Status:
Død
Hotlittlenumber (Varmblods traver)
N-98-5070
- Farge: Brun
- Årgang: 1998
- Kjønn: Hoppe
- Eier: John Hasle, LOMEN Psevd: Stall Xo Valdres
- Oppdretter: Evy Marie Brinch, MAURA
- Starter: 34
- 1. plass: 0
- 2. plass: 1
- 3. plass: 1
- Plassering: 18
- Volte: (6)19,0K
- Auto: (6)17,7aK
- Premier: kr 25 450
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 08 | 6/1640 | 6 | 6 | 21,8a | 0 | 0568 | 0 | ||||||
Atle Eggan (T) | Orkdal Tråvpark | 04 | 5/2120 | 5 | 5 | 22,9 | 6 | 800 | |||||||
Odd Arne Kjøsnes (A) | Nossum Travbane | 05 | 5/1720 | 5 | 5 | 19,2 | 5 | 1 000 | |||||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Leangen Travbane | 03 | 1/2140 | 1 | 1 | 20,6 | 0 | 0499 | 0 | ||||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Nossum Travbane | 03 | 9/1720 | 9 | 9 | 19,0 | 4 | 1 000 | |||||||
Odd Arne Kjøsnes (A) | Orkdal Tråvpark | 04 | 3/2100 | 3 | 3 | 20,8 | 7 | 800 | |||||||
Ove Wassberg (T) | Leangen Travbane | 03 | 4/1640 | 4 | 4 | 18,3a | 6 | 0252 | 1 500 | ||||||
Marit Valstad (A) | Leangen Travbane | 07 | 5/1640 | 5 | 5 | 17,7a | 0 | 0632 | 0 | ||||||
Morten Valstad (A) | Nossum Travbane | 04 | 4/1700 | 4 | 4 | 20,6 | 5 | 800 | |||||||
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 09 | 8/2140 | 8 | 8 | 19,9 | 5 | 0137 | 1 000 | ||||||
Jarle Morten Sørmo (T) | Leangen Travbane | 02 | 9/2140 | 9 | 9 | 20,5a | 0 | 0220 | 0 | ||||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Leangen Travbane | 09 | 10/1640 | 10 | 10 | 18,6a | 0 | 0565 | 0 | ||||||
Eva Høeg | Leangen Travbane | 01 | 1/2140 | 1 | 1 | M | 25,4 | 0 | 0202 | 0 | |||||
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 10 | 1/2140 | 1 | 1 | 21,0a | 3 | 0473 | 2 200 | ||||||
Eva Høeg | Leangen Travbane | 94 | 1/2140 | 1 | 1 | M | 24,9 | - | P | 0 | |||||
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 10 | 5/2140 | 5 | 5 | br a | - | 0155 | 0 | ||||||
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 02 | 12/2140 | 12 | 12 | 19,2a | 0 | 0854 | 0 | ||||||
Jarle Morten Sørmo (T) | Leangen Travbane | 07 | 1/2140 | 1 | 1 | 23,7a | 0 | 1218 | 0 | ||||||
Carsten Høeg (A) | Orkdal Tråvpark | 02 | 9/2120 | 9 | 9 | 21,5 | 6 | 800 | |||||||
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 08 | 9/2160 | 9 | 9 | 21,9 | 6 | 0081 | 1 000 | ||||||
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 03 | 5/1640 | 5 | 5 | 18,2a | 4 | 0246 | 2 200 | ||||||
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 07 | 3/2140 | 3 | 3 | br a | - | 0478 | 0 | ||||||
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 08 | 15/2160 | 15 | 15 | 20,4 | 4 | 0083 | 1 250 | ||||||
Carsten Høeg (A) | Nossum Travbane | 03 | 2/2060 | 2 | 2 | 23,6 g | 2 | G | 2 000 | ||||||
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 03 | 10/2160 | 10 | 10 | 20,2 | 4 | 0798 | 1 800 | ||||||
Carsten Høeg (A) | Nossum Travbane | 04 | 8/2060 | 8 | 8 | 21,3 | 4 | 1 000 | |||||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Orkdal Tråvpark | 02 | 6/2120 | 6 | 6 | 20,6 | 7 | 800 | |||||||
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 01 | 5/2140 | 5 | 5 | 21,8 | 0 | 0075 | 0 | ||||||
Vidar Hop (C) | Drammen Travbane | 07 | 4/1700 | 4 | 4 | 20,2 | 7 | 0222 | 1 500 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Bjerke Travbane | 01 | 5/2140 | 5 | 5 | 20,5 | 6 | 0503 | 1 500 | ||||||
Lars Anvar Kolle (C) | Drammen Travbane | 01 | 13/2120 | 13 | 13 | 22,0 | 0 | 0518 | 0 | ||||||
Vidar Hop (C) | Bjerke Travbane | 01 | 9/2140 | 9 | 9 | dist | 0 | 0296 | 0 | ||||||
Vidar Hop (C) | Momarken Travbane | 01 | 9/2000 | 9 | 9 | 21,6 | 5 | 0155 | 1 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Bjerke Travbane | 03 | 4/2140 | 4 | 4 | 22,9 | 5 | 0213 | 1 500 | ||||||
Svein Tore Røynestad (T) | Drammen Travbane | 01 | 1/2100 | 1 | 1 | br g | - | G | 0061 | 0 | |||||
Svein Tore Røynestad (T) | Jarlsberg Travbane | 92 | 1/2100 | 1 | 1 | 22,1 | - | P | 0 | ||||||
Per Dave Holtung (T) | Bjerke Travbane | 91 | 8/2160 | 8 | 8 | 26,3 | - | N | 0 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Bjerke Travbane | 91 | 1/2140 | 1 | 1 | 26,9 | - | P | 0 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Bjerke Travbane | 94 | 3/1640 | 3 | 3 | 28,6 | - | B | 4 000 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Bjerke Travbane | 96 | 7/1660 | 7 | 7 | 29,5 | - | B | 4 000 |