Lady Revanche (Varmblods traver)
N-91-6224
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
1991
-
Alder:
34 år
-
Kjønn:
Hoppe
-
Eier:
Roar Steen, SVARSTAD
-
Oppdretter:
Erling Steen-Arne Engelstad, SVARSTAD
-
Starter:
25
-
1. plass:
0
-
2. plass:
0
-
3. plass:
1
-
Plassering:
7
-
Volte:
(4)20,1M
-
Auto:
(5)19,7aK
-
Premier:
kr 9 100
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1994 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
1995 |
13 |
0 |
0 |
1 |
4 |
20,1 |
4900 |
4 900 |
1996 |
8 |
0 |
0 |
0 |
2 |
19,7a |
2000 |
2 000 |
1997 |
3 |
0 |
0 |
0 |
1 |
24,0 |
2200 |
2 200 |
Starter
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Helge Knutsen (A) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
2/2100 |
2 |
2 |
|
24,2 |
0 |
|
|
1257 |
0 |
0 |
|
|
Frank Lie (A) |
Klosterskogen Travbane |
|
02 |
11/2100 |
11 |
11 |
|
24,3 g |
0 |
|
G |
1130 |
0 |
0 |
|
|
Frank Lie (A) |
Klosterskogen Travbane |
|
07 |
9/2100 |
9 |
9 |
|
24,0 |
4 |
|
|
0238 |
2200 |
2 200 |
|
|
Frank Lie (A) |
Klosterskogen Travbane |
|
08 |
9/2100 |
9 |
9 |
|
23,8 |
6 |
|
|
1748 |
1000 |
1 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
2/2100 |
2 |
2 |
|
22,8 |
6 |
|
|
0109 |
1000 |
1 000 |
|
|
Jan Per Brenden (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
4/1600 |
4 |
4 |
|
19,7a |
0 |
|
|
0784 |
0 |
0 |
|
|
Jan Per Brenden (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
92 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
22,9 |
- |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
08 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
24,4 g |
0 |
|
G |
0445 |
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
01 |
7/2100 |
7 |
7 |
|
23,6 |
0 |
|
|
0462 |
0 |
0 |
|
|
Kjetil Vingerei (A) |
Klosterskogen Travbane |
|
02 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
23,6 |
0 |
|
|
0220 |
0 |
0 |
|
|
Jan Per Brenden (T) |
Drammen Travbane |
|
03 |
2/2100 |
2 |
2 |
|
23,3 |
0 |
|
|
1505 |
0 |
0 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Klosterskogen Travbane |
|
02 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
24,3 |
0 |
|
|
0191 |
0 |
0 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Drammen Travbane |
|
07 |
13/2120 |
13 |
13 |
|
21,9 |
4 |
|
|
0450 |
800 |
800 |
|
|
Helge Skjoldal (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
03 |
7/1600 |
7 |
7 |
|
21,2 |
0 |
|
|
0214 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Larsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
9/2120 |
9 |
9 |
|
22,5 |
0 |
|
|
0664 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Larsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
08 |
14/2120 |
14 |
14 |
|
20,7 g |
0 |
|
G |
0713 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Larsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
07 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
23,2 |
6 |
|
|
0459 |
1000 |
1 000 |
|
|
Bjørn Larsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
08 |
12/2120 |
12 |
12 |
|
20,5 g |
0 |
|
G |
0764 |
0 |
0 |
|
|
Helge Skjoldal (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
07 |
6/2100 |
6 |
6 |
|
21,3 |
0 |
|
|
0699 |
0 |
0 |
|
|
Helge Skjoldal (T) |
Drammen Travbane |
|
08 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
20,1 |
3 |
|
|
0613 |
1100 |
1 100 |
|
|
Bjørn Larsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
08 |
12/2100 |
12 |
12 |
|
23,1 g |
0 |
|
G |
1220 |
0 |
0 |
|
|
Helge Skjoldal (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
08 |
4/2100 |
4 |
4 |
|
22,5 |
6 |
|
|
0732 |
1000 |
1 000 |
|
|
Bjørn Larsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
01 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
23,8 |
5 |
|
|
0000 |
1000 |
1 000 |
|
|
Bjørn Larsen (T) |
Drammen Travbane |
|
01 |
4/2100 |
4 |
4 |
|
br g |
- |
|
G |
0238 |
0 |
0 |
|
|
Helge Skjoldal (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
dist g |
0 |
|
G |
0531 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Larsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
92 |
6/2100 |
6 |
6 |
|
26,0 g |
- |
|
G |
P |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Larsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
07 |
11/2100 |
11 |
11 |
|
br g |
- |
|
G |
0120 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Larsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
08 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Bjørn Larsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
93 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
23,5 |
- |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Avkom
Navn |
Årgang |
Sert. status |
Kjønn |
Premiegrad |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Premier |
Rekord volte |
Rekord auto |
Far |
Farfar |
Stanley's Lady |
1998 |
Sertifisert |
HP |
|
51 |
3 |
4 |
5 |
17 |
188387 |
16,9 |
14,1a |
Stanley Kosmos (US) |
Joie de Vie |
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |