Status:
Død
Castillo (Varmblods traver)
N-88-5553
- Farge: Mellombr.
- Årgang: 1988
- Kjønn: Vallak
- Eier: Bjørn Nikkerud & Morten Nikkerud, HOKKSUND
- Oppdretter: Per Tore Tviland, ÅMLI
- Starter: 55
- 1. plass: 1
- 2. plass: 4
- 3. plass: 3
- Plassering: 20
- Volte: (5)17,9K
- Auto: (6)18,3aK
- Premier: kr 43 250
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Finn Aksel Olsen (A) | Bjerke Travbane | 02 | 5/2160 | 5 | 5 | 23,1 | 0 | 0216 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Drammen Travbane | 08 | 12/2120 | 12 | 12 | 21,7 | 6 | 0073 | 600 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 6/2100 | 6 | 6 | 21,6 g | 7 | G | 0303 | 600 | |||||
Therese M. Andersson (S) | Drammen Travbane | 01 | 4/1700 | 4 | 4 | 19,4a | 0 | 0125 | 0 | ||||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Drammen Travbane | 04 | 15/2120 | 15 | 15 | 20,1 | 0 | 0644 | 0 | ||||||
Knut Endre Lie (T) | Momarken Travbane | 06 | 1/1600 | 1 | 1 | 19,4 | 0 | 0391 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Jarlsberg Travbane | 04 | 5/1600 | 5 | 5 | 18,9a | 0 | 0603 | 0 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Drammen Travbane | 10 | 14/2120 | 14 | 14 | 20,4 | 0 | 0234 | 0 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Bjerke Travbane | 09 | 6/1609 | 6 | 6 | 18,3a | 4 | 0066 | 4 000 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 8/1620 | 8 | 8 | 18,4 | 2 | 0206 | 3 000 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Drammen Travbane | 08 | 9/2120 | 9 | 9 | 20,2 | 2 | 1546 | 1 500 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Drammen Travbane | 04 | 9/2120 | 9 | 9 | 22,4 | 0 | 0590 | 0 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Klosterskogen Travbane | 07 | 7/1700 | 7 | 7 | 23,4 | 0 | 0076 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Momarken Travbane | 02 | 2/2000 | 2 | 2 | 21,8a | 0 | 0343 | 0 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Drammen Travbane | 04 | 5/2100 | 5 | 5 | 20,8 | 4 | 0514 | 1 800 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Drammen Travbane | 04 | 12/2120 | 12 | 12 | 22,6 | 8 | 0095 | 1 000 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 3/1600 | 3 | 3 | 18,4a | 0 | 0228 | 0 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Momarken Travbane | 08 | 8/2000 | 8 | 8 | 20,9a | 1 | 0100 | 3 000 | ||||||
Atle Hamre (T) | Drammen Travbane | 02 | 7/2100 | 7 | 7 | 21,3 | 6 | 0220 | 1 000 | ||||||
Per Otto Aagre | Klosterskogen Travbane | 07 | 3/2100 | 3 | 3 | 22,8ag | 0 | G | 0296 | 0 | |||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Drammen Travbane | 04 | 3/2100 | 3 | 3 | br g | - | G | 0189 | 0 | |||||
Atle Hamre (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 8/1620 | 8 | 8 | 19,9 | 3 | 0107 | 1 750 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Klosterskogen Travbane | 08 | 13/1720 | 13 | 13 | 22,9 g | 6 | G | 0217 | 600 | |||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Klosterskogen Travbane | 07 | 4/2100 | 4 | 4 | 22,6 g | 0 | G | 0021 | 0 | |||||
Tore H. Larsen (T) | Biri Travbane | 03 | 4/1600 | 4 | 4 | 18,4 | 0 | 0058 | 0 | ||||||
Tore H. Larsen (T) | Biri Travbane | 03 | 2/1600 | 2 | 2 | 17,9 | 4 | 0181 | 1 500 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Klosterskogen Travbane | 08 | 7/2100 | 7 | 7 | 20,1a | 0 | 0555 | 0 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Bjerke Travbane | 09 | 11/2140 | 11 | 11 | 20,1 | 0 | 0795 | 0 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Drammen Travbane | 09 | 11/2120 | 11 | 11 | 20,7 | 0 | 0165 | 0 | ||||||
Trond Skofsrud (T) | Momarken Travbane | 08 | 5/2000 | 5 | 5 | 19,9 | 2 | 0221 | 2 500 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Momarken Travbane | 04 | 4/2000 | 4 | 4 | 21,5 | 7 | 0222 | 700 | ||||||
Frode Hamre (C) | Bjerke Travbane | 08 | 1/1609 | 1 | 1 | 19,4a | 6 | 0893 | 1 000 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 8/2100 | 8 | 8 | 21,2a | 5 | 0434 | 1 000 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Klosterskogen Travbane | 01 | 7/2100 | 7 | 7 | 22,7 | 0 | 0088 | 0 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 1/1600 | 1 | 1 | 20,0a | 7 | 0080 | 1 000 | ||||||
Frode Hamre (C) | Bjerke Travbane | 02 | 5/2140 | 5 | 5 | 21,8 | 4 | 0142 | 2 200 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 1/1600 | 1 | 1 | 19,0a | 4 | 0227 | 1 250 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 9/2120 | 9 | 8 | 24,4 | 3 | 0298 | 1 750 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 2/2100 | 2 | 2 | 24,3 | 0 | 0452 | 0 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 11/2120 | 11 | 10 | 23,3 g | 0 | G | 0140 | 0 | |||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Drammen Travbane | 03 | 4/2100 | 4 | 4 | 23,0 g | 6 | G | 0070 | 1 000 | |||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Drammen Travbane | 07 | 14/2120 | 14 | 14 | 21,7 | 2 | 0050 | 3 000 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 13/2120 | 13 | 13 | 20,2 | 3 | 0368 | 2 000 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 8/2100 | 8 | 8 | 21,8 | 5 | 0530 | 1 000 | ||||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Drammen Travbane | 09 | 3/1700 | 3 | 3 | 23,0 g | 0 | G | 0107 | 0 | |||||
Pål Sem (T) | Drammen Travbane | 08 | 9/2100 | 9 | 9 | 24,2 g | 0 | G | 0412 | 0 | |||||
Pål Sem (T) | Drammen Travbane | 01 | 12/2100 | 12 | 12 | 21,8 | 5 | 2182 | 1 000 | ||||||
Pål Sem (T) | Klosterskogen Travbane | 09 | 4/2100 | 4 | 4 | 25,1 g | 0 | G | 0593 | 0 | |||||
Frode Fladen (T) | Momarken Travbane | 08 | 9/2000 | 9 | 9 | 25,4 g | 0 | G | 0277 | 0 | |||||
Pål Sem (T) | Klosterskogen Travbane | 07 | 7/2100 | 7 | 7 | 23,9 | 5 | 0134 | 1 000 | ||||||
Pål Sem (T) | Klosterskogen Travbane | 08 | 11/2100 | 11 | 11 | 22,5 | 4 | 0520 | 1 500 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Klosterskogen Travbane | 01 | 10/2100 | 10 | 10 | 24,2 | 0 | 0116 | 0 | ||||||
Pål Sem (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 12/2100 | 12 | 12 | 24,4 | 7 | 0471 | 1 000 | ||||||
Knut Endre Lie (T) | Drammen Travbane | 07 | 2/2100 | 2 | 2 | 26,2 | 0 | 0358 | 0 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Drammen Travbane | 07 | 8/2100 | 8 | 8 | br g | - | G | 0207 | 0 | |||||
Asbjørn Mehla (T) | Jarlsberg Travbane | 92 | 5/1600 | 5 | 5 | 24,7 | - | P | 0 | ||||||
Pål Sem (T) | Drammen Travbane | 95 | 3/1700 | 3 | 3 | 32,9 | - | B | 5 000 | ||||||
Pål Sem (T) | Drammen Travbane | 95 | 4/1700 | 4 | 4 | 34,4 | - | B | 5 000 |