Status:
Død
Mai Winter (Kaldblods traver)
N-98-0587
- Farge: Svart
- Årgang: 1998
- Kjønn: Vallak
- Eier: Odd Arne Hernes & Eline R. Hernes, STJØRDAL
- Oppdretter: Bjørn Helge Gjerden, ÅL
- Starter: 49
- 1. plass: 5
- 2. plass: 5
- 3. plass: 2
- Plassering: 14
- Volte: (5)29,6K
- Auto: (6)27,7aK
- Premier: kr 131 900
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Morten Valstad (A) | Leangen Travbane | 04 | 2/1640 | 2 | 2 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 04 | 4/1609 | 4 | 4 | 30,1a | 0 | 248 | 0 | ||||||
John Stillerud (T) | Drammen Travbane | 05 | 12/2120 | 12 | 12 | 33,2 | 0 | 2128 | 0 | ||||||
Tore Bjørn Diskerud (S) | Bjerke Travbane | 04 | 6/1609 | 6 | 6 | 33,5ag | 0 | G | 0401 | 0 | |||||
Kenneth Handeland (A) | Klosterskogen Travbane | 04 | 5/1700 | 5 | 5 | 32,6a | 0 | 0325 | 500 | ||||||
Mona Dreyer | Drammen Travbane | 07 | 12/2140 | 12 | 12 | M | 34,4 g | 9 | G | 1014 | 1 500 | ||||
Eivind Gravdal (T) | Bjerke Travbane | 05 | 8/2100 | 8 | 8 | 30,9a | 0 | 0803 | 0 | ||||||
Egle Kochanauskaite (S) | Bjerke Travbane | 08 | 9/2160 | 9 | 9 | M | 37,3 | 0 | 0461 | 0 | |||||
Eivind Gravdal (T) | Drammen Travbane | 02 | 11/1700 | 11 | 11 | 30,8a | 7 | 0231 | 1 500 | ||||||
Jens Kristian Brenne (S) | Bjerke Travbane | 04 | 8/1609 | 8 | 8 | 33,0a | 0 | 0241 | 0 | ||||||
Hanne Borgli | Bjerke Travbane | 09 | 11/2180 | 11 | 11 | M | 34,5 | 0 | 0096 | 0 | |||||
Hanne Borgli | Drammen Travbane | 07 | 11/2140 | 11 | 11 | M | 32,9 | 3 | 0136 | 3 500 | |||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 1/1700 | 1 | 1 | 30,5a | 2 | 0074 | 8 000 | ||||||
Knut Arne Ødegaard (A) | Bjerke Travbane | 04 | 7/1609 | 7 | 7 | STR | - | 0 | |||||||
Elin Olsson Antonsen | Momarken Travbane | 94 | 4/2020 | 4 | 4 | M | 36,7 | - | P | 0 | |||||
Knut Arne Ødegaard (A) | Bjerke Travbane | 03 | 3/1609 | 3 | 3 | 30,9a | 0 | 0060 | 0 | ||||||
Knut Arne Ødegaard (A) | Bjerke Travbane | 02 | 13/1660 | 13 | 13 | 31,6 | 0 | 0350 | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Klosterskogen Travbane | 08 | 11/1700 | 11 | 11 | 31,9ar | 0 | R | 0529 | 0 | |||||
Liv Pedersen (A) | Drammen Travbane | 94 | 1/2120 | 1 | 1 | M | STR | - | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Bjerke Travbane | 92 | 5/2160 | 5 | 5 | 32,7 | - | P | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Momarken Travbane | 03 | 3/1600 | 3 | 3 | dg | - | 0237 | 0 | ||||||
Line Gundersen (S) | Momarken Travbane | 94 | 1/2040 | 1 | 1 | M | 40,1 rg | - | R | G | N | 0 | |||
Elin Del Mauro | Momarken Travbane | 94 | 1/2020 | 1 | 1 | M | dg | - | N | 0 | |||||
Rolf Tvedt (T) | Bergen Travpark | 09 | 3/2120 | 3 | 3 | STR | - | 0 | |||||||
Anne Marie Sveen (A) | Bergen Travpark | 05 | 1/2100 | 1 | 1 | 37,7a | 0 | 0091 | 500 | ||||||
Jomar Blekkan (T) | Biri Travbane | 05 | 9/2100 | 9 | 9 | 31,4a | 0 | 0054 | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Biri Travbane | 04 | 9/1609 | 9 | 9 | 30,2ag | 0 | G | 0040 | 0 | |||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 04 | 6/1609 | 6 | 6 | 27,7ag | 5 | G | 0565 | 1 500 | |||||
Trond Skauen (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 6/1700 | 6 | 6 | 32,4ag | 7 | G | 0074 | 1 500 | |||||
Eirik Høitomt (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 9/1609 | 9 | 9 | 30,6a | 4 | 0055 | 2 200 | ||||||
Eirik Høitomt (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 12/1600 | 12 | 12 | 31,5 | 2 | 0695 | 6 000 | ||||||
Hans Jørgen Eggen (S) | Momarken Travbane | 08 | 1/2000 | 1 | 1 | 31,6a | 0 | 0208 | 0 | ||||||
Trond Skauen (T) | Drammen Travbane | 03 | 6/1700 | 6 | 6 | 31,2ag | 4 | G | 0244 | 2 500 | |||||
Gunnar Austevoll (T) | Jarlsberg Travbane | 04 | 4/1609 | 4 | 4 | br ag | - | G | 0120 | 0 | |||||
Lars Anvar Kolle (C) | Momarken Travbane | 02 | 11/1600 | 11 | 11 | 31,2a | 4 | 0065 | 1 800 | ||||||
Lars Anvar Kolle (C) | Jarlsberg Travbane | 03 | 10/1609 | 10 | 10 | 29,1ag | 6 | G | 0074 | 1 500 | |||||
Lars Anvar Kolle (C) | Momarken Travbane | 08 | 1/2000 | 1 | 1 | 33,0ag | 0 | G | 0545 | 0 | |||||
Lars Anvar Kolle (C) | Bergen Travpark | 04 | 3/1600 | 3 | 3 | 29,6 | 5 | 0078 | 3 000 | ||||||
Trond Skauen (T) | Bjerke Travbane | 05 | 10/1609 | 10 | 10 | 33,7a | 0 | 0112 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 06 | 10/1600 | 10 | 10 | 35,3 g | 6 | G | 0046 | 1 500 | |||||
Dagfinn Aarum (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 7/1609 | 7 | 7 | 29,1a | 1 | 0049 | 12 000 | ||||||
Trond Skauen (T) | Bjerke Travbane | 08 | 7/1609 | 7 | 7 | 31,3a | 2 | 0033 | 15 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Bjerke Travbane | 07 | 9/1609 | 9 | 9 | 32,7a | 4 | 0022 | 3 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 03 | 4/1600 | 4 | 4 | 31,8 g | 4 | G | 0038 | 2 200 | |||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 02 | 2/2100 | 2 | 2 | 33,0 | 1 | 0032 | 10 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Momarken Travbane | 08 | 2/1600 | 2 | 2 | 31,3 g | 3 | G | 0121 | 9 000 | |||||
Lars Anvar Kolle (C) | Sørlandets Travpark | 03 | 8/1640 | 8 | 8 | 35,2 | 6 | 0034 | 1 500 | ||||||
Jomar Blekkan (T) | Biri Travbane | 03 | 2/1600 | 2 | 2 | 30,4 | 2 | 0019 | 5 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Klosterskogen Travbane | 07 | 4/1700 | 4 | 4 | 31,9ag | 0 | G | 0080 | 0 | |||||
Vidar Hop (C) | Bjerke Travbane | 09 | 2/2140 | 2 | 2 | 32,1 | 0 | 0170 | 0 | ||||||
Vidar Hop (C) | Bjerke Travbane | 02 | 7/2140 | 7 | 7 | 33,6 | 0 | 0024 | 0 | ||||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 02 | 3/1600 | 3 | 3 | 31,4 | 1 | 0012 | 10 000 | ||||||
Trond Skauen (T) | Bjerke Travbane | 07 | 8/1640 | 8 | 8 | 31,0 | 1 | 0019 | 14 000 | ||||||
Trond Skauen (T) | Drammen Travbane | 08 | 11/2120 | 11 | 11 | 34,0 | 1 | 0018 | 8 000 | ||||||
Trond Skauen (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 9/1620 | 9 | 9 | 32,5 | 2 | 0043 | 3 000 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Biri Travbane | 01 | 1/1600 | 1 | 1 | 36,3 g | 4 | G | 0042 | 2 200 | |||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 91 | 2/2100 | 2 | 2 | 37,8 | - | P | 0 | ||||||
Vidar Hop (C) | Drammen Travbane | 01 | 6/2100 | 6 | 6 | 41,4 g | 0 | G | 0454 | 0 | |||||
Gunnar Austevoll (T) | Drammen Travbane | 92 | 4/2120 | 4 | 4 | 47,6 g | - | G | P | 0 | |||||
Gunnar Austevoll (T) | Drammen Travbane | 96 | 1/1700 | 1 | 1 | 51,9 | - | B | 4 000 |