Status:
Død
David Palema (S) (Varmblods traver)
S-02-3739
- Farge: Brun
- Årgang: 2002
- Kjønn: Vallak
- Eier: Natalie Andreassen, DRAMMEN
- Oppdretter: Sverige, S-161 BROMMA,
- Starter: 26
- 1. plass: 2
- 2. plass: 2
- 3. plass: 4
- Plassering: 4
- Volte: (5)20,0M
- Auto: (6)16,8aK
- Premier: kr 37 014
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Karl Andreassen (A) | Jarlsberg Travbane | 04 | 2/2609 | 2 | 2 | 20,5a | 0 | 839 | 0 | ||||||
Lars Anvar Kolle (C) | Bjerke Travbane | 02 | 9/1609 | 9 | 9 | 18,4a | 0 | 152 | 0 | ||||||
Lars Anvar Kolle (C) | Momarken Travbane | 03 | 9/2140 | 9 | 9 | dg | - | 473 | 0 | ||||||
Åsbjørn Tengsareid (T) | Sørlandets Travpark | 02 | 1/2140 | 1 | 1 | 18,0a | 0 | 116 | 0 | ||||||
Åsbjørn Tengsareid (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 5/1609 | 5 | 5 | 16,8a | 0 | 474 | 0 | ||||||
Lars Anvar Kolle (C) | Drammen Travbane | 01 | 7/1700 | 7 | 7 | 18,4a | 5 | 470 | 2 000 | ||||||
Eirik Høitomt (T) | Biri Travbane | 09 | 8/2600 | 8 | 8 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 04 | 5/2100 | 5 | 5 | dist | 0 | 258 | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 04 | 8/2100 | 8 | 8 | 19,5a | 0 | 655 | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 03 | 2/2100 | 2 | 2 | 20,0a | 2 | 179 | 6 000 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 02 | 8/2100 | 8 | 8 | 19,9a | 3 | 54 | 3 500 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 9/1609 | 9 | 9 | 20,5a | 4 | 74 | 3 000 | ||||||
Morten Friis (S) | Aalborg | 04 | 0/2600 | 0 | 1 | br g | - | G | 29 | 0 | |||||
Morten Friis (S) | Århus | 05 | 0/2300 | 0 | 1 | 21,1 g | 5 | G | 33 | 547 | |||||
Morten Friis (S) | Åby | 01 | 0/2140 | 0 | 1 | 17,0a | 5 | 91 | 2 701 | ||||||
Morten Friis (S) | Skive | 03 | 0/2500 | 0 | 1 | 19,6a | 1 | 25 | 5 473 | ||||||
Morten Friis (S) | Århus | 03 | 0/1800 | 0 | 1 | 19,3a | 3 | 80 | 1 368 | ||||||
Morten Friis (S) | Billund | 04 | 0/1800 | 0 | 1 | 17,3a | 1 | 77 | 4 926 |