Status:
Død
Pacific Line (DK) (Varmblods traver)
DK-0H0225
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 2007
- Kjønn: Vallak
- Eier: Bjørn Jakobsen, STAVANGER Psevd: Stall Uz
- Oppdretter: Danmark, DK-2920 CHARLOTTENL.,
- Starter: 18
- 1. plass: 3
- 2. plass: 1
- 3. plass: 1
- Plassering: 1
- Volte: (5)*18,7M
- Auto: (5)*17,6aK
- Premier: kr 40 487
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Rune Wiig (T) | Forus Travbane | 03 | 9/2040 | 9 | 9 | dg ag | - | G | 240 | 0 | |||||
Rune Wiig (T) | Forus Travbane | 02 | 4/1620 | 4 | 8 | dist g | 0 | G | 229 | 0 | |||||
Tom Erik Solberg (T) | Forus Travbane | 02 | 7/2040 | 7 | 7 | 19,1ag | 0 | G | 150 | 0 | |||||
Rune Wiig (T) | Forus Travbane | 03 | 3/2060 | 3 | 7 | br g | - | G | 66 | 0 | |||||
Rune Wiig (T) | Forus Travbane | 02 | 2/1600 | 2 | 2 | dg ag | - | G | 40 | 0 | |||||
Geir Mikkelsen (T) | Bergen Travpark | 03 | 7/2100 | 7 | 7 | 18,6a | 3 | 49 | 4 000 | ||||||
Rune Wiig (T) | Forus Travbane | 06 | 3/2550 | 3 | 3 | dg | - | 128 | 0 | ||||||
Rune Wiig (T) | Forus Travbane | 07 | 3/2040 | 3 | 3 | 17,7a | 0 | 28 | 0 | ||||||
Rune Wiig (T) | Forus Travbane | 07 | 4/2040 | 4 | 4 | 18,7 | 1 | 27 | 14 000 | ||||||
Rune Wiig (T) | Forus Travbane | 03 | 6/2060 | 6 | 11 | 19,9 g | 2 | G | 73 | 6 000 | |||||
Rune Wiig (T) | Sørlandets Travpark | 03 | 6/2160 | 6 | 10 | 21,9 g | 0 | G | 58 | 0 | |||||
Pål Buer (T) | Forus Travbane | 03 | 5/2040 | 5 | 5 | dg | - | 60 | 0 | ||||||
Thomas Bonde (T) | Århus | 03 | 1/1800 | 1 | 2 | 17,6a | 1 | 131 | 7 851 | ||||||
Peter Frandsen (A) | Århus | 91 | 2/1800 | 2 | 1 | 20,8 | - | P | 0 | ||||||
Jørgen Sjunnesson (T) | Jägersro | 10 | 10/2140 | 10 | 1 | dg | - | 119 | 0 | ||||||
Birger Jørgensen (T) | Skive | 09 | 5/2100 | 5 | 1 | 20,1a | 5 | 66 | 851 | ||||||
Birger Jørgensen (T) | Skive | 01 | 1/2100 | 1 | 1 | 19,8 | 1 | 28 | 8 509 | ||||||
Birger Jørgensen (T) | Skive | 02 | 2/2100 | 2 | 1 | 21,5ag | 0 | G | 47 | 0 |