Status:
Død
Speedy Eve (Varmblods traver)
N-87-5518
- Farge: Brun
- Årgang: 1987
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Per-Erik Gravdal & Truls-G. Pedersen, TRANBY
- Oppdretter: Wenche Wike, HOF
- Starter: 29
- 1. plass: 1
- 2. plass: 0
- 3. plass: 3
- Plassering: 11
- Volte: (4)19,3K
- Auto: (4)19,8aK
- Premier: kr 37 600
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Per-Erik Gravdal (A) | Bjerke Travbane | 07 | 14/2180 | 14 | 14 | 21,3 | 7 | 1317 | 1 200 | ||||||
Petter Glittum (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 8/2100 | 8 | 8 | 26,2a | 0 | 0058 | 0 | ||||||
Truls G. Pedersen (A) | Bjerke Travbane | 03 | 2/2100 | 2 | 2 | 21,9ag | 7 | G | 0266 | 1 200 | |||||
Tron Gravdal (A) | Bjerke Travbane | 08 | 4/1609 | 4 | 4 | 19,8a | 5 | 0280 | 1 200 | ||||||
Truls G. Pedersen (A) | Jarlsberg Travbane | 02 | 2/1600 | 2 | 2 | STR | - | 0 | |||||||
Pål Sem (T) | Klosterskogen Travbane | 03 | 4/2100 | 4 | 4 | 21,2ag | 0 | G | 0313 | 0 | |||||
Pål Sem (T) | Bjerke Travbane | 07 | 14/2180 | 14 | 14 | 20,8 | 7 | 0301 | 1 000 | ||||||
Pål Sem (T) | Klosterskogen Travbane | 03 | 11/1700 | 11 | 11 | 23,4ag | 0 | G | 0574 | 0 | |||||
Trond Skauen (T) | Drammen Travbane | 03 | 9/2100 | 9 | 9 | 21,6ag | 0 | G | 0042 | 0 | |||||
Liv Haslie (T) | Drammen Travbane | 01 | 4/2100 | 4 | 4 | 20,0a | 1 | 0237 | 10 000 | ||||||
Pål Sem (T) | Bjerke Travbane | 02 | 8/1609 | 8 | 8 | 23,2a | 0 | 0170 | 0 | ||||||
Pål Sem (T) | Klosterskogen Travbane | 02 | 8/2120 | 8 | 8 | STR | - | 0 | |||||||
Pål Sem (T) | Bjerke Travbane | 07 | 5/1640 | 5 | 5 | STR | - | 0 | |||||||
Per-Erik Gravdal (A) | Jarlsberg Travbane | 02 | 4/1600 | 4 | 4 | 20,1a | 0 | 0159 | 0 | ||||||
Tor Wollebæk (T) | Biri Travbane | 09 | 12/2100 | 12 | 12 | 21,8 | 0 | 0148 | 0 | ||||||
Eivind Gravdal (T) | Momarken Travbane | 04 | 2/2000 | 2 | 2 | dg | - | 0243 | 0 | ||||||
Tron Gravdal (A) | Bjerke Travbane | 09 | 7/2140 | 7 | 7 | STR | - | 0 | |||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 03 | 12/1620 | 12 | 12 | 19,3 g | 3 | G | 0240 | 2 500 | |||||
Pål Sem (T) | Bjerke Travbane | 08 | 13/1660 | 13 | 13 | 23,4 | 4 | 0196 | 3 500 | ||||||
Tor Wollebæk (T) | Momarken Travbane | 09 | 12/1600 | 12 | 12 | 21,0ag | 0 | G | 0055 | 0 | |||||
Pål Sem (T) | Drammen Travbane | 10 | 8/2100 | 8 | 8 | 22,2 | 7 | 0243 | 1 500 | ||||||
Eivind Gravdal (T) | Klosterskogen Travbane | 03 | 12/1700 | 12 | 12 | 22,4a | 0 | 2657 | 0 | ||||||
Per-Erik Gravdal (A) | Jarlsberg Travbane | 02 | 2/2100 | 2 | 2 | 25,2 | 7 | 0141 | 1 500 | ||||||
Truls G. Pedersen (D) | Klosterskogen Travbane | 08 | 3/2100 | 3 | 19 | STR | - | 0 | |||||||
Pål Sem (T) | Bjerke Travbane | 08 | 4/2140 | 4 | 4 | 21,3 g | 0 | G | 0737 | 0 | |||||
Pål Sem (T) | Bjerke Travbane | 10 | 2/2140 | 2 | 2 | 22,4 | 4 | 0429 | 2 800 | ||||||
Pål Sem (T) | Drammen Travbane | 05 | 4/2100 | 4 | 4 | 23,4 g | 6 | G | 0359 | 1 500 | |||||
Pål Sem (T) | Bjerke Travbane | 07 | 15/2160 | 15 | 15 | 23,5 | 7 | 0129 | 1 500 | ||||||
Truls G. Pedersen (D) | Bjerke Travbane | 09 | 7/2140 | 7 | 19 | 22,6 g | 4 | G | 0000 | 3 000 | |||||
Per-Erik Gravdal (A) | Drammen Travbane | 08 | 5/2100 | 5 | 5 | 24,8 g | 3 | G | 0060 | 2 500 | |||||
Truls G. Pedersen (D) | Klosterskogen Travbane | 07 | 7/2100 | 7 | 19 | dg | - | 0000 | 0 | ||||||
Per-Erik Gravdal (A) | Jarlsberg Travbane | 01 | 7/2100 | 7 | 7 | 23,0 g | 3 | G | 0093 | 2 700 | |||||
Ole A. Landaas (T) | Drammen Travbane | 04 | 5/2100 | 5 | 5 | STR | - | 0 | |||||||
Ole A. Landaas (T) | Drammen Travbane | 07 | 9/2100 | 9 | 9 | 29,2 g | 0 | G | 0111 | 0 | |||||
Ole A. Landaas (T) | Bjerke Travbane | 09 | 4/2140 | 4 | 4 | STR | - | 0 | |||||||
Ole A. Landaas (T) | Drammen Travbane | 09 | 10/2100 | 10 | 10 | 29,0 g | 0 | G | 0130 | 0 | |||||
Ole A. Landaas (T) | Drammen Travbane | 93 | 2/1700 | 2 | 2 | 29,6 g | - | G | P | 0 | |||||
Ole A. Landaas (T) | Drammen Travbane | 95 | 3/1700 | 3 | 3 | 32,6 | - | B | 5 000 | ||||||
Ole A. Landaas (T) | Drammen Travbane | 96 | 3/1700 | 3 | 3 | 31,2 | - | B | 5 000 |