Status:
Død
Alm Pila (Kaldblods traver)
N-01-0248
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 2001
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Ola Skiaker, BRANDBU
- Oppdretter: Knut Alm, JAREN
- Starter: 34
- 1. plass: 9
- 2. plass: 4
- 3. plass: 2
- Plassering: 10
- Volte: (4)*27,2K
- Auto: (6)26,9aK
- Premier: kr 245 817
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Hans Chr. Holm (T) | Biri Travbane | 02 | 2/1620 | 2 | 11 | 27,8 | 1 | 114 | 14 000 | ||||||
Hanne Borgli | Biri Travbane | 07 | 2/1640 | 2 | 10 | M | 30,8 g | 5 | G | 59 | 2 500 | ||||
Hanne Borgli | Bjerke Travbane | 08 | 1/2160 | 1 | 8 | M | 32,9 | 2 | 128 | 6 000 | |||||
Vidar Hop (C) | Momarken Travbane | 09 | 1/1640 | 1 | 1 | 28,5a | 5 | 24 | 2 000 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Momarken Travbane | 03 | 1/1640 | 1 | 1 | 28,4ag | 3 | G | 53 | 9 000 | |||||
Hanne Borgli | Biri Travbane | 23 | 1/2100 | 1 | 1 | M | 34,0 | - | P | 0 | |||||
Eirik Høitomt (T) | Bjerke Travbane | 07 | 10/1609 | 10 | 10 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Tore Bjørn Diskerud (S) | Bjerke Travbane | 06 | 9/1609 | 9 | 9 | 29,1a | 4 | 89 | 6 000 | ||||||
Atle Solhus (T) | Biri Travbane | 05 | 8/1609 | 8 | 8 | 29,9a | 0 | 477 | 0 | ||||||
Vidar Hop (C) | Drammen Travbane | 04 | 3/1700 | 3 | 3 | 26,9a | 4 | 147 | 4 000 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 11/1609 | 11 | 11 | 28,3a | 0 | 75 | 0 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Momarken Travbane | 05 | 9/1640 | 9 | 9 | 28,0a | 4 | 92 | 3 000 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Momarken Travbane | 05 | 3/1640 | 3 | 4 | 31,8a | 0 | 22 | 0 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Jarlsberg Travbane | 10 | 1/2120 | 1 | 7 | 32,6 | 0 | 57 | 0 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Bjerke Travbane | 02 | 5/1660 | 5 | 14 | 30,5 | 1 | 42 | 24 000 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Momarken Travbane | 02 | 7/1640 | 7 | 7 | 30,1 | 1 | 18 | 16 000 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Momarken Travbane | 04 | 8/1640 | 8 | 8 | 30,3 | 1 | 62 | 20 000 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Bjerke Travbane | 08 | 10/1609 | 10 | 10 | 29,2a | 4 | 54 | 2 500 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 11/1609 | 11 | 11 | 30,6a | 2 | 111 | 5 000 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Biri Travbane | 04 | 10/2100 | 10 | 10 | dist a | 0 | 42 | 0 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Drammen Travbane | 02 | 12/1700 | 12 | 12 | 28,8a | 0 | 217 | 0 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Biri Travbane | 09 | 3/1609 | 3 | 3 | 28,4a | 3 | 88 | 4 000 | ||||||
Erik Bergløf (T) | Årjäng | 05 | 6/1640 | 6 | 5 | 28,5a | 2 | 87 | 6 317 | ||||||
Kai Johansen (T) | Drammen Travbane | 05 | 5/1720 | 5 | 12 | 33,8 g | 0 | G | 41 | 0 | |||||
Kai Johansen (T) | Drammen Travbane | 07 | 7/1700 | 7 | 7 | 28,5a | 4 | 45 | 3 000 | ||||||
Kai Johansen (T) | Bjerke Travbane | 92 | 1/2160 | 1 | 1 | 32,8 | - | P | 0 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Bjerke Travbane | 05 | 2/2100 | 2 | 2 | dg | - | 34 | 0 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Drammen Travbane | 05 | 11/1700 | 11 | 11 | 34,9ag | 0 | G | 0295 | 0 | |||||
Olav Mikkelborg (T) | Bjerke Travbane | 04 | 12/2100 | 12 | 12 | 29,0a | 7 | 0329 | 3 000 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Bjerke Travbane | 02 | 4/2100 | 4 | 4 | 30,7ag | 4 | G | 0036 | 5 000 | |||||
Olav Mikkelborg (T) | Bjerke Travbane | 03 | 6/2160 | 6 | 6 | 29,9 | 6 | 0043 | 1 500 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Momarken Travbane | 05 | 14/1620 | 14 | 14 | 29,7 g | 2 | G | 0013 | 7 000 | |||||
Olav Mikkelborg (T) | Bjerke Travbane | 04 | 3/1640 | 3 | 3 | 27,2 | 1 | 0019 | 50 000 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Bjerke Travbane | 08 | 4/2160 | 4 | 4 | 30,8 | 1 | 0015 | 24 000 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Biri Travbane | 02 | 10/1620 | 10 | 10 | 32,8 g | 1 | G | 0012 | 10 000 | |||||
Olav Mikkelborg (T) | Momarken Travbane | 01 | 12/2000 | 12 | 12 | 35,7 | 1 | 0016 | 10 000 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Biri Travbane | 01 | 6/2100 | 6 | 6 | 35,4 g | 1 | G | 0022 | 8 000 | |||||
Olav Mikkelborg (T) | Bjerke Travbane | 92 | 2/2140 | 2 | 2 | 37,6 | - | P | 0 |