Status:
Død
Viktoria Mollyn (Kaldblods traver)
N-01-0052
- Farge: Brun
- Årgang: 2001
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Sverre Hjørnerød, FREDRIKSTAD
- Oppdretter: Elisabeth Hjørnerød, FREDRIKSTAD
- Starter: 14
- 1. plass: 1
- 2. plass: 3
- 3. plass: 2
- Plassering: 2
- Volte: (4)30,4K
- Auto: (3)33,1aK
- Premier: kr 41 923
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Asbjørn Mehla (T) | Klosterskogen Travbane | 03 | 2/1700 | 2 | 2 | 33,5a | 0 | 0056 | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Magnor Travbane | 04 | 3/1600 | 3 | 3 | 31,5 | 2 | 0044 | 4 000 | ||||||
Bjørn Goop (T) | Färjestad | 08 | 1/1640 | 1 | 9 | 30,4 | 2 | 57 | 6 904 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 02 | 7/1640 | 7 | 7 | 34,5 | 0 | 0075 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Momarken Travbane | 03 | 2/1600 | 2 | 2 | 33,4a | 0 | 0039 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Drammen Travbane | 05 | 3/2100 | 3 | 3 | 37,8 | 0 | 0161 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 02 | 5/2000 | 5 | 5 | 34,5 | 2 | 0089 | 15 000 | ||||||
Sverre Hjørnerød (A) | Sørlandets Travpark | 05 | 12/1660 | 12 | 12 | 36,6 | 0 | 0213 | 0 | ||||||
Sverre Hjørnerød (A) | Bjerke Travbane | 04 | 3/2100 | 3 | 3 | STR | - | 0 | |||||||
Trond Skauen (T) | Bjerke Travbane | 04 | 10/2140 | 10 | 10 | 33,9 | 0 | 0222 | 0 | ||||||
Sverre Hjørnerød (A) | Kala Travpark | 03 | 2/1900 | 2 | 2 | 33,1a | 3 | 0060 | 1 750 | ||||||
Mikael J. Andersson (T) | Årjäng | 02 | 4/2160 | 4 | 2 | 36,2 | 6 | 0038 | 2 267 | ||||||
Sverre Hjørnerød (A) | Momarken Travbane | 08 | 5/2000 | 5 | 5 | 34,5 | 3 | 0206 | 2 500 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Drammen Travbane | 01 | 15/2140 | 15 | 15 | 36,9 g | 9 | G | 0030 | 1 500 | |||||
Jomar Blekkan (T) | Biri Travbane | 07 | 2/1600 | 2 | 2 | 36,8 | 1 | 0015 | 8 000 | ||||||
Sverre Hjørnerød (A) | Momarken Travbane | 96 | 9/2020 | 9 | 9 | 48,6 | - | B | 4 000 | ||||||
Sverre Hjørnerød (A) | Drammen Travbane | 96 | 1/2120 | 1 | 1 | 54,4 | - | B | 4 000 |