Status:
Død
Rapidonia Noss (S) (Varmblods traver)
S-92-4806
- Farge: Rød
- Årgang: 1992
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Bodil Eggen, TRONDHEIM
- Oppdretter: Sverige, S-161 BROMMA,
- Starter: 36
- 1. plass: 4
- 2. plass: 4
- 3. plass: 5
- Plassering: 12
- Volte: (7)17,3K
- Auto: (4)15,0aK
- Premier: kr 87 236
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 04 | 4/2140 | 4 | 4 | 18,1a | 0 | 0464 | 0 | ||||||
Tor Inge Rygh (T) | Leangen Travbane | 09 | 14/2180 | 14 | 14 | 19,0 | 5 | 0427 | 600 | ||||||
Tor Inge Rygh (T) | Leangen Travbane | 04 | 8/2160 | 8 | 8 | 20,1 | 0 | 0513 | 0 | ||||||
Tor Inge Rygh (T) | Leangen Travbane | 04 | 10/1660 | 10 | 10 | 17,3 | 0 | 1452 | 0 | ||||||
Tor Inge Rygh (T) | Leangen Travbane | 04 | 9/1640 | 9 | 9 | 19,1 | 8 | 0778 | 1 000 | ||||||
Tor Inge Rygh (T) | Leangen Travbane | 05 | 2/2140 | 2 | 2 | br g | - | G | 0554 | 0 | |||||
Tor Inge Rygh (T) | Nossum Travbane | 06 | 3/2040 | 3 | 3 | 19,1 g | 5 | G | 800 | ||||||
Tor Inge Rygh (T) | Orkdal Tråvpark | 05 | 1/1700 | 1 | 1 | BR | - | 0137 | 0 | ||||||
Ove Wassberg (T) | Leangen Travbane | 06 | 11/2140 | 11 | 11 | 19,0a | 0 | 0658 | 0 | ||||||
Stein Helge Bakken (T) | Biri Travbane | 07 | 11/2140 | 11 | 11 | br g | - | G | 0121 | 0 | |||||
Stein Helge Bakken (T) | Biri Travbane | 92 | 3/2100 | 3 | 3 | 19,8 | - | P | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Leangen Travbane | 06 | 10/2140 | 10 | 10 | 18,8a | 0 | 0224 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 04 | 11/1640 | 11 | 11 | 19,1 g | 0 | G | 0074 | 0 | |||||
Tor Inge Rygh (T) | Leangen Travbane | 06 | 2/2140 | 2 | 2 | 19,8 g | 0 | G | 0110 | 0 | |||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 04 | 7/2160 | 7 | 7 | 18,9 | 5 | 0075 | 1 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 05 | 3/1640 | 3 | 3 | 19,0 | 7 | 0034 | 1 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Bjerke Travbane | 01 | 3/2100 | 3 | 3 | 19,2a | 3 | 0044 | 6 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Axevalla | 02 | 12/1640 | 12 | 21 | 15,0a | 0 | 0251 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Biri Travbane | 08 | 7/1609 | 7 | 7 | 15,7a | 5 | 0046 | 1 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 10 | 3/2140 | 3 | 3 | 19,0a | 3 | 0053 | 10 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Östersund | 10 | 4/1640 | 4 | 14 | 17,1a | 2 | 0056 | 9 720 | ||||||
Tor Inge Rygh (T) | Östersund | 06 | 9/2140 | 9 | 28 | 16,5a | 6 | 0465 | 2 916 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 03 | 9/1640 | 9 | 9 | 18,0ag | 4 | G | 0023 | 1 500 | |||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 02 | 11/1640 | 11 | 11 | 17,6a | 2 | 0019 | 3 500 | ||||||
Tor Inge Rygh (T) | Leangen Travbane | 03 | 1/1640 | 1 | 1 | 16,5a | 1 | 0060 | 10 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 05 | 5/2140 | 5 | 5 | 21,8 g | 5 | G | 0018 | 1 000 | |||||
Boye Ølstøren (T) | Bjerke Travbane | 09 | 7/2100 | 7 | 7 | 19,4a | 3 | 0031 | 4 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Sørlandets Travpark | 06 | 4/1640 | 4 | 4 | STR | - | 0 | |||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 09 | 11/2160 | 11 | 11 | 20,6 | 1 | 0022 | 6 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Drammen Travbane | 01 | 11/2100 | 11 | 11 | 20,5 | 6 | 0032 | 1 200 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 02 | 10/1660 | 10 | 10 | 19,9 | 2 | 0037 | 3 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 02 | 7/1640 | 7 | 7 | 18,7 | 2 | 0057 | 3 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 04 | 6/2140 | 6 | 6 | 20,0a | 1 | 0046 | 5 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Biri Travbane | 03 | 2/2100 | 2 | 2 | 18,4 | 6 | 0054 | 1 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 07 | 10/2160 | 10 | 10 | 19,8 | 1 | 0025 | 6 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 01 | 5/2140 | 5 | 5 | 20,0a | 3 | 0053 | 3 500 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 09 | 7/1640 | 7 | 7 | 19,8 | 3 | 0021 | 2 000 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Bjerke Travbane | 01 | 6/2140 | 6 | 6 | 20,0 g | 4 | G | 0033 | 2 500 | |||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 92 | 6/1660 | 6 | 6 | 20,7 | - | P | 0 |