Status:
Død
Leo Prophet (Varmblods traver)
N-88-5621
- Farge: Brun
- Årgang: 1988
- Kjønn: Vallak
- Eier: William Skjørli, GJØVIK
- Oppdretter: Arnstein Tungvåg, SNERTINGDAL
- Starter: 29
- 1. plass: 0
- 2. plass: 1
- 3. plass: 1
- Plassering: 12
- Volte: (6)20,3K
- Auto: (5)21,0aM
- Premier: kr 15 400
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 08 | 3/1600 | 3 | 3 | STR | - | 0 | |||||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 92 | 5/2100 | 5 | 5 | 22,8 | - | P | 0 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 92 | 4/2100 | 4 | 4 | g2 | - | N | 0 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 07 | 3/2100 | 3 | 3 | 23,7 | 0 | 0150 | 0 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 01 | 7/2100 | 7 | 7 | 22,7 | 0 | 0482 | 0 | ||||||
Øivind Mathisen (T) | Biri Travbane | 08 | 10/2120 | 10 | 10 | 21,9 | 7 | 0228 | 600 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Rauma Travbane | 08 | 3/2100 | 3 | 3 | STR | - | 0 | |||||||
Øivind Mathisen (T) | Biri Travbane | 01 | 15/1620 | 15 | 15 | 20,3 | 0 | 0479 | 0 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 09 | 2/2100 | 2 | 2 | br g | - | G | 0214 | 0 | |||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 92 | 5/1600 | 5 | 5 | 20,6 | - | P | 0 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 09 | 4/2100 | 4 | 4 | 24,2 g | 0 | G | 0171 | 0 | |||||
Arne Nordheim (A) | Drammen Travbane | 03 | 5/2100 | 5 | 5 | 22,8 | 0 | 0948 | 0 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Momarken Travbane | 05 | 9/2000 | 9 | 9 | 22,2ag | 0 | G | 0221 | 0 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 04 | 11/2100 | 11 | 11 | 21,0 | 5 | 0357 | 1 000 | ||||||
Frode Fladen (T) | Momarken Travbane | 08 | 6/2000 | 6 | 6 | 22,1ag | 6 | G | 0100 | 450 | |||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Rauma Travbane | 03 | 12/1760 | 12 | 12 | 23,2 g | 6 | G | 0243 | 800 | |||||
Christian Mayr (S) | Biri Travbane | 04 | 5/2100 | 5 | 5 | 21,0a | 4 | 0219 | 2 200 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 08 | 13/2120 | 13 | 13 | 22,4 g | 0 | G | 0472 | 0 | |||||
Arne Nordheim (A) | Drammen Travbane | 07 | 14/2120 | 14 | 14 | 22,5 g | 8 | G | 0533 | 1 000 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 08 | 3/2100 | 3 | 3 | STR | - | 0 | |||||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 07 | 9/2100 | 9 | 9 | 23,1 | 0 | 1515 | 0 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Bjerke Travbane | 03 | 4/2140 | 4 | 4 | br g | - | G | 0308 | 0 | |||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 08 | 10/2120 | 10 | 10 | 23,0 | 3 | 0476 | 1 350 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 08 | 2/2100 | 2 | 2 | 22,2 g | 0 | G | 0304 | 0 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 08 | 14/2120 | 14 | 14 | 22,0 | 5 | 0307 | 1 000 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Drammen Travbane | 07 | 15/2120 | 15 | 15 | 22,1 | 9 | 0323 | 1 000 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 08 | 1/2100 | 1 | 1 | 21,6 | 2 | 0090 | 1 500 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 08 | 7/2140 | 7 | 7 | STR | - | 0 | |||||||
Arne Nordheim (A) | Momarken Travbane | 07 | 15/2020 | 15 | 15 | 21,8 | 0 | 9999 | 0 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 10 | 12/1600 | 12 | 12 | dist g | 0 | G | 0170 | 0 | |||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 08 | 1/2100 | 1 | 1 | 24,4 | 6 | 0304 | 1 000 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 07 | 10/1600 | 10 | 9 | dist | 0 | 0161 | 0 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 08 | 5/2100 | 5 | 5 | 24,0 | 6 | 0171 | 1 000 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Bjerke Travbane | 10 | 2/2140 | 2 | 2 | STR | - | 0 | |||||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 02 | 4/2100 | 4 | 4 | 23,6 | 4 | 0324 | 1 500 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 08 | 8/2100 | 8 | 8 | 24,0 | 7 | 0327 | 1 000 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 01 | 8/2100 | 8 | 8 | br g | - | G | 0125 | 0 | |||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 92 | 5/1600 | 5 | 5 | 23,4 | - | P | 0 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 95 | 4/1600 | 4 | 4 | 32,8 | - | B | 5 000 | ||||||
Arne Nordheim (A) | Biri Travbane | 97 | 3/1600 | 3 | 3 | 32,4 | - | B | 5 000 |