Status:
Død
J.J. Course (Varmblods traver)
N-00-5395
- Farge: Brun
- Årgang: 2000
- Kjønn: Vallak
- Eier: Geir Gyth, MOSJØEN
- Oppdretter: Reidun Bøhn, S-672 94 ÅRJÄNG,
- Starter: 65
- 1. plass: 11
- 2. plass: 4
- 3. plass: 9
- Plassering: 14
- Volte: (6)15,7M
- Auto: (9)14,0aK
- Premier: kr 286 885
Starter 2007
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Asbjørn Mehla (T) | Leangen Travbane | 03 | 7/2140 | 7 | 7 | 21,2a | 0 | 149 | 0 | ||||||
Leif Taknes (A) | Bodø Travbane | 04 | 8/2040 | 8 | 9 | BR | - | PK | 0 | ||||||
Leif Taknes (A) | Bodø Travbane | 05 | 1/2020 | 1 | 1 | 18,1 | 1 | PK | 4 000 | ||||||
Hans Chr. Holm (T) | Harstad Travpark | 06 | 9/1600 | 9 | 9 | dg | - | 92 | 0 | ||||||
Krister Søderholm (T) | Boden | 07 | 9/2160 | 9 | 1 | 16,4 | 0 | 321 | 0 | ||||||
Krister Søderholm (T) | Boden | 07 | 8/1640 | 8 | 1 | 15,0a | 3 | 629 | 6 302 | ||||||
Leif Taknes (A) | Bodø Travbane | 06 | 4/1640 | 4 | 4 | 18,0 g | 3 | G | 43 | 6 000 | |||||
Odd Arne Kjøsnes (T) | Leangen Travbane | 08 | 8/1640 | 8 | 8 | dg | - | 68 | 0 | ||||||
Nils Olav Holm (A) | Harstad Travpark | 04 | 10/2040 | 10 | 10 | 17,4a | 2 | 20 | 9 000 | ||||||
Johan Herbjørn Undem (T) | Leangen Travbane | 07 | 1/1640 | 1 | 1 | 14,9a | 4 | 198 | 10 000 | ||||||
Leif Taknes (A) | Bodø Travbane | 04 | 2/2020 | 2 | 2 | 19,2 | 1 | PK | 4 000 | ||||||
Morten Carlsen (T) | Skellefteå | 03 | 7/1640 | 7 | 1 | STR | - | 0 | |||||||
Morten Carlsen (T) | Harstad Travpark | 07 | 5/2040 | 5 | 5 | 17,2a | 1 | 14 | 14 000 | ||||||
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 02 | 3/2160 | 3 | 7 | 17,5 | 5 | 217 | 2 000 | ||||||
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 06 | 3/2640 | 3 | 3 | 19,0a | 0 | 61 | 0 | ||||||
Morten Carlsen (T) | Harstad Travpark | 04 | 3/2060 | 3 | 7 | 20,0 | 1 | 25 | 14 000 | ||||||
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 09 | 8/2140 | 8 | 8 | 17,9a | 6 | 59 | 1 500 | ||||||
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 09 | 11/1640 | 11 | 11 | 16,6a | 3 | 424 | 15 000 |