Status:
Død
Juve Stjerna (Kaldblods traver)
N-79-0265
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
1979
-
Kjønn:
Hoppe
-
Eier:
Kåre Roland, SNERTINGDAL
-
Oppdretter:
Ingeborg Juve, DOKKA
-
Starter:
88
-
1. plass:
5
-
2. plass:
6
-
3. plass:
4
-
Plassering:
36
-
Volte:
(6)30,8M
-
Auto:
(5)31,7aK
-
Premier:
kr 140 900
Karriere
| År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
| 1983 |
14 |
0 |
1 |
1 |
4 |
33,6 |
18650 |
18 650 |
| 1984 |
19 |
2 |
2 |
1 |
7 |
31,7a |
28650 |
28 650 |
| 1985 |
35 |
1 |
2 |
1 |
21 |
30,8 |
37050 |
37 050 |
| 1986 |
9 |
0 |
0 |
1 |
4 |
32,4a |
5150 |
5 150 |
| 1987 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
31,8a |
0 |
0 |
Starter 1984
| Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
| Gunnar Eggen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
01 |
4/2120 |
4 |
4 |
|
36,9 |
0 |
|
|
0028 |
0 |
0 |
|
|
| Gunnar Eggen (T) |
Bjerke Travbane |
|
05 |
14/1720 |
14 |
14 |
|
33,4 |
2 |
|
|
0232 |
3500 |
3 500 |
|
|
| Trond Skauen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
06 |
11/2020 |
11 |
11 |
|
33,1 |
5 |
|
|
1336 |
7000 |
7 000 |
|
|
| Carl Wollebæk (T) |
Drammen Travbane |
|
04 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
37,7 |
8 |
|
|
0095 |
800 |
800 |
|
|
| Carl Wollebæk (T) |
Bjerke Travbane |
|
03 |
12/2220 |
12 |
12 |
|
36,8 |
0 |
|
|
0835 |
0 |
0 |
|
|
| Carl Wollebæk (T) |
Vikodden Travbane |
|
04 |
13/1820 |
13 |
13 |
|
36,5 |
5 |
|
|
0137 |
900 |
900 |
|
|
| Carl Wollebæk (T) |
Vikodden Travbane |
|
04 |
11/1800 |
11 |
11 |
|
35,1 |
3 |
|
|
0404 |
1500 |
1 500 |
|
|
| Carl Wollebæk (T) |
Bjerke Travbane |
|
08 |
8/2600 |
8 |
8 |
|
37,6a |
0 |
|
|
0587 |
0 |
0 |
|
|
| Carl Wollebæk (T) |
Vikodden Travbane |
|
07 |
10/2380 |
10 |
10 |
|
36,9 |
0 |
|
|
0077 |
0 |
0 |
|
|
| Carl Wollebæk (T) |
Vikodden Travbane |
|
04 |
7/1800 |
7 |
7 |
|
35,5 |
8 |
|
|
0120 |
800 |
800 |
|
|
| Carl Wollebæk (T) |
Drammen Travbane |
|
03 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
34,0 |
8 |
|
|
0189 |
800 |
800 |
|
|
| Carl Wollebæk (T) |
Bjerke Travbane |
|
05 |
9/1600 |
9 |
9 |
|
33,9a |
0 |
|
|
0105 |
0 |
0 |
|
|
| Carl Wollebæk (T) |
Drammen Travbane |
|
02 |
10/1700 |
10 |
10 |
|
31,7a |
6 |
|
|
0097 |
800 |
800 |
|
|
| Carl Wollebæk (T) |
Vikodden Travbane |
|
03 |
4/1800 |
4 |
4 |
|
35,1 |
0 |
|
|
0062 |
0 |
0 |
|
|
| Carl Wollebæk (T) |
Drammen Travbane |
|
03 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
33,0a |
1 |
|
|
0056 |
5000 |
5 000 |
|
|
| Carl Wollebæk (T) |
Vikodden Travbane |
|
06 |
4/2360 |
4 |
4 |
|
36,9 |
2 |
|
|
0134 |
2500 |
2 500 |
|
|
| Carl Wollebæk (T) |
Vikodden Travbane |
|
08 |
9/1780 |
9 |
9 |
|
36,7a |
1 |
|
|
0166 |
4000 |
4 000 |
|
|
| Tore H. Larsen (T) |
Vikodden Travbane |
|
04 |
15/1840 |
15 |
15 |
|
37,3 |
4 |
|
|
0892 |
1050 |
1 050 |
|
|
| Terje Bjerkan (A) |
Drammen Travbane |
|
04 |
9/2120 |
9 |
9 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
| Terje Bjerkan (A) |
Bjerke Travbane |
|
04 |
14/2120 |
14 |
14 |
|
BR |
- |
|
|
0543 |
0 |
0 |
|
|
Avkom
| Navn |
Årgang |
Sert. status |
Kjønn |
Premiegrad |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Premier |
Rekord volte |
Rekord auto |
Far |
Farfar |
| Snertjerk |
1988 |
Sertifisert |
H |
|
25 |
0 |
0 |
1 |
14 |
16000 |
35,9 |
36,9a |
Lund Jerker |
Jerker |
| Snerta |
1989 |
Sertifisert |
HP |
2.pr 2012, Elite 2012 |
114 |
11 |
7 |
10 |
36 |
304700 |
28,5 |
23,9a |
Ilmin |
Pilmin |
| Lynna |
1990 |
Sertifisert |
HP |
|
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
44,6 |
|
Lyngsvarten |
Pilmin |
| Snertbrun |
1991 |
Sertifisert |
V |
|
3 |
0 |
0 |
0 |
3 |
4000 |
38,0 |
|
Trons Ekmin |
Ekvinn |
| Snert'n |
1992 |
Sertifisert |
H |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Trons Trollmin |
Troll Jahn |
| Furu Blesen |
1993 |
Sertifisert |
V |
|
15 |
0 |
2 |
2 |
3 |
18168 |
35,2 |
35,5a |
Lyngsvarten |
Pilmin |
| Snertbest |
1994 |
Sertifisert |
V |
|
60 |
0 |
3 |
10 |
18 |
73833 |
30,9 |
29,1a |
Alm Hellin |
Alm Svarten |
| Snert Stjerna |
1995 |
Sertifisert |
HP |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Alm Svarten |
Granvar |
| Snerttina |
1996 |
Sertifisert |
HP |
2.pr 2001 |
48 |
3 |
2 |
3 |
21 |
440400 |
27,8 |
27,7a |
Troll Jahn |
Jahn Sjur |
Utstilling
| Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |