Fly High Kemp (S) (Varmblods traver)
75200211S043275
<<< Hesten er ikke norskregistrert. Kontakt hestens hjemland (Sverige) for utfyllende opplysninger >>>
-
Farge:
Svartbrun
-
Årgang:
2004
-
Alder:
20 år
-
Kjønn:
Hoppe
-
Eier:
Sverige, S-161 BROMMA,
-
Oppdretter:
Sverige, S-161 BROMMA,
-
Starter:
81
-
1. plass:
19
-
2. plass:
7
-
3. plass:
9
-
Plassering:
19
-
Volte:
(6)13,9K
-
Auto:
(6)*12,1aK
-
Premier:
kr 1 048 955
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
2006 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
2007 |
13 |
4 |
3 |
2 |
1 |
15,5a |
169695 |
169 695 |
2008 |
9 |
2 |
0 |
2 |
3 |
14,5a |
106151 |
106 151 |
2009 |
14 |
2 |
1 |
0 |
4 |
13,2a |
100998 |
100 998 |
2010 |
9 |
5 |
1 |
0 |
2 |
12,1a |
225959 |
225 959 |
2011 |
10 |
1 |
1 |
0 |
5 |
12,6a |
58130 |
58 130 |
2012 |
18 |
1 |
1 |
5 |
4 |
12,8a |
125045 |
125 045 |
Starter 2011
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Erik Bergløf (T) |
Halmstad |
|
05 |
0/2140 |
0 |
2 |
|
14,3a |
5 |
|
|
61 |
12995 |
12 995 |
|
|
Cato Antonsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
06 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
13,2a |
1 |
|
|
36 |
20000 |
20 000 |
|
|
Erik Bergløf (T) |
Axevalla |
|
04 |
0/1640 |
0 |
2 |
|
14,5ag |
0 |
|
G |
204 |
0 |
0 |
|
|
Erik Bergløf (T) |
Färjestad |
|
08 |
0/1640 |
0 |
2 |
|
13,3a |
5 |
|
|
43 |
2772 |
2 772 |
|
|
Erik Bergløf (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
09 |
9/1609 |
9 |
9 |
|
13,2a |
2 |
|
|
96 |
10000 |
10 000 |
|
|
Erik Bergløf (T) |
Momarken Travbane |
|
05 |
6/2140 |
6 |
6 |
|
15,1a |
4 |
|
|
34 |
5000 |
5 000 |
|
|
Erik Bergløf (T) |
Färjestad |
|
04 |
0/2140 |
0 |
3 |
|
14,3a |
4 |
|
|
33 |
4591 |
4 591 |
|
|
Erik Bergløf (T) |
Momarken Travbane |
|
09 |
8/1640 |
8 |
8 |
|
14,1a |
0 |
|
|
206 |
0 |
0 |
|
|
Erik Bergløf (T) |
Årjäng |
|
09 |
0/1640 |
0 |
4 |
|
12,6a |
0 |
|
|
244 |
0 |
0 |
|
|
Erik Bergløf (T) |
Färjestad |
|
08 |
0/2140 |
0 |
7 |
|
14,1a |
5 |
|
|
131 |
2772 |
2 772 |
|
|
Avkom
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |