Status:
Død
Jundis Mir (Varmblods traver)
N-98-5660
- Farge: Mellombr.
- Årgang: 1998
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Knut Flattum, NANNESTAD
- Oppdretter: Per Gunnar Jensen, FREDRIKSTAD Psevd: Stall Positiv
- Starter: 32
- 1. plass: 1
- 2. plass: 4
- 3. plass: 3
- Plassering: 8
- Volte: (4)17,5K
- Auto: (4)15,8aK
- Premier: kr 65 000
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 05 | 6/1609 | 6 | 6 | 19,1ag | 0 | G | 0259 | 0 | |||||
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 04 | 10/1609 | 10 | 10 | 17,3a | 0 | 0151 | 0 | ||||||
Sindre Skjølås (A) | Bjerke Travbane | 03 | 11/2100 | 11 | 11 | 18,9a | 2 | 0322 | 10 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 11/1609 | 11 | 11 | STR | - | 0 | |||||||
Cato Antonsen (T) | Klosterskogen Travbane | 03 | 2/1700 | 2 | 2 | 19,4a | 0 | 0088 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 04 | 5/1700 | 5 | 5 | 21,4ag | 0 | G | 0034 | 0 | |||||
Line Gundersen (S) | Momarken Travbane | 93 | 1/2000 | 1 | 1 | M | 24,5 | - | P | 0 | |||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 04 | 12/1600 | 12 | 12 | 18,6 | 0 | 0137 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 12 | 5/2100 | 5 | 5 | 19,0a | 2 | 0120 | 5 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 11 | 1/1609 | 1 | 1 | br ag | - | G | 0052 | 0 | |||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 12 | 5/1609 | 5 | 5 | 15,8a | 3 | 0097 | 2 500 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 07 | 2/2100 | 2 | 2 | 17,9a | 5 | 0521 | 3 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 06 | 10/1620 | 10 | 10 | 17,5 g | 0 | G | 0165 | 0 | |||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 02 | 4/2525 | 4 | 4 | 20,7 g | 4 | G | 0098 | 1 800 | |||||
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 6/1609 | 6 | 6 | 16,4a | 0 | 0422 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 08 | 7/2100 | 7 | 7 | 20,1a | 0 | 0602 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 03 | 5/1700 | 5 | 5 | 16,9a | 1 | 0087 | 12 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 14/2160 | 14 | 14 | 19,4 g | 0 | G | 0889 | 0 | |||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 02 | 10/2000 | 10 | 10 | 20,1 | 6 | 0260 | 1 500 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 03 | 6/1700 | 6 | 6 | 19,1ag | 6 | G | 0049 | 1 500 | |||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 04 | 13/2020 | 13 | 13 | 19,5 | 3 | 0109 | 3 500 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 4/2100 | 4 | 4 | 19,0a | 2 | 0072 | 6 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 01 | 12/2100 | 12 | 12 | 20,6a | 6 | 0198 | 1 500 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 02 | 7/1600 | 7 | 7 | 19,5 | 4 | 0078 | 2 200 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 07 | 7/2000 | 7 | 7 | 20,6 | 2 | 0019 | 5 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 06 | 11/2000 | 11 | 11 | 18,6a | 0 | 1027 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 03 | 1/2000 | 1 | 1 | 18,1a | 4 | 0871 | 4 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 07 | 3/2000 | 3 | 3 | 21,5 | 6 | 0057 | 1 500 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 01 | 12/2020 | 12 | 12 | 22,8 g | 0 | G | 0033 | 0 | |||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 09 | 5/2100 | 5 | 5 | 19,3ag | 0 | G | 0085 | 0 | |||||
Steinar Holm (T) | Sørlandets Travpark | 04 | 7/2140 | 7 | 7 | 22,0 g | 0 | G | 0100 | 0 | |||||
Steinar Holm (T) | Bjerke Travbane | 09 | 10/2100 | 10 | 10 | br ag | - | G | 0427 | 0 | |||||
Steinar Holm (T) | Biri Travbane | 07 | 2/2100 | 2 | 2 | 21,8 g | 0 | G | 0089 | 0 | |||||
Steinar Holm (T) | Bjerke Travbane | 01 | 11/2140 | 11 | 11 | 18,7 | 3 | 0182 | 4 000 | ||||||
Steinar Holm (T) | Bjerke Travbane | 92 | 6/2140 | 6 | 6 | 22,7 | - | P | 0 | ||||||
Steinar Holm (T) | Momarken Travbane | 91 | 3/2000 | 3 | 3 | STR | - | 0 | |||||||
Steinar Holm (T) | Bjerke Travbane | 96 | 1/1640 | 1 | 1 | 25,2 | - | B | 4 000 | ||||||
Steinar Holm (T) | Momarken Travbane | 95 | 3/1600 | 3 | 3 | 26,1 | - | B | 4 000 |