Status:
Død
Lynita (Kaldblods traver)
N-77-0436
- Farge: Brun
- Årgang: 1977
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Kåre Nervik, BIRI
- Oppdretter: Kåre Nervik, BIRI
- Starter: 98
- 1. plass: 6
- 2. plass: 9
- 3. plass: 4
- Plassering: 8
- Volte: (6)33,3M
- Auto: (5)35,0aK
- Premier: kr 99 750
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kjell Varhaug (T) | Drammen Travbane | 91 | 2/1700 | 2 | 2 | 35,8 r | - | R | N | 0 | |||||
Jan Risa (A) | Vikodden Travbane | 06 | 5/1800 | 5 | 5 | 36,4 | 0 | 0118 | 0 | ||||||
Sverre Dahl (B) | Vikodden Travbane | 05 | 14/1820 | 14 | 14 | 36,3 | 9 | 0699 | 800 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Vikodden Travbane | 05 | 13/1820 | 13 | 13 | 39,6 | 0 | 3353 | 0 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Momarken Travbane | 07 | 11/2140 | 11 | 11 | 35,8 | 7 | 0101 | 600 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Vikodden Travbane | 04 | 11/2380 | 11 | 11 | 41,1 | 0 | 0278 | 0 | ||||||
Tore H. Larsen (T) | Bjerke Travbane | 02 | 5/2640 | 5 | 5 | 34,5 | 0 | 0538 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Vikodden Travbane | 04 | 10/1800 | 10 | 10 | 36,4 | 7 | 0236 | 800 | ||||||
Jan Risa (A) | Momarken Travbane | 04 | 10/2020 | 10 | 10 | 34,6 | 4 | 0603 | 1 500 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Drammen Travbane | 02 | 1/1700 | 1 | 1 | dg | - | 0072 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Drammen Travbane | 06 | 3/2100 | 3 | 3 | 37,6 | 0 | 0300 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Bjerke Travbane | 05 | 15/2280 | 15 | 15 | 36,7 | 0 | 0427 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Bjerke Travbane | 05 | 15/1620 | 15 | 15 | STR | - | 0 | |||||||
Øivind Mathisen (T) | Drammen Travbane | 06 | 9/1700 | 9 | 9 | 35,2 | 0 | 0393 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 3/2200 | 3 | 3 | 36,3 | 4 | 0061 | 2 000 | ||||||
Tore H. Larsen (T) | Bjerke Travbane | 04 | 15/2180 | 15 | 15 | 34,9 | 3 | 0350 | 4 000 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Bjerke Travbane | 06 | 8/2120 | 8 | 8 | 37,5 | 0 | 0359 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Vikodden Travbane | 01 | 10/1920 | 10 | 10 | dg | - | 0138 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Vikodden Travbane | 07 | 7/1800 | 7 | 7 | dg | - | 0461 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Vikodden Travbane | 04 | 5/1800 | 5 | 5 | 35,0 | 0 | 0142 | 0 | ||||||
Tore H. Larsen (T) | Drammen Travbane | 09 | 3/2120 | 3 | 3 | 33,3 | 0 | 0368 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Momarken Travbane | 08 | 4/1620 | 4 | 4 | 33,5 | 0 | 0612 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Leangen Travbane | 09 | 1/2160 | 1 | 1 | 36,2 | 0 | 0129 | 0 | ||||||
Svein Dyrhoff (B) | Vikodden Travbane | 05 | 3/2340 | 3 | 3 | 37,9a | 5 | 0074 | 850 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Vikodden Travbane | 06 | 5/2360 | 5 | 5 | 36,2 | 4 | 0076 | 1 000 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Vikodden Travbane | 04 | 11/2380 | 11 | 11 | 36,1 | 0 | 0263 | 0 | ||||||
Brede Killingmo (T) | Vikodden Travbane | 05 | 8/2380 | 8 | 8 | 36,5 | 2 | 0057 | 2 000 | ||||||
Jan Erik Halvardsson (T) | Vikodden Travbane | 06 | 11/2380 | 11 | 11 | 37,4 | 3 | 0150 | 1 750 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Vikodden Travbane | 05 | 6/1780 | 6 | 6 | 35,8a | 3 | 0056 | 1 350 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Vikodden Travbane | 06 | 2/1780 | 2 | 2 | g6 a | 0 | 0091 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Bjerke Travbane | 04 | 2/2200 | 2 | 2 | 33,7 | 3 | 1327 | 2 000 | ||||||
Rolf Lie (T) | Vikodden Travbane | 05 | 15/1820 | 15 | 15 | BR | - | 1106 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Bjerke Travbane | 01 | 6/2620 | 6 | 6 | 37,6 | 0 | 0302 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Momarken Travbane | 01 | 4/2000 | 4 | 4 | 42,6 | 0 | 0302 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Bjerke Travbane | 05 | 9/1700 | 9 | 9 | dg | - | 0419 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Momarken Travbane | 07 | 4/1600 | 4 | 4 | 35,4 | 8 | 0273 | 800 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Bjerke Travbane | 05 | 8/1700 | 8 | 8 | 35,5 | 0 | 0258 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Klosterskogen Travbane | 01 | 10/1700 | 10 | 10 | 36,2 | 0 | 0065 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Bjerke Travbane | 02 | 2/2120 | 2 | 2 | 35,9 | 1 | 0064 | 10 000 |