Hongslostjerna (Kaldblods traver)
N-96-0328
- Farge: Svartbrun
- Årgang: 1996
- Alder: 29 år
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Lars Snoen, MELDAL
- Oppdretter: Thorleif Dahl, SVORKMO
- Starter: 118
- 1. plass: 12
- 2. plass: 12
- 3. plass: 16
- Plassering: 33
- Volte: (11)25,8K
- Auto: (10)23,5aK
- Premier: kr 612 883
Karriere
År | Starter | 1. pl. | 2. pl. | 3. pl. | Øvr. pl. | Bestetid | Innkjørt kr. | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1998 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8000 | 8 000 | |
1999 | 13 | 2 | 1 | 1 | 7 | 33,0 | 61500 | 61 500 |
2000 | 12 | 3 | 1 | 0 | 5 | 29,0 | 126000 | 126 000 |
2001 | 9 | 1 | 1 | 0 | 0 | 30,6ag | 66000 | 66 000 |
2002 | 17 | 0 | 0 | 3 | 5 | 28,4 | 18750 | 18 750 |
2003 | 15 | 2 | 3 | 3 | 3 | 27,7a | 73000 | 73 000 |
2004 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30,7 g | 0 | 0 |
2005 | 14 | 2 | 2 | 0 | 2 | 26,5ag | 51000 | 51 000 |
2006 | 17 | 2 | 2 | 6 | 1 | 23,5a | 118633 | 118 633 |
2007 | 17 | 0 | 2 | 3 | 10 | 25,8 g | 98000 | 98 000 |
2008 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 28,6 | 0 | 0 |
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jarle Morten Sørmo (T) | Leangen Travbane | 09 | 2/2140 | 2 | 2 | 28,6 | 0 | 981 | 0 | 0 | ||||||
Jarle Morten Sørmo (T) | Biri Travbane | 08 | 3/2100 | 3 | 3 | 29,0ag | 5 | G | 232 | 8000 | 8 000 | |||||
Jarle Morten Sørmo (T) | Leangen Travbane | 06 | 8/1640 | 8 | 8 | 28,5a | 6 | 377 | 5000 | 5 000 | ||||||
Jarle Morten Sørmo (T) | Leangen Travbane | 04 | 4/2160 | 4 | 15 | 26,3 | 5 | 701 | 8000 | 8 000 | ||||||
Jarle Morten Sørmo (T) | Leangen Travbane | 08 | 8/2160 | 8 | 11 | 29,4 | 3 | 169 | 4000 | 4 000 | ||||||
Jarle Morten Sørmo (T) | Sørlandets Travpark | 04 | 2/2180 | 2 | 15 | 26,7 | 4 | 155 | 12000 | 12 000 | ||||||
Jarle Morten Sørmo (T) | Leangen Travbane | 08 | 4/1640 | 4 | 4 | 27,1a | 3 | 28 | 4000 | 4 000 | ||||||
Jarle Morten Sørmo (T) | Leangen Travbane | 03 | 5/2160 | 5 | 7 | 27,9 | 2 | 161 | 7000 | 7 000 | ||||||
Jarle Morten Sørmo (T) | Leangen Travbane | 02 | 10/2160 | 10 | 10 | 28,1 | 4 | 299 | 3000 | 3 000 | ||||||
Jarle Morten Sørmo (T) | Biri Travbane | 04 | 5/1600 | 5 | 5 | 25,8 g | 0 | G | 621 | 0 | 0 | |||||
Jarle Morten Sørmo (T) | Leangen Travbane | 10 | 4/2660 | 4 | 14 | 27,3 | 0 | 233 | 0 | 0 | ||||||
Jarle Morten Sørmo (T) | Leangen Travbane | 02 | 3/2160 | 3 | 6 | 27,7 | 5 | 134 | 2000 | 2 000 | ||||||
Jarle Morten Sørmo (T) | Leangen Travbane | 08 | 5/1640 | 5 | 5 | 26,8ag | 4 | G | 136 | 12000 | 12 000 | |||||
Jarle Morten Sørmo (T) | Leangen Travbane | 04 | 4/2160 | 4 | 8 | 29,4 | 2 | 85 | 7000 | 7 000 | ||||||
Jarle Morten Sørmo (T) | Leangen Travbane | 05 | 3/2140 | 3 | 3 | 28,2a | 6 | 92 | 1500 | 1 500 |
Avkom
Navn | Årgang | Sert. status | Kjønn | Premiegrad | Starter | 1. pl. | 2. pl. | 3. pl. | Øvr. pl. | Premier | Rekord volte | Rekord auto | Far | Farfar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mosvarta | 2004 | Sertifisert | HP | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Pål Even | Elding | |||
Mo Radi | 2009 | Sertifisert | HP | 4 | 0 | 0 | 0 | 2 | 4000 | 37,8 | Spikeld | Elding | ||
Tante Ragnhild | 2011 | Sertifisert | HP | 1.pr 2016 | 107 | 8 | 16 | 14 | 41 | 1568547 | 23,4 | 20,4a | Bork Odin | Moe Odin |
Morten* | 2012 | Sertifisert | V | Sløyfe 2014 | 16 | 2 | 2 | 2 | 1 | 73556 | 30,5 | Moe Odin | Elding | |
Snodin | 2013 | Sertifisert | H | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 17000 | 34,3 | Moe Odin | Elding | ||
Tinde | 2016 | Usertifisert | HP | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Horgen Tore | Spikeld | |||
Udøpt | 2018 | Usertifisert | HP | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Mørtvedt Jerkeld | Lome Elden |
Viser 1 til 7 av totalt 7 rader
Stamtavle
Avlsindeks: 107Utstilling
Årstall | Sted | Klasse | Resultat | Kvalitet | Detaljer | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2000 | Orkdal | Klasse 6 | 2 pr. |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
1999 | Orkdal | Klasse UHP 3 år | Sløyfe |
|
||||||||||||||||||||||||||
|