Status:
Død
Lockerbie (Varmblods traver)
N-89-5608
- Farge: Brun
- Årgang: 1989
- Kjønn: Hoppe
- Eier: John Endre Kvam, HJELSET Psevd: Stall Lockerbie
- Oppdretter: Jon Erik Østberg, RUDSHØGDA
- Starter: 31
- 1. plass: 3
- 2. plass: 5
- 3. plass: 1
- Plassering: 10
- Volte: (6)18,7K
- Auto: (4)*18,5aK
- Premier: kr 55 500
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Asbjørn Mehla (T) | Biri Travbane | 03 | 5/1600 | 5 | 5 | g0 g | 0 | G | 0139 | 0 | |||||
Asbjørn Mehla (T) | Leangen Travbane | 04 | 8/2140 | 8 | 8 | 19,7 g | 5 | G | 0142 | 3 000 | |||||
Stig Jarle Røste (T) | Leangen Travbane | 08 | 3/2140 | 3 | 3 | 20,5ag | 5 | G | 0133 | 1 000 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 08 | 1/2640 | 1 | 1 | 22,0 | 6 | 0083 | 1 000 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Leangen Travbane | 05 | 6/2160 | 6 | 6 | 22,5 g | 0 | G | 0236 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 02 | 12/1640 | 12 | 12 | 18,7 | 3 | 0124 | 2 000 | ||||||
Stig Jarle Røste (T) | Leangen Travbane | 05 | 8/1640 | 8 | 8 | 19,5 | 5 | 0132 | 1 000 | ||||||
Ivar Asphaug (S) | Leangen Travbane | 06 | 6/2140 | 6 | 6 | 20,7 | 0 | 0055 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 92 | 2/1640 | 2 | 1 | 22,2 | - | P | 0 | ||||||
John Endre Kvam (A) | Leangen Travbane | 92 | 4/1640 | 4 | 3 | 23,3 g | - | G | N | 0 | |||||
Dagfinn Aarum (T) | Leangen Travbane | 07 | 7/1640 | 7 | 7 | 20,9 g | 0 | G | 0122 | 0 | |||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 05 | 8/2140 | 8 | 8 | br g | - | G | 0037 | 0 | |||||
Trond Skauen (T) | Leangen Travbane | 05 | 11/2140 | 11 | 11 | 21,0 | 2 | 0059 | 9 000 | ||||||
John Endre Kvam (A) | Leangen Travbane | 07 | 10/2140 | 10 | 10 | br g | - | G | 0046 | 0 | |||||
John Endre Kvam (A) | Leangen Travbane | 09 | 12/2140 | 12 | 12 | 22,9 g | 0 | G | 0042 | 0 | |||||
Gunnar Eggen (T) | Bjerke Travbane | 05 | 3/1640 | 3 | 3 | 18,8 r | 2 | R | 0041 | 5 000 | |||||
John Endre Kvam (A) | Leangen Travbane | 02 | 4/2140 | 4 | 4 | dg | - | 0067 | 0 | ||||||
John Endre Kvam (A) | Leangen Travbane | 05 | 1/1640 | 1 | 1 | 20,6 | 2 | 0037 | 3 000 | ||||||
John Endre Kvam (A) | Leangen Travbane | 06 | 11/2140 | 11 | 11 | 20,1a | 2 | 0087 | 2 500 | ||||||
John Endre Kvam (A) | Leangen Travbane | 04 | 14/2160 | 14 | 14 | 19,6 | 4 | 0799 | 1 500 | ||||||
John Endre Kvam (A) | Leangen Travbane | 02 | 8/2140 | 8 | 8 | 20,8 g | 0 | G | 0145 | 0 | |||||
John Endre Kvam (A) | Leangen Travbane | 04 | 1/1640 | 1 | 1 | 18,5a | 1 | 0155 | 5 000 | ||||||
John Endre Kvam (A) | Leangen Travbane | 09 | 1/2140 | 1 | 1 | dg | - | 0286 | 0 | ||||||
John Endre Kvam (A) | Leangen Travbane | 03 | 7/1640 | 7 | 7 | 20,4 | 0 | 0111 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 05 | 5/2140 | 5 | 5 | 19,4a | 6 | 0365 | 2 000 | ||||||
John Endre Kvam (A) | Leangen Travbane | 03 | 15/2160 | 15 | 15 | 19,9 | 4 | 0490 | 1 500 | ||||||
John Endre Kvam (A) | Leangen Travbane | 04 | 5/2140 | 5 | 5 | dist g | 0 | G | 0194 | 0 | |||||
Boye Ølstøren (T) | Biri Travbane | 06 | 8/2100 | 8 | 8 | 20,5a | 6 | 0071 | 2 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 05 | 3/2140 | 3 | 3 | 21,0ag | 5 | G | 0123 | 2 500 | |||||
John Endre Kvam (A) | Leangen Travbane | 08 | 9/2160 | 9 | 9 | 24,5 g | 6 | G | 0034 | 1 000 | |||||
John Endre Kvam (A) | Leangen Travbane | 08 | 3/2140 | 3 | 3 | 24,3 | 1 | 0041 | 5 000 | ||||||
John Endre Kvam (A) | Leangen Travbane | 02 | 11/2140 | 11 | 11 | 24,1 | 2 | 0098 | 2 500 | ||||||
John Endre Kvam (A) | Leangen Travbane | 02 | 1/1640 | 1 | 1 | STR | - | 0 | |||||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Leangen Travbane | 07 | 3/2140 | 3 | 3 | 23,1 | 1 | 0254 | 5 000 | ||||||
Jomar Blekkan (T) | Leangen Travbane | 92 | 1/2140 | 1 | 1 | 25,7 | - | P | 0 | ||||||
Jan Erik Landaas (T) | Drammen Travbane | 92 | 1/1700 | 1 | 1 | dg | - | N | 0 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Biri Travbane | 95 | 5/1600 | 5 | 5 | 29,2 | - | B | 5 000 | ||||||
Anders Mikkelborg (D) | Biri Travbane | 95 | 1/1600 | 1 | 1 | STR | - | B | 0 |