Status:
Død
Madam Quicki K.S. (Varmblods traver)
N-95-5316
- Farge: Rød
- Årgang: 1995
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Trond Myhre-John H. Hansen, SJØVEGAN
- Oppdretter: Jenny Marie Svensøy, TØNSBERG
- Starter: 15
- 1. plass: 0
- 2. plass: 1
- 3. plass: 1
- Plassering: 3
- Volte: (4)19,5K
- Auto: (4)19,0aK
- Premier: kr 20 300
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 07 | 1/2140 | 1 | 1 | 25,6 | 0 | 0281 | 0 | ||||||
Jarle Morten Sørmo (T) | Leangen Travbane | 07 | 8/1660 | 8 | 8 | br g | - | G | 0663 | 0 | |||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Leangen Travbane | 03 | 2/1640 | 2 | 2 | 23,7 | 0 | 0304 | 0 | ||||||
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 02 | 11/1660 | 11 | 11 | 19,5 | 0 | 0392 | 0 | ||||||
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 08 | 11/1640 | 11 | 11 | 19,0a | 0 | 0491 | 0 | ||||||
Ivar Asphaug (S) | Leangen Travbane | 02 | 6/2140 | 6 | 6 | 19,9a | 0 | 1042 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 10 | 14/2160 | 14 | 14 | 23,5 g | 0 | G | 0650 | 0 | |||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Leangen Travbane | 10 | 8/1640 | 8 | 8 | 20,2a | 0 | 0427 | 0 | ||||||
Dag-Roar Nymoen (T) | Harstad Travpark | 01 | 8/1600 | 8 | 8 | 25,0ag | 0 | G | 0 | ||||||
John Stillerud (T) | Harstad Travpark | 08 | 6/2040 | 6 | 6 | 22,0a | 4 | 0064 | 4 000 | ||||||
Espen A. Schem (T) | Harstad Travpark | 08 | 4/1600 | 4 | 4 | 22,1 | 2 | 0123 | 11 000 | ||||||
Brede Killingmo (T) | Harstad Travpark | 07 | 4/2040 | 4 | 4 | 27,4 g | 0 | G | 0039 | 0 | |||||
Dag-Roar Nymoen (T) | Tromsø Travbane | 04 | 1/2000 | 1 | 1 | 26,2 g | 4 | G | 1 800 | ||||||
Jomar Blekkan (T) | Harstad Travpark | 01 | 1/1600 | 1 | 1 | 23,6 | 3 | 0031 | 2 500 | ||||||
Atle Solhus (T) | Harstad Travpark | 08 | 4/1600 | 4 | 4 | 25,4 | 7 | 0049 | 1 000 | ||||||
Dag-Roar Nymoen (T) | Harstad Travpark | 93 | 1/2040 | 1 | 1 | 25,0 | - | P | 0 | ||||||
Dag-Roar Nymoen (T) | Harstad Travpark | 92 | 4/2040 | 4 | 4 | 30,7 | - | N | 0 |