Status:
Død
Fournier De Mars (Varmblods traver)
N-86-5289
- Farge: Brun
- Årgang: 1986
- Kjønn: Hingst
- Eier: Kåre Mæhlen, STJØRDAL
- Oppdretter: Arnt Unsgaard, STJØRDAL Psevd: Stall Menty
- Starter: 32
- 1. plass: 0
- 2. plass: 2
- 3. plass: 5
- Plassering: 9
- Volte: (3)19,9K
- Auto: (3)21,2aK
- Premier: kr 29 600
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dag Håkon Svartaas (T) | Leangen Travbane | 06 | 9/2160 | 9 | 9 | BR | - | 1347 | 0 | ||||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Leangen Travbane | 01 | 8/1660 | 8 | 8 | 22,2 g | 7 | G | 0480 | 1 000 | |||||
Edvard Kristiansen (S) | Rauma Travbane | 03 | 8/1760 | 8 | 8 | STR | - | 0 | |||||||
Dag Håkon Svartaas (T) | Rauma Travbane | 05 | 4/1740 | 4 | 4 | 22,6 g | 0 | G | 0272 | 0 | |||||
Dag Håkon Svartaas (T) | Leangen Travbane | 03 | 9/1640 | 9 | 9 | 21,0 | 4 | 1428 | 1 250 | ||||||
Dag Håkon Svartaas (T) | Leangen Travbane | 04 | 11/1660 | 11 | 11 | 20,5 | 8 | 0268 | 1 000 | ||||||
Dag Håkon Svartaas (T) | Leangen Travbane | 08 | 12/1660 | 12 | 12 | 21,5 | 4 | 0433 | 1 250 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 04 | 8/1660 | 8 | 8 | br g | - | G | 0239 | 0 | |||||
Edvard Kristiansen (S) | Leangen Travbane | 03 | 6/2140 | 6 | 6 | 24,2 | 0 | 0206 | 0 | ||||||
Dag Håkon Svartaas (T) | Leangen Travbane | 92 | 3/1640 | 3 | 3 | 23,7 | - | P | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 07 | 2/2640 | 2 | 2 | br a | - | 0135 | 0 | ||||||
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 04 | 6/1640 | 6 | 6 | 22,3 g | 0 | G | 0163 | 0 | |||||
Jomar Blekkan (T) | Leangen Travbane | 09 | 12/2140 | 12 | 12 | 21,8a | 0 | 0107 | 0 | ||||||
Jomar Blekkan (T) | Leangen Travbane | 03 | 8/1660 | 8 | 8 | br g | - | G | 0094 | 0 | |||||
Frode Husbyn (T) | Leangen Travbane | 04 | 1/2140 | 1 | 1 | dg | - | 0159 | 0 | ||||||
Frode Husbyn (T) | Leangen Travbane | 04 | 15/1660 | 15 | 15 | 24,0 | 2 | 0045 | 3 000 | ||||||
Frode Husbyn (T) | Leangen Travbane | 02 | 9/1660 | 9 | 9 | 19,9 | 3 | 0238 | 2 500 | ||||||
Tone Ingrid Bones (A) | Leangen Travbane | 03 | 12/2160 | 12 | 12 | 24,4 g | 0 | G | 0110 | 0 | |||||
Frode Husbyn (T) | Leangen Travbane | 07 | 7/1640 | 7 | 7 | 22,6a | 4 | 0101 | 1 500 | ||||||
Frode Husbyn (T) | Leangen Travbane | 02 | 12/2160 | 12 | 12 | dg | - | 0113 | 0 | ||||||
Frode Husbyn (T) | Leangen Travbane | 09 | 7/2140 | 7 | 7 | 22,6 | 2 | 0798 | 2 500 | ||||||
Frode Husbyn (T) | Leangen Travbane | 02 | 11/2660 | 11 | 11 | 23,8 | 5 | 0167 | 1 200 | ||||||
Frode Husbyn (T) | Leangen Travbane | 04 | 15/2180 | 15 | 14 | 23,5 | 3 | 0343 | 2 500 | ||||||
Frode Husbyn (T) | Leangen Travbane | 04 | 14/2160 | 14 | 14 | 23,6 | 8 | 0884 | 1 000 | ||||||
Frank Unsgaard (B) | Leangen Travbane | 03 | 5/2140 | 5 | 5 | dist | 0 | 0426 | 0 | ||||||
Frode Husbyn (T) | Leangen Travbane | 08 | 10/1640 | 10 | 10 | 21,2a | 6 | 0158 | 1 500 | ||||||
Frode Husbyn (T) | Leangen Travbane | 10 | 1/2140 | 1 | 1 | dg | - | 0170 | 0 | ||||||
Frode Husbyn (T) | Leangen Travbane | 03 | 4/2140 | 4 | 4 | 23,0 | 3 | 3990 | 2 700 | ||||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Leangen Travbane | 10 | 2/2140 | 2 | 2 | 24,4 g | 0 | G | 0321 | 0 | |||||
Frode Husbyn (T) | Leangen Travbane | 01 | 8/2140 | 8 | 8 | 22,6 | 3 | 0566 | 2 500 | ||||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Leangen Travbane | 03 | 5/1640 | 5 | 5 | 22,9ag | 0 | G | 0188 | 0 | |||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Leangen Travbane | 02 | 2/1640 | 2 | 2 | 21,6 | 3 | 0131 | 2 700 | ||||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Leangen Travbane | 01 | 11/1640 | 11 | 11 | 28,8 g | 7 | G | 0488 | 1 500 | |||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Leangen Travbane | 07 | 12/1640 | 12 | 12 | 21,7a | 0 | 0127 | 0 | ||||||
Edvard Kristiansen (S) | Leangen Travbane | 92 | 5/1640 | 5 | 5 | 23,4 | - | P | 0 | ||||||
Edvard Kristiansen (S) | Leangen Travbane | 95 | 6/1680 | 6 | 6 | 30,1 | - | B | 5 000 | ||||||
Edvard Kristiansen (S) | Leangen Travbane | 95 | 5/1640 | 5 | 5 | 31,2 | - | B | 5 000 | ||||||
Edvard Kristiansen (S) | Leangen Travbane | 95 | 5/1640 | 5 | 5 | 30,4 | - | B | 5 000 |