Status:
Død
Skeie Prinsen (Kaldblods traver)
N-79-0417
-
Farge:
Mellombr.
-
Årgang:
1979
-
Kjønn:
Hingst
-
Eier:
Agnes Gjeruldsen, RYKENE Psevd: Stall Joda
-
Oppdretter:
Reidar Langmyr-Egil Mostad, GJERSTAD
-
Starter:
93
-
1. plass:
8
-
2. plass:
2
-
3. plass:
3
-
Plassering:
26
-
Volte:
(5)28,8K
-
Auto:
(10)30,4aK
-
Premier:
kr 166 270
Karriere
| År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
| 1983 |
20 |
2 |
1 |
0 |
12 |
31,3 |
49390 |
49 390 |
| 1984 |
19 |
0 |
0 |
1 |
8 |
28,8 |
10600 |
10 600 |
| 1985 |
14 |
0 |
0 |
1 |
5 |
32,1 |
8400 |
8 400 |
| 1986 |
9 |
0 |
0 |
0 |
1 |
33,9 |
800 |
800 |
| 1987 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
32,3ag |
0 |
0 |
| 1988 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
| 1989 |
10 |
0 |
0 |
1 |
0 |
30,4ag |
4000 |
4 000 |
| 1990 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
Starter 1983
| Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
| Reidar Berg (B) |
Forus Travbane |
|
08 |
5/1620 |
5 |
5 |
|
39,2 |
6 |
|
|
0037 |
800 |
800 |
|
|
| Magnus Helland (C) |
Bjerke Travbane |
|
07 |
4/1600 |
4 |
4 |
|
35,6 |
0 |
|
|
0189 |
0 |
0 |
|
|
| Ulf Thoresen |
Klosterskogen Travbane |
|
07 |
3/2120 |
3 |
3 |
|
36,9 |
4 |
|
|
0100 |
3000 |
3 000 |
|
|
| Ulf Thoresen |
Forus Travbane |
|
04 |
9/2390 |
9 |
9 |
|
37,4 |
7 |
|
|
0066 |
2190 |
2 190 |
|
|
| Asbjørn Mehla (T) |
Bjerke Travbane |
|
05 |
2/2600 |
2 |
2 |
|
36,7a |
0 |
|
|
0085 |
0 |
0 |
|
|
| Asbjørn Mehla (T) |
Bjerke Travbane |
|
08 |
8/2600 |
8 |
8 |
|
34,3a |
1 |
|
|
0033 |
8000 |
8 000 |
|
|
| Asbjørn Mehla (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
08 |
7/1620 |
7 |
7 |
|
32,9 |
5 |
|
|
0096 |
2000 |
2 000 |
|
|
| Asbjørn Mehla (T) |
Bjerke Travbane |
|
02 |
2/1660 |
2 |
2 |
|
31,3 |
12 |
|
|
2391 |
1000 |
1 000 |
|
|
| Hans Petter Tholfsen (T) |
Drammen Travbane |
|
06 |
10/2120 |
10 |
10 |
|
33,5 |
6 |
|
|
0100 |
4250 |
4 250 |
|
|
| Magnus Helland (C) |
Hortemo Travbane |
|
04 |
6/1600 |
6 |
6 |
|
32,6 |
5 |
|
|
0395 |
850 |
850 |
|
|
| Ulf Thoresen |
Jarlsberg Travbane |
|
01 |
8/1620 |
8 |
8 |
|
32,0 |
5 |
|
|
0182 |
1000 |
1 000 |
|
|
| Tore Gjeruldsen (B) |
Vikodden Travbane |
|
06 |
11/2400 |
11 |
11 |
|
36,5 |
6 |
|
|
3279 |
2000 |
2 000 |
|
|
| Trond Skauen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
06 |
14/2060 |
14 |
14 |
|
BR |
- |
|
|
2445 |
0 |
0 |
|
|
| Ulf Thoresen |
Bjerke Travbane |
|
07 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
dg |
- |
|
|
0074 |
0 |
0 |
|
|
| Atle Hamre (S) |
Nesttun Travbane |
|
07 |
6/1840 |
6 |
6 |
|
36,8 |
2 |
|
|
0046 |
7500 |
7 500 |
|
|
| Asbjørn Mehla (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
06 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
38,4 |
0 |
|
|
0139 |
0 |
0 |
|
|
| Asbjørn Mehla (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
04 |
3/2000 |
3 |
3 |
|
38,7 |
6 |
|
|
0094 |
800 |
800 |
|
|
| Asbjørn Mehla (T) |
Forus Travbane |
|
07 |
1/2000 |
1 |
1 |
|
36,2a |
1 |
|
|
0017 |
10000 |
10 000 |
|
|
| Tore Gjeruldsen (B) |
Forus Travbane |
|
01 |
8/2060 |
8 |
8 |
|
43,1 |
4 |
|
|
0012 |
1000 |
1 000 |
|
|
| Ulf Thoresen |
Bjerke Travbane |
|
01 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
38,7 |
4 |
|
|
0163 |
5000 |
5 000 |
|
|
Avkom
| Navn |
Årgang |
Sert. status |
Kjønn |
Premiegrad |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Premier |
Rekord volte |
Rekord auto |
Mor |
Morfar |
| Egestø Prinsen |
1985 |
Sertifisert |
V |
|
12 |
0 |
3 |
1 |
2 |
13500 |
37,1 |
37,5a |
Ann May |
Sentan |
| Goderstad Prinsen |
1985 |
Sertifisert |
V |
|
122 |
4 |
5 |
8 |
43 |
110950 |
31,5 |
28,9a |
Frutti |
Jerker |
| Lynmai |
1985 |
Sertifisert |
HP |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Stjerneminra |
Lyn Ståle |
| Skeie Vinn |
1985 |
Sertifisert |
V |
|
37 |
0 |
0 |
1 |
16 |
24700 |
37,1 |
35,7a |
Ena |
Texas Jan |
| Skeierosa |
1985 |
Sertifisert |
HP |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Ruvinna |
Jahn Sjur |
| Skinnarprinsen |
1985 |
Sertifisert |
V |
|
11 |
2 |
0 |
1 |
6 |
30100 |
39,0 |
37,9a |
Gro Hilde |
Myllargutten |
| Oddeprinsen |
1986 |
Sertifisert |
V |
|
110 |
10 |
4 |
6 |
40 |
147000 |
29,0 |
28,1a |
Evylynn |
Lyn Ståle |
| Skeie Lilla |
1987 |
Sertifisert |
HP |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Hålands Donna |
Donn Piril |
Utstilling
| Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |