Status:
Død
Spring Of Grieg (Varmblods traver)
N-88-5848
- Farge: Rød
- Årgang: 1988
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Svein Dramstad, SLITU Psevd: Stall Sumi
- Oppdretter: Harry Kongsberg-Arnstein Kongsberg, Gammelt postnr
- Starter: 12
- 1. plass: 0
- 2. plass: 2
- 3. plass: 1
- Plassering: 3
- Volte: (4)21,2M
- Auto: (4)21,8aM
- Premier: kr 9 100
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Per Oleg Midtfjeld (T) | Momarken Travbane | 01 | 2/2000 | 2 | 1 | 21,8a | 2 | 0127 | 1 500 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Drammen Travbane | 08 | 6/2100 | 6 | 6 | 22,6 g | 7 | G | 0048 | 600 | |||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Drammen Travbane | 08 | 11/2100 | 11 | 11 | br g | - | G | 0196 | 0 | |||||
Rolf Dahl (S) | Bjerke Travbane | 08 | 5/2140 | 5 | 5 | 22,4 | 0 | 0704 | 0 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Momarken Travbane | 07 | 14/2020 | 14 | 14 | 21,2 | 6 | 2636 | 1 000 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Årjäng | 10 | 9/1640 | 9 | 17 | br g | - | G | 0226 | 0 | |||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Klosterskogen Travbane | 07 | 2/2100 | 2 | 2 | STR | - | 0 | |||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Momarken Travbane | 07 | 15/2020 | 15 | 15 | br g | - | G | 0164 | 0 | |||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Momarken Travbane | 03 | 2/2000 | 2 | 2 | br g | - | G | 0144 | 0 | |||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Momarken Travbane | 09 | 12/2000 | 12 | 12 | 23,4 | 3 | 0110 | 2 000 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 4/2100 | 4 | 4 | STR | - | 0 | |||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Bjerke Travbane | 09 | 6/2140 | 6 | 6 | 23,7 | 0 | 0043 | 0 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 2/2100 | 2 | 2 | 22,2 | 2 | 0115 | 3 000 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Momarken Travbane | 09 | 6/2000 | 6 | 5 | 23,9 | 5 | 0118 | 1 000 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Momarken Travbane | 91 | 1/2000 | 1 | 1 | 25,2 | - | P | 0 | ||||||
Leif N. Raae (T) | Momarken Travbane | 95 | 1/1600 | 1 | 1 | 35,6 | - | B | 5 000 |