1/2140 | 1 | 1 | 30,2a | 1 | 45 | 20 000 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 02 | 4/1660 | 4 | 9 | 26,0 | 4 | 64 | 4 500 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 08 | 10/1640 | 10 | 10 | 24,8a | 4 | 95 | 12 000 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 05 | 1/2200 | 1 | 11 | 25,6 | 1 | 119 | 40 000 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 01 | 3/2180 | 3 | 6 | 26,4 | 0 | 58 | 0 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 10 | 2/1640 | 2 | 2 | 24,6 | 0 | 41 | 0 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 10 | 5/2140 | 5 | 5 | 25,6ag | 0 | G | 209 | 0 | Va | ||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 08 | 4/1640 | 4 | 4 | 24,7 | 3 | 86 | 6 000 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 07 | 2/2160 | 2 | 6 | br g | - | G | 26 | 0 | Va | ||||
Ulf Eriksson (T) | Östersund | 09 | 13/2140 | 13 | 13 | 26,3a | 7 | 80 | 3 645 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 02 | 2/1640 | 2 | 2 | 23,4a | 2 | 22 | 10 000 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 09 | 3/1640 | 3 | 3 | 24,3 | 1 | 38 | 18 000 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 07 | 1/2160 | 1 | 6 | 25,9 | 5 | 50 | 3 500 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 03 | 6/1640 | 6 | 8 | 23,7a | 4 | 14 | 6 000 | Va | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 01 | 2/2140 | 2 | 2 | 25,7 | 1 | 45 | 18 000 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 03 | 5/1640 | 5 | 5 | 23,2 | 2 | 84 | 9 000 | ||||||
Inge Melby (T) | Leangen Travbane | 08 | 3/2660 | 3 | 5 | 27,5 g | 5 | G | 48 | 3 500 | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 03 | 5/2160 | 5 | 6 | 28,0 g | 0 | G | 93 | 0 | |||||
Inge Melby (T) | Leangen Travbane | 10 | 4/2140 | 4 | 4 | dg | - | 89 | 0 | ||||||
Inge Melby (T) | Leangen Travbane | 01 | 2/2140 | 2 | 2 | 27,1 | 3 | 39 | 6 000 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 06 | 3/1680 | 3 | 10 | 24,7 | 4 | 52 | 3 500 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 08 | 3/2160 | 3 | 6 | 27,5 | 3 | 18 | 6 000 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 08 | 1/2160 | 1 | 5 | 29,1 | 1 | 17 | 18 000 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 04 | 4/2140 | 4 | 4 | 27,6ag | 5 | G | 34 | 3 500 | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 05 | 7/2160 | 7 | 9 | 26,1 | 5 | 29 | 3 500 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 06 | 2/1640 | 2 | 2 | 26,8 | 1 | 33 | 18 000 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 10 | 3/2160 | 3 | 6 | 27,5 | 1 | 19 | 15 000 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 07 | 3/1640 | 3 | 3 | 28,8ag | 0 | G | 31 | 0 | |||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 09 | 4/1640 | 4 | 4 | dg | - | 34 | 0 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 03 | 3/2160 | 3 | 4 | 25,3 | 1 | 26 | 15 000 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 02 | 5/2140 | 5 | 5 | br g | - | G | 59 | 0 | |||||
Hans Chr. Holm (T) | Biri Travbane | 05 | 8/2100 | 8 | 8 | 26,3a | 4 | 47 | 3 500 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 05 | 2/2200 | 2 | 11 | 24,9 | 2 | 21 | 10 000 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Biri Travbane | 09 | 1/2640 | 1 | 7 | dg | - | 76 | 0 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 03 | 4/2660 | 4 | 6 | dg | - | 30 | 0 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 04 | 6/2160 | 6 | 7 | 27,0 | 1 | 19 | 20 000 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Harstad Travpark | 05 | 10/2060 | 10 | 15 | 26,7 | 1 | 16 | 50 000 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 05 | 3/2680 | 3 | 8 | 28,3 | 1 | 13 | 15 000 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 04 | 2/2180 | 2 | 12 | 26,2 | 1 | 13 | 15 000 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 03 | 3/1640 | 3 | 3 | 25,3a | 2 | 15 | 7 000 | ||||||
Hans Chr. Holm (T) | Leangen Travbane | 03 | 12/1640 | 12 | 12 | 25,2a | 1 | 18 | 18 000 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Bjerke Travbane | 05 | 8/2100 | 8 | 8 | 24,9a | 3 | 291 | 25 000 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 01 | 6/2140 | 6 | 7 | dg | - | 11 | 0 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 05 | 3/2180 | 3 | 11 | 26,5 | 1 | 32 | 14 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 06 | 1/2140 | 1 | 1 | dg | - | 24 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 05 | 12/2140 | 12 | 12 | 27,4a | 1 | 41 | 14 000 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 04 | 5/2180 | 5 | 10 | dg | - | 12 | 0 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 03 | 1/2200 | 1 | 9 | 27,9 | 1 | 14 | 14 000 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 02 | 1/2160 | 1 | 1 | 28,9 | 2 | 44 | 7 000 | ||||||
Dag-Sveinung Dalen (T) | Leangen Travbane | 07 | 1/2180 | 1 | 9 | 29,8 | 1 | 39 | 40 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Bergsåker | 03 | 7/2640 | 7 | 7 | 29,4 | 0 | 84 | 481 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 01 | 7/2140 | 7 | 7 | 29,1a | 1 | 18 | 14 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Bjerke Travbane | 03 | 2/1700 | 2 | 11 | 31,8 g | 0 | G | 98 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 10 | 5/2140 | 5 | 5 | 28,4ag | 2 | G | 39 | 15 000 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Jarlsberg Travbane | 04 | 4/2120 | 4 | 6 | dg | - | 79 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 05 | 1/2180 | 1 | 15 | 28,3 | 1 | 27 | 14 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 05 | 2/2180 | 2 | 6 | 28,0 | 1 | 18 | 14 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Biri Travbane | 03 | 6/2140 | 6 | 11 | 26,8 | 3 | 547 | 30 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 08 | 3/2180 | 3 | 11 | 26,1 | 2 | 138 | 20 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 07 | 7/2140 | 7 | 7 | 30,6 g | 0 | G | 19 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Bjerke Travbane | 06 | 5/2600 | 5 | 5 | 29,4a | 0 | 418 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 05 | 6/2140 | 6 | 6 | 29,1ag | 1 | G | 16 | 14 000 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 03 | 2/2640 | 2 | 2 | 31,1 | 2 | 17 | 8 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 04 | 5/2140 | 5 | 5 | 44,7ag | 0 | G | 25 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 04 | 12/1640 | 12 | 12 | 28,2a | 2 | 11 | 7 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 03 | 4/2180 | 4 | 7 | 30,0 g | 0 | G | 47 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 07 | 10/1640 | 10 | 10 | 25,8a | 1 | 33 | 16 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 04 | 10/1640 | 10 | 11 | 28,4a | 2 | 13 | 9 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 08 | 8/2160 | 8 | 13 | 28,1 | 1 | 35 | 16 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 01 | 3/1640 | 3 | 3 | 27,8a | 1 | 29 | 16 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 04 | 8/2160 | 8 | 13 | 30,2 | 2 | 45 | 8 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 08 | 3/2160 | 3 | 6 | 31,2 | 1 | 25 | 14 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 04 | 4/2160 | 4 | 6 | 33,7 | 1 | 30 | 16 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 02 | 3/2140 | 3 | 3 | 32,3ag | 1 | G | 27 | 14 000 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 07 | 5/2180 | 5 | 8 | 31,5 | 2 | 59 | 7 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 04 | 2/2140 | 2 | 2 | 33,5 | 2 | 85 | 8 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 01 | 4/2180 | 4 | 8 | dg | - | 162 | 0 | ||||||
Arne Nilsen (T) | Leangen Travbane | 10 | 2/2160 | 2 | 6 | dg | - | 115 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 08 | 1/2140 | 1 | 1 | 36,4ag | 3 | G | 51 | 5 000 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 10 | 1/2180 | 1 | 7 | 34,8 | 1 | 53 | 22 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 02 | 2/2160 | 2 | 6 | br g | - | G | 514 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 02 | 1/2160 | 1 | 8 | 36,1 | 3 | 40 | 7 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 10 | 2/2140 | 2 | 2 | 33,9 | 4 | 232 | 5 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 09 | 2/2160 | 2 | 6 | 36,9 | 3 | 39 | 4 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 01 | 1/2140 | 1 | 1 | 34,9 | 5 | 467 | 6 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 08 | 2/2140 | 2 | 2 | 38,9 g | 0 | G | 365 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 21 | 5/2160 | 5 | 7 | 40,0 | - | P | 0 | ||||||
Edvard Kristiansen (A) | Leangen Travbane | 20 | 3/1660 | 3 | 4 | 54,5 g | - | G | B | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 20 | 3/1660 | 3 | 6 | 61,5 g | - | G | N | 0 | |||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 20 | 3/1640 | 3 | 3 | STR | - | 0 | |||||||
Edvard Kristiansen (A) | Leangen Travbane | 21 | 5/1660 | 5 | 10 | 64,3 g | - | G | B | 0 |