Stavne Lan (Kaldblods traver)
N-92-0883
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
1992
-
Alder:
32 år
-
Kjønn:
Vallak
-
Eier:
Atle Uvsløkk, RENNEBU Psevd: Stall Uvsløkk
-
Oppdretter:
Ivar Hoel, RENNEBU
-
Starter:
28
-
1. plass:
3
-
2. plass:
0
-
3. plass:
0
-
Plassering:
8
-
Volte:
(5)*32,6K
-
Auto:
(5)33,7aK
-
Premier:
kr 30 750
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1995 |
3 |
1 |
0 |
0 |
0 |
38,9 |
6000 |
6 000 |
1996 |
10 |
0 |
0 |
0 |
3 |
34,7 g |
3250 |
3 250 |
1997 |
12 |
2 |
0 |
0 |
5 |
32,6 |
21500 |
21 500 |
1998 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
Starter
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Tor Inge Rygh (T) |
Bjugn Travbane |
|
03 |
1/1700 |
1 |
1 |
|
dg |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Tor Inge Rygh (T) |
Leangen Travbane |
|
91 |
1/2140 |
1 |
1 |
|
32,8 g |
- |
|
G |
P |
0 |
0 |
|
|
Atle Uvsløkk (A) |
Leangen Travbane |
|
07 |
1/2140 |
1 |
1 |
|
dg |
- |
|
|
0291 |
0 |
0 |
|
|
Tor Inge Rygh (T) |
Leangen Travbane |
|
03 |
3/1640 |
3 |
3 |
|
dg |
- |
|
|
0191 |
0 |
0 |
|
|
Tor Inge Rygh (T) |
Leangen Travbane |
|
02 |
7/1640 |
7 |
7 |
|
dg |
- |
|
|
0103 |
0 |
0 |
|
|
Tor Inge Rygh (T) |
Leangen Travbane |
|
07 |
4/2160 |
4 |
4 |
|
35,2 |
4 |
|
|
0098 |
1500 |
1 500 |
|
|
Tor Inge Rygh (T) |
Leangen Travbane |
|
05 |
1/2140 |
1 |
1 |
|
dg |
- |
|
|
0126 |
0 |
0 |
|
|
Tor Inge Rygh (T) |
Leangen Travbane |
|
04 |
1/1640 |
1 |
1 |
|
34,2ag |
0 |
|
G |
0026 |
0 |
0 |
|
|
Tor Inge Rygh (T) |
Orkdal Tråvpark |
|
02 |
4/1700 |
4 |
4 |
|
32,6 |
1 |
|
|
0148 |
6000 |
6 000 |
|
|
Tor Inge Rygh (T) |
Leangen Travbane |
|
07 |
5/1640 |
5 |
5 |
|
br g |
- |
|
G |
0265 |
0 |
0 |
|
|
Tor Inge Rygh (T) |
Leangen Travbane |
|
04 |
6/1640 |
6 |
6 |
|
33,8ag |
4 |
|
G |
0141 |
2200 |
2 200 |
|
|
Tor Inge Rygh (T) |
Leangen Travbane |
|
08 |
8/2160 |
8 |
8 |
|
36,4 |
7 |
|
|
0073 |
1000 |
1 000 |
|
|
Tor Inge Rygh (T) |
Leangen Travbane |
|
03 |
5/2140 |
5 |
5 |
|
34,7 |
4 |
|
|
0115 |
1800 |
1 800 |
|
|
Tor Inge Rygh (T) |
Bjerke Travbane |
|
01 |
6/1609 |
6 |
6 |
|
33,7ag |
0 |
|
G |
0101 |
0 |
0 |
|
|
Tor Inge Rygh (T) |
Leangen Travbane |
|
07 |
4/1640 |
4 |
4 |
|
35,4 |
1 |
|
|
0151 |
8000 |
8 000 |
|
|
Tor Inge Rygh (T) |
Leangen Travbane |
|
02 |
6/1640 |
6 |
6 |
|
38,3 g |
6 |
|
G |
0131 |
1000 |
1 000 |
|
|
Tor Inge Rygh (T) |
Leangen Travbane |
|
08 |
4/2140 |
4 |
4 |
|
37,9a |
0 |
|
|
0101 |
0 |
0 |
|
|
Tor Inge Rygh (T) |
Leangen Travbane |
|
07 |
9/1660 |
9 |
9 |
|
37,5 g |
5 |
|
G |
0127 |
1000 |
1 000 |
|
|
Atle Uvsløkk (A) |
Leangen Travbane |
|
01 |
10/1660 |
10 |
10 |
|
37,8 |
0 |
|
|
1318 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Garberg (T) |
Biri Travbane |
|
02 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Bjørn Garberg (T) |
Biri Travbane |
|
09 |
8/1620 |
8 |
8 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Bjørn Garberg (T) |
Leangen Travbane |
|
02 |
11/1640 |
11 |
11 |
|
36,3 g |
0 |
|
G |
0145 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Garberg (T) |
Leangen Travbane |
|
01 |
12/1680 |
12 |
12 |
|
34,7 g |
6 |
|
G |
0106 |
1000 |
1 000 |
|
|
Bjørn Garberg (T) |
Rauma Travbane |
|
01 |
15/1760 |
15 |
15 |
|
38,1 |
4 |
|
|
0118 |
1250 |
1 250 |
|
|
Atle Uvsløkk (A) |
Leangen Travbane |
|
01 |
15/2180 |
15 |
15 |
|
39,2 |
0 |
|
|
0126 |
0 |
0 |
|
|
Atle Uvsløkk (A) |
Leangen Travbane |
|
07 |
10/2160 |
10 |
10 |
|
39,7 |
0 |
|
|
0164 |
0 |
0 |
|
|
Atle Uvsløkk (A) |
Leangen Travbane |
|
07 |
6/2140 |
6 |
6 |
|
39,8 g |
0 |
|
G |
0473 |
0 |
0 |
|
|
Jomar Blekkan (T) |
Leangen Travbane |
|
01 |
2/1640 |
2 |
2 |
|
STR |
- |
|
|
0012 |
0 |
0 |
|
|
Jomar Blekkan (T) |
Leangen Travbane |
|
07 |
10/1660 |
10 |
10 |
|
dist g |
0 |
|
G |
0222 |
0 |
0 |
|
|
Jomar Blekkan (T) |
Leangen Travbane |
|
07 |
1/2140 |
1 |
1 |
|
38,9 |
0 |
|
|
0086 |
0 |
0 |
|
|
Edvard Kristiansen (S) |
Leangen Travbane |
|
01 |
11/1680 |
11 |
11 |
|
39,9 g |
0 |
|
G |
0042 |
0 |
0 |
|
|
Jomar Blekkan (T) |
Leangen Travbane |
|
01 |
2/1640 |
2 |
2 |
|
39,4 g |
1 |
|
G |
0038 |
6000 |
6 000 |
|
|
Bjørn Garberg (T) |
Leangen Travbane |
|
91 |
5/1660 |
5 |
5 |
|
42,1 |
- |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |