Status:
Død
Musse (Varmblods traver)
N-87-5836
- Farge: Brun
- Årgang: 1987
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Terje Hegg, REVETAL Psevd: Prunus Padus Sen.
- Oppdretter: Kai Arne Aas-Hilde Olsen, TOLVSRØD
- Starter: 32
- 1. plass: 5
- 2. plass: 3
- 3. plass: 4
- Plassering: 10
- Volte: (6)20,7K
- Auto: (5)17,2aK
- Premier: kr 84 300
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bjørn Duestad (A) | Sørlandets Travpark | 03 | 7/2140 | 7 | 7 | dg | - | 0291 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Klosterskogen Travbane | 06 | 4/1700 | 4 | 4 | 21,2ag | 0 | G | 0079 | 0 | |||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 01 | 6/2100 | 6 | 6 | 20,7 | 5 | 0031 | 1 000 | ||||||
Thor Borg (C) | Bjerke Travbane | 06 | 1/1609 | 1 | 1 | dgp | 0 | 0152 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Momarken Travbane | 05 | 1/1600 | 1 | 1 | br ag | - | G | 0053 | 0 | |||||
Thor Borg (C) | Bjerke Travbane | 05 | 1/1609 | 1 | 1 | 17,5a | 2 | 0052 | 7 000 | ||||||
Thor Borg (C) | Bjerke Travbane | 06 | 6/1609 | 6 | 6 | 18,9a | 1 | 0101 | 14 000 | ||||||
Jan Morten Hansen (T) | Bjerke Travbane | 04 | 1/2100 | 1 | 1 | 18,8a | 3 | 0212 | 3 500 | ||||||
Thor Borg (C) | Bjerke Travbane | 04 | 3/1609 | 3 | 3 | 17,2a | 6 | 0189 | 1 200 | ||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 03 | 5/2100 | 5 | 5 | 19,2a | 0 | 0108 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Bjerke Travbane | 09 | 2/1609 | 2 | 2 | 17,9a | 3 | 0034 | 4 000 | ||||||
Thor Borg (C) | Klosterskogen Travbane | 02 | 12/1700 | 12 | 12 | 18,6a | 1 | 0545 | 6 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 05 | 3/1600 | 3 | 3 | br g | - | G | 0118 | 0 | |||||
Jan Morten Hansen (T) | Sørlandets Travpark | 07 | 4/2140 | 4 | 19 | 21,0a | 3 | 0000 | 1 100 | ||||||
Thor Borg (C) | Bjerke Travbane | 07 | 5/1609 | 5 | 5 | 18,0a | 4 | 0203 | 2 200 | ||||||
Bjørn Duestad (A) | Klosterskogen Travbane | 02 | 3/2100 | 3 | 3 | 20,7ag | 7 | G | 0443 | 1 000 | |||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 05 | 12/2600 | 12 | 12 | 21,7a | 0 | 0160 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 04 | 4/1600 | 4 | 4 | dp a | 0 | 0035 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Drammen Travbane | 05 | 8/1700 | 8 | 8 | br ag | - | G | 0044 | 0 | |||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 03 | 2/1600 | 2 | 2 | 18,9a | 1 | 0028 | 6 000 | ||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 05 | 3/2100 | 3 | 3 | 20,7a | 6 | 0074 | 1 000 | ||||||
Thor Borg (C) | Bjerke Travbane | 02 | 11/2160 | 11 | 11 | 22,1 | 9 | 0113 | 1 000 | ||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 92 | 5/1600 | 5 | 5 | 21,9 | - | P | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 04 | 8/2100 | 8 | 8 | STR | - | 0 | |||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 09 | 2/1600 | 2 | 2 | STR | - | 0 | |||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 03 | 7/2100 | 7 | 7 | 19,0a | 2 | 0078 | 3 500 | ||||||
Thor Borg (C) | Bjerke Travbane | 07 | 5/1609 | 5 | 5 | 18,2a | 1 | 0058 | 14 000 | ||||||
Thor Borg (C) | Klosterskogen Travbane | 01 | 2/1700 | 2 | 2 | 22,1 g | 1 | G | 0028 | 3 000 | |||||
Bjørn Duestad (A) | Jarlsberg Travbane | 03 | 3/2100 | 3 | 3 | 21,8 | 5 | 0122 | 1 700 | ||||||
Bjørn Duestad (A) | Jarlsberg Travbane | 02 | 2/2100 | 2 | 2 | 27,1 g | 6 | G | 0494 | 1 500 | |||||
Bjørn Duestad (A) | Klosterskogen Travbane | 03 | 3/2100 | 3 | 3 | 24,2 | 7 | 0065 | 1 500 | ||||||
Bjørn Duestad (A) | Bjerke Travbane | 07 | 2/1640 | 2 | 2 | 22,8 g | 0 | G | 0101 | 0 | |||||
Bjørn Duestad (A) | Jarlsberg Travbane | 08 | 6/2100 | 6 | 6 | STR | - | 0 | |||||||
Bjørn Duestad (A) | Jarlsberg Travbane | 08 | 11/2120 | 11 | 11 | 23,6 | 5 | 0037 | 1 600 | ||||||
Bjørn Duestad (A) | Bjerke Travbane | 09 | 5/2140 | 5 | 5 | 21,5 | 2 | 0034 | 5 000 | ||||||
Bjørn Duestad (A) | Bjerke Travbane | 07 | 9/2140 | 9 | 9 | 23,0 | 3 | 0100 | 3 500 | ||||||
Bjørn Duestad (A) | Jarlsberg Travbane | 92 | 3/1600 | 3 | 3 | 24,1 | - | P | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 95 | 1/1600 | 1 | 1 | 30,4 | - | B | 5 000 | ||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 95 | 2/1600 | 2 | 2 | 28,8 | - | B | 5 000 |