Status:
Død
Mjølner Tor (Kaldblods traver)
N-87-0789
-
Farge:
Rød
-
Årgang:
1987
-
Kjønn:
Hingst
-
Eier:
Roar Mjølnerød, HALDEN
-
Oppdretter:
Roar Mjølnerød, HALDEN
-
Starter:
90
-
1. plass:
29
-
2. plass:
11
-
3. plass:
3
-
Plassering:
24
-
Volte:
(8)*23,6K
-
Auto:
(7)*25,4aM
-
Premier:
kr 729 133
Karriere
| År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
| 1990 |
12 |
3 |
0 |
0 |
7 |
37,5 g |
53300 |
53 300 |
| 1991 |
11 |
1 |
2 |
0 |
2 |
33,2 |
21450 |
21 450 |
| 1992 |
15 |
3 |
1 |
0 |
5 |
31,2 |
41050 |
41 050 |
| 1993 |
21 |
10 |
4 |
1 |
3 |
26,8 |
157374 |
157 374 |
| 1994 |
21 |
10 |
2 |
2 |
4 |
25,4a |
355143 |
355 143 |
| 1995 |
10 |
2 |
2 |
0 |
3 |
23,6 |
110816 |
110 816 |
Starter 1994
| Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Forus Travbane |
|
08 |
8/2040 |
8 |
8 |
|
99,9 |
2 |
|
|
0026 |
15000 |
15 000 |
|
|
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Sørlandets Travpark |
|
07 |
3/2140 |
3 |
3 |
|
28,2a |
1 |
|
|
0020 |
50000 |
50 000 |
|
|
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Bjerke Travbane |
|
06 |
12/2160 |
12 |
12 |
|
28,8 g |
2 |
|
G |
0042 |
12000 |
12 000 |
|
|
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Bjerke Travbane |
|
04 |
13/2680 |
13 |
13 |
|
29,3 |
3 |
|
|
0038 |
9000 |
9 000 |
|
|
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Åby |
|
09 |
9/2160 |
9 |
18 |
|
27,5 g |
7 |
|
G |
0037 |
3073 |
3 073 |
|
|
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Bjerke Travbane |
|
03 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
28,5a |
4 |
|
|
0014 |
8000 |
8 000 |
|
|
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
06 |
7/1620 |
7 |
7 |
|
27,5 |
1 |
|
|
0014 |
10000 |
10 000 |
|
|
| Harald Mjølnerød (A) |
Klosterskogen Travbane |
|
07 |
4/2100 |
4 |
4 |
|
29,2 |
1 |
|
|
0015 |
20000 |
20 000 |
|
|
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Axevalla |
|
07 |
7/2160 |
7 |
24 |
|
26,5 |
1 |
|
|
0015 |
35120 |
35 120 |
|
|
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Årjäng |
|
07 |
2/2140 |
2 |
16 |
|
27,4 |
1 |
|
|
0014 |
65850 |
65 850 |
|
|
| Per Oleg Midtfjeld (T) |
Momarken Travbane |
|
06 |
2/2000 |
2 |
2 |
|
25,4a |
1 |
|
|
0028 |
38000 |
38 000 |
|
|
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Momarken Travbane |
|
01 |
11/2000 |
11 |
11 |
|
26,1a |
1 |
|
|
0028 |
8000 |
8 000 |
|
|
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Bjerke Travbane |
|
05 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
dv1 a |
0 |
|
|
0045 |
0 |
0 |
|
|
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
05 |
13/1620 |
13 |
13 |
|
dg |
- |
|
|
0046 |
0 |
0 |
|
|
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Bjerke Travbane |
|
07 |
9/2160 |
9 |
9 |
|
30,7 g |
4 |
|
G |
0012 |
4000 |
4 000 |
|
|
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Färjestad |
|
04 |
4/2140 |
4 |
1 |
|
30,0 |
1 |
|
|
0099 |
43900 |
43 900 |
|
|
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Åmål |
|
04 |
5/2100 |
5 |
20 |
|
30,0 g |
0 |
|
G |
0086 |
0 |
0 |
|
|
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Bjerke Travbane |
|
07 |
9/2160 |
9 |
9 |
|
32,0 g |
3 |
|
G |
0013 |
4000 |
4 000 |
|
|
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Bjerke Travbane |
|
05 |
2/2140 |
2 |
2 |
|
30,0 |
1 |
|
|
0021 |
12000 |
12 000 |
|
|
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Momarken Travbane |
|
06 |
12/1620 |
12 |
12 |
|
29,3 g |
7 |
|
G |
0023 |
1200 |
1 200 |
|
|
| Jan Roar Mjølnerød (T) |
Bjerke Travbane |
|
04 |
11/1660 |
11 |
11 |
|
29,7 |
1 |
|
|
0020 |
16000 |
16 000 |
|
|
Avkom
| Navn |
Årgang |
Sert. status |
Kjønn |
Premiegrad |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Premier |
Rekord volte |
Rekord auto |
Mor |
Morfar |
| Bøens Tor |
1996 |
Sertifisert |
H |
|
20 |
1 |
3 |
4 |
4 |
47999 |
32,6 |
30,2a |
Bøens Pila |
Pilmin |
| Dal Inger |
1996 |
Sertifisert |
HP |
|
13 |
1 |
0 |
2 |
1 |
21000 |
32,9 |
34,5a |
Dalhetta |
Jerker |
| Dele Tor |
1996 |
Sertifisert |
H |
|
74 |
16 |
6 |
8 |
23 |
482712 |
24,3 |
24,2a |
Hvaler Jenta |
Jerker |
| Fossum Tora |
1996 |
Sertifisert |
HP |
|
4 |
0 |
1 |
0 |
1 |
5000 |
37,5 |
|
Øykipa |
Kipmin |
| Klætta Tor |
1996 |
Sertifisert |
V |
|
26 |
4 |
1 |
1 |
7 |
46850 |
31,7 |
|
Herja |
Dally Junior |
| Mjørnhild |
1996 |
Sertifisert |
HP |
|
13 |
0 |
0 |
1 |
3 |
6250 |
36,9 |
40,7a |
Alfhild |
Barry |
Stamtavle
Avlsindeks: 105
Utstilling
| Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |