Status:
Død
Rigel Stjernen (Kaldblods traver)
N-02-0475
- Farge: Brun
- Årgang: 2002
- Kjønn: Hingst
- Eier: Gudbrand O. Skiaker, JAREN
- Oppdretter: Hans Kristian Mathisen & Knut Alm, BRANDBU
- Starter: 142
- 1. plass: 15
- 2. plass: 6
- 3. plass: 12
- Plassering: 26
- Volte: (11)24,0K
- Auto: (12)22,5aK
- Premier: kr 609 962
Starter 2007
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Vidar Hop (C) | Bjerke Travbane | 03 | 2/1609 | 2 | 3 | 26,9a | 0 | 37 | 0 | ||||||
Tor Wollebæk (T) | Drammen Travbane | 10 | 3/2100 | 3 | 3 | 32,0 | 0 | 122 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Biri Travbane | 04 | 2/2100 | 2 | 2 | 29,1 | 2 | 93 | 37 500 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 04 | 2/2100 | 2 | 2 | 29,0a | 3 | 17 | 9 000 | ||||||
Hans Chr. Holm (T) | Bergen Travpark | 08 | 10/1600 | 10 | 10 | 26,4a | 3 | 18 | 15 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Sørlandets Travpark | 05 | 8/1609 | 8 | 8 | 26,3a | 1 | 12 | 60 000 | ||||||
Tor Wollebæk (T) | Biri Travbane | 05 | 5/1609 | 5 | 5 | 24,3a | 1 | 34 | 14 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Drammen Travbane | 07 | 1/1700 | 1 | 1 | 29,8a | 1 | 16 | 16 000 | ||||||
Hans Chr. Holm (T) | Biri Travbane | 04 | 8/1609 | 8 | 8 | 26,9a | 1 | 24 | 14 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 3/1600 | 3 | 3 | 26,3 | 1 | 21 | 16 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 7/1609 | 7 | 7 | 25,6a | 1 | 357 | 14 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Klosterskogen Travbane | 03 | 1/1700 | 1 | 1 | 32,5a | 0 | 210 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 08 | 5/1609 | 5 | 5 | 34,7a | 0 | 137 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 04 | 3/1660 | 3 | 6 | 29,6 | 2 | 337 | 12 000 | ||||||
Kai Johansen (T) | Biri Travbane | 09 | 4/2120 | 4 | 10 | 33,3 | 0 | 291 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 02 | 5/1660 | 5 | 11 | 31,1 | 5 | 380 | 3 000 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 9/1609 | 9 | 10 | 31,9a | 5 | 170 | 3 000 |