Status:
Død
Hjelset Gutten* (Kaldblods traver)
N-88-1017
<<< Hesten er ikke norskregistrert. Kontakt hestens hjemland (Sverige) for utfyllende opplysninger >>>- Farge: Lys M.Rød
- Årgang: 1988
- Kjønn: Vallak
- Eier: Sverige, S-161 BROMMA,
- Oppdretter: Janne B. Hagen Klevan, HELL
- Starter: 57
- 1. plass: 2
- 2. plass: 1
- 3. plass: 5
- Plassering: 6
- Volte: (6)31,1K
- Auto: (8)33,2aK
- Premier: kr 68 256
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 01 | 9/2160 | 9 | 9 | 41,3 | 0 | 4970 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 08 | 12/1680 | 12 | 12 | 39,7 | 6 | 9999 | 1 200 | ||||||
Rolf Rønning (A) | Leangen Travbane | 07 | 7/2160 | 7 | 7 | 42,1 | 0 | 0399 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 09 | 7/2140 | 7 | 7 | 38,5a | 9 | 0304 | 2 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 10 | 4/2140 | 4 | 4 | 39,8a | 3 | 0038 | 4 000 | ||||||
Jomar Blekkan (T) | Leangen Travbane | 08 | 4/2140 | 4 | 4 | 40,0 | 6 | 0074 | 1 200 | ||||||
Rolf Rønning (A) | Leangen Travbane | 01 | 7/2160 | 7 | 7 | 40,6 | 0 | 0077 | 0 | ||||||
Rolf Rønning (A) | Leangen Travbane | 01 | 3/2140 | 3 | 3 | 38,9 | 3 | 0338 | 2 500 | ||||||
Cato Antonsen (T) | SVERIGE | 01 | 5/1640 | 5 | 9 | 39,1 | 0 | 2370 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 07 | 4/1640 | 4 | 4 | 42,0 g | 5 | G | 0050 | 1 700 | |||||
Gunnar Eggen (T) | Biri Travbane | 01 | 1/1600 | 1 | 1 | 39,3 | 6 | 0119 | 1 500 | ||||||
Rolf Rønning (A) | Leangen Travbane | 07 | 7/1640 | 7 | 7 | 40,4 | 0 | 0724 | 0 | ||||||
Rolf Rønning (A) | Leangen Travbane | 07 | 5/1640 | 5 | 5 | 43,9 | 0 | 0100 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 07 | 9/1640 | 9 | 9 | 46,1 | 5 | 0256 | 1 600 | ||||||
Arne Rønning (B) | Leangen Travbane | 98 | 1/1640 | 1 | 1 | 54,6 | - | B | 5 000 | ||||||
Rolf Rønning (A) | Leangen Travbane | 98 | 5/1640 | 5 | 5 | 56,9 | - | B | 5 000 |