Status:
Død
Ramstad Vesla (Kaldblods traver)
N-92-1248
- Farge: Svart
- Årgang: 1992
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Knut Ivar Hansen, KONGSVINGER
- Oppdretter: Terje Holm, SKI
- Starter: 37
- 1. plass: 1
- 2. plass: 5
- 3. plass: 2
- Plassering: 15
- Volte: (8)31,2K
- Auto: (7)31,5aK
- Premier: kr 82 300
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Terje Dahl (A) | Bjerke Travbane | 05 | 9/1640 | 9 | 9 | 31,2 | 2 | 1070 | 12 000 | ||||||
Terje Dahl (A) | Bjerke Travbane | 02 | 7/1609 | 7 | 7 | 32,9a | 0 | 0226 | 0 | ||||||
Terje Dahl (A) | Bjerke Travbane | 03 | 7/1609 | 7 | 7 | 32,5a | 6 | 0235 | 1 200 | ||||||
Terje Dahl (A) | Bjerke Travbane | 04 | 12/1609 | 12 | 12 | 31,5a | 3 | 1234 | 6 000 | ||||||
Terje Dahl (A) | Bjerke Travbane | 02 | 13/2160 | 13 | 13 | 33,5 | 7 | 0849 | 1 200 | ||||||
Terje Dahl (A) | Bjerke Travbane | 02 | 6/2140 | 6 | 6 | 35,1 | 0 | 1192 | 0 | ||||||
Hans Jørgen Eggen (S) | Jarlsberg Travbane | 04 | 13/1620 | 13 | 13 | 36,3 g | 0 | G | 1192 | 0 | |||||
Harald Røraas (T) | Bjerke Travbane | 02 | 4/2140 | 4 | 4 | 33,4 | 0 | 1139 | 0 | ||||||
Harald Røraas (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 13/2120 | 13 | 13 | 32,4 | 0 | 0194 | 0 | ||||||
Terje Dahl (A) | Bjerke Travbane | 02 | 11/1660 | 11 | 11 | 32,0 | 5 | 0629 | 2 500 | ||||||
Terje Dahl (A) | Bjerke Travbane | 02 | 12/1660 | 12 | 12 | 32,5 | 0 | 0475 | 0 | ||||||
Harald Røraas (T) | Drammen Travbane | 07 | 1/1700 | 1 | 1 | 31,5ag | 4 | G | 0239 | 2 200 | |||||
Terje Dahl (A) | Bjerke Travbane | 02 | 7/1680 | 7 | 7 | 31,8 | 2 | 0194 | 10 000 | ||||||
Terje Dahl (A) | Momarken Travbane | 03 | 8/2000 | 8 | 8 | 33,6a | 4 | 0196 | 2 200 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Bjerke Travbane | 07 | 7/2160 | 7 | 7 | 34,7 g | 0 | G | 0093 | 0 | |||||
Terje Dahl (A) | Bjerke Travbane | 01 | 2/1609 | 2 | 2 | 32,8ag | 0 | G | 0345 | 0 | |||||
Terje Dahl (A) | Bjerke Travbane | 10 | 5/1609 | 5 | 5 | 33,4a | 4 | 0246 | 2 500 | ||||||
Harald Røraas (T) | Drammen Travbane | 03 | 9/2100 | 9 | 9 | 37,7 g | 0 | G | 0131 | 0 | |||||
Terje Dahl (A) | Bjerke Travbane | 01 | 7/1609 | 7 | 7 | 34,0a | 1 | 0052 | 12 000 | ||||||
Per Ludvig Nilsen (T) | Drammen Travbane | 02 | 10/2120 | 10 | 10 | 35,2 g | 4 | G | 0151 | 2 200 | |||||
Terje Dahl (A) | Bjerke Travbane | 07 | 11/1660 | 11 | 11 | 37,0 | 3 | 0762 | 4 000 | ||||||
Terje Dahl (A) | Bjerke Travbane | 02 | 5/1640 | 5 | 5 | g6 g | 0 | G | 0074 | 0 | |||||
Terje Dahl (A) | Drammen Travbane | 02 | 5/1700 | 5 | 5 | 35,5a | 4 | 0058 | 1 500 | ||||||
Terje Dahl (A) | Bjerke Travbane | 08 | 8/1660 | 8 | 8 | 33,1 g | 5 | G | 0469 | 2 000 | |||||
Harald Røraas (T) | Drammen Travbane | 03 | 1/1700 | 1 | 1 | 35,4a | 2 | 0103 | 5 000 | ||||||
Terje Dahl (A) | Jarlsberg Travbane | 01 | 4/2100 | 4 | 4 | 37,4a | 0 | 0144 | 0 | ||||||
Terje Dahl (A) | Momarken Travbane | 03 | 8/2525 | 8 | 8 | 37,5a | 0 | 0255 | 0 | ||||||
Terje Dahl (A) | Jarlsberg Travbane | 07 | 11/2100 | 11 | 11 | 35,5 | 2 | 0120 | 4 000 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Momarken Travbane | 02 | 4/1600 | 4 | 4 | 34,1 g | 4 | G | 0027 | 1 800 | |||||
Vidar Schwabe (A) | Bjerke Travbane | 01 | 4/1609 | 4 | 4 | 34,2ag | 0 | G | 0092 | 0 | |||||
Vidar Schwabe (A) | Bjerke Travbane | 01 | 3/2100 | 3 | 3 | 35,6ag | 4 | G | 0325 | 2 200 | |||||
Vidar Schwabe (A) | Bjerke Travbane | 01 | 7/1640 | 7 | 7 | 39,6 g | 6 | G | 0089 | 1 200 | |||||
Terje Dahl (A) | Jarlsberg Travbane | 07 | 2/2100 | 2 | 2 | 38,1 | 6 | 0065 | 1 000 | ||||||
Vidar Schwabe (A) | Drammen Travbane | 07 | 7/1720 | 7 | 7 | 36,0 | 2 | 0320 | 3 000 | ||||||
Vidar Schwabe (A) | Momarken Travbane | 01 | 8/2000 | 8 | 8 | 42,7 g | 0 | G | 0173 | 0 | |||||
Vidar Schwabe (A) | Drammen Travbane | 01 | 9/1720 | 9 | 9 | 40,3 | 6 | 0233 | 1 000 | ||||||
Vidar Schwabe (A) | Momarken Travbane | 07 | 3/1600 | 3 | 3 | 39,1 g | 4 | G | 0073 | 1 600 | |||||
Vidar Schwabe (A) | Bjerke Travbane | 91 | 3/2180 | 3 | 3 | 40,1 | - | P | 0 | ||||||
Vidar Schwabe (A) | Bjerke Travbane | 91 | 2/2140 | 2 | 2 | 41,0 r | - | R | N | 0 |