Status:
Død
Syoss (DE) (Varmblods traver)
276407000138637
- Farge: Brun
- Årgang: 2013
- Kjønn: Vallak
- Eier: Emil Oftedal & Iselin Sævik, KLEPP STASJON
- Oppdretter: Tyskland, OSLO
- Starter: 111
- 1. plass: 37
- 2. plass: 18
- 3. plass: 8
- Plassering: 25
- Volte: (7)13,0K
- Auto: (7)10,9aK
- Premier: kr 1 285 002
Starter 2023
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Geir Mikkelsen (T) | Sørlandets Travpark | 01 | 1/2140 | 1 | 1 | 16,3a | 5 | 42 | 3 500 | Am | |||||
Geir Mikkelsen (T) | Forus Travbane | 07 | 9/2040 | 9 | 9 | 14,4a | 6 | 147 | 3 000 | Am | |||||
Geir Mikkelsen (T) | Sørlandets Travpark | 02 | 2/2160 | 2 | 4 | 15,0 | 2 | 186 | 9 000 | Am | |||||
Tord R. Salte (S) | Forus Travbane | 01 | 2/1600 | 2 | 2 | 14,0a | 3 | 26 | 9 000 | Am | |||||
Tord R. Salte (S) | Sørlandets Travpark | 02 | 5/1609 | 5 | 5 | 12,8a | 2 | 40 | 9 000 | Am | |||||
Geir Mikkelsen (T) | Sørlandets Travpark | 03 | 1/2180 | 1 | 7 | 14,3 | 4 | 53 | 4 500 | Am | |||||
Geir Mikkelsen (T) | Sørlandets Travpark | 08 | 4/1140 | 4 | 4 | 10,7a | 1 | 53 | 18 000 | Am | |||||
Geir Mikkelsen (T) | Sørlandets Travpark | 01 | 3/2160 | 3 | 6 | 15,4 | 3 | 93 | 6 000 | Am | |||||
Tord R. Salte (S) | Forus Travbane | 06 | 3/2040 | 3 | 3 | 14,8a | 2 | 305 | 9 000 | Am | |||||
Geir Mikkelsen (T) | Forus Travbane | 08 | 8/1600 | 8 | 8 | 13,4a | 4 | 108 | 6 000 | Am | |||||
Tord R. Salte (S) | Sørlandets Travpark | 04 | 3/2160 | 3 | 5 | 14,5 | 4 | 424 | 4 500 | Am | |||||
Geir Mikkelsen (T) | Sørlandets Travpark | 08 | 2/2180 | 2 | 10 | 15,6 | 5 | 76 | 3 500 | Am | |||||
Geir Mikkelsen (T) | Forus Travbane | 01 | 2/2060 | 2 | 5 | 14,8 | 3 | 147 | 7 000 | Am | |||||
Geir Mikkelsen (T) | Forus Travbane | 06 | 7/1600 | 7 | 7 | 13,7a | 4 | 69 | 5 000 | Am | |||||
Geir Mikkelsen (T) | Forus Travbane | 08 | 3/1620 | 3 | 5 | 14,4 | 2 | 82 | 9 000 | Am | |||||
Geir Mikkelsen (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 10/2100 | 10 | 10 | 17,1a | 0 | 224 | 0 | Am |