Status:
Død
Judo Mckinney (Varmblods traver)
N-79-5041
-
Farge:
Svart
-
Årgang:
1979
-
Kjønn:
Hingst
-
Eier:
Kjell Løvdal, VEGÅRSHEI
-
Oppdretter:
Martin Sandbråten, SØRUM
-
Starter:
250
-
1. plass:
19
-
2. plass:
37
-
3. plass:
23
-
Plassering:
88
-
Volte:
(12)15,5K
-
Auto:
(0)15,0aK
-
Premier:
kr 543 310
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1983 |
33 |
5 |
6 |
3 |
9 |
20,1 |
58910 |
58 910 |
1984 |
46 |
5 |
9 |
5 |
15 |
18,3 |
93650 |
93 650 |
1985 |
27 |
1 |
4 |
3 |
11 |
17,5a |
59000 |
59 000 |
1986 |
31 |
2 |
5 |
2 |
15 |
16,8a |
88100 |
88 100 |
1987 |
24 |
2 |
2 |
2 |
9 |
15,0a |
47100 |
47 100 |
1988 |
8 |
0 |
0 |
0 |
4 |
17,9 g |
5500 |
5 500 |
1989 |
18 |
2 |
2 |
3 |
5 |
16,4ag |
60700 |
60 700 |
1990 |
23 |
1 |
5 |
4 |
8 |
15,6a |
75100 |
75 100 |
1991 |
27 |
0 |
3 |
1 |
12 |
15,5 |
44500 |
44 500 |
Starter 1984
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
06 |
12/2000 |
12 |
12 |
|
dg |
- |
|
|
0067 |
0 |
0 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
06 |
5/1700 |
5 |
5 |
|
19,9 |
4 |
|
|
0081 |
3000 |
3 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
06 |
4/2200 |
4 |
4 |
|
22,5 |
0 |
|
|
0124 |
0 |
0 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
05 |
12/1600 |
12 |
12 |
|
19,5a |
2 |
|
|
0190 |
3500 |
3 500 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
05 |
12/1960 |
12 |
12 |
|
19,8a |
2 |
|
|
0080 |
3000 |
3 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
06 |
7/1700 |
7 |
7 |
|
23,6 |
0 |
|
|
0035 |
0 |
0 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
05 |
6/2100 |
6 |
6 |
|
22,7 |
2 |
|
|
0044 |
4000 |
4 000 |
|
|
Bjørn Duestad (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
06 |
10/1960 |
10 |
10 |
|
20,4a |
5 |
|
|
0163 |
1000 |
1 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
06 |
10/1700 |
10 |
10 |
|
20,1 |
1 |
|
|
0088 |
7000 |
7 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Drammen Travbane |
|
06 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
19,0a |
6 |
|
|
0165 |
800 |
800 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
06 |
7/2920 |
7 |
7 |
|
nc |
7 |
|
|
0092 |
800 |
800 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
06 |
7/2140 |
7 |
7 |
|
20,3a |
3 |
|
|
0070 |
2000 |
2 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
08 |
3/2500 |
3 |
3 |
|
21,8 |
0 |
|
|
0052 |
0 |
0 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
06 |
10/1960 |
10 |
10 |
|
20,8a |
2 |
|
|
0063 |
3000 |
3 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
06 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
19,7a |
1 |
|
|
0083 |
7000 |
7 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
05 |
2/1600 |
2 |
2 |
|
18,3 |
4 |
|
|
0126 |
3000 |
3 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Drammen Travbane |
|
03 |
3/1700 |
3 |
3 |
|
g5 |
0 |
|
|
0050 |
0 |
0 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Drammen Travbane |
|
06 |
2/2100 |
2 |
2 |
|
19,4a |
1 |
|
|
0028 |
5000 |
5 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
01 |
6/1700 |
6 |
6 |
|
BR |
- |
|
|
0478 |
0 |
0 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
06 |
7/2100 |
7 |
7 |
|
20,7 |
3 |
|
|
0052 |
2000 |
2 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Drammen Travbane |
|
06 |
3/1700 |
3 |
3 |
|
19,8a |
1 |
|
|
0029 |
5000 |
5 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
05 |
8/1960 |
8 |
8 |
|
18,4a |
2 |
|
|
0163 |
3000 |
3 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Drammen Travbane |
|
06 |
10/2100 |
10 |
10 |
|
BR |
- |
|
|
0102 |
0 |
0 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Vikodden Travbane |
|
06 |
3/1800 |
3 |
3 |
|
20,9 |
2 |
|
|
0028 |
2500 |
2 500 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Drammen Travbane |
|
06 |
9/2100 |
9 |
9 |
|
20,7a |
2 |
|
|
0102 |
2500 |
2 500 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Momarken Travbane |
|
03 |
2/1940 |
2 |
2 |
|
20,7a |
2 |
|
|
0189 |
2500 |
2 500 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Momarken Travbane |
|
08 |
9/1940 |
9 |
9 |
|
22,3a |
0 |
|
|
0155 |
0 |
0 |
|
|
Bjørn Duestad (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
05 |
2/2000 |
2 |
2 |
|
20,4 |
6 |
|
|
0286 |
1000 |
1 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
06 |
10/2020 |
10 |
10 |
|
19,5 |
3 |
|
|
0245 |
2500 |
2 500 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
06 |
7/1960 |
7 |
7 |
|
21,1a |
0 |
|
|
0248 |
0 |
0 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
1/2540 |
1 |
1 |
|
22,6a |
6 |
|
|
0076 |
800 |
800 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Hortemo Travbane |
|
07 |
6/1620 |
6 |
6 |
|
21,5 |
5 |
|
|
0133 |
900 |
900 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Hortemo Travbane |
|
08 |
2/1960 |
2 |
2 |
|
23,9 |
5 |
|
|
0026 |
900 |
900 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
06 |
4/1960 |
4 |
4 |
|
20,5a |
3 |
|
|
0127 |
2000 |
2 000 |
|
|
Kjell Løvdal (T) |
Hortemo Travbane |
|
08 |
11/2020 |
11 |
11 |
|
22,2 |
6 |
|
|
0163 |
800 |
800 |
|
|
Ragnar Rekvik (S) |
Klosterskogen Travbane |
|
05 |
2/2140 |
2 |
2 |
|
21,2a |
1 |
|
|
0034 |
8000 |
8 000 |
|
|
Cato Antonsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
06 |
2/2100 |
2 |
2 |
|
22,0 |
0 |
|
|
0178 |
0 |
0 |
|
|
Kjell Løvdal (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
10/2140 |
10 |
10 |
|
23,2a |
0 |
|
|
0122 |
0 |
0 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
02 |
1/2140 |
1 |
1 |
|
21,5a |
5 |
|
|
0146 |
1000 |
1 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
07 |
9/2120 |
9 |
9 |
|
21,1 |
3 |
|
|
0766 |
4000 |
4 000 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
07 |
6/2240 |
6 |
6 |
|
22,8 |
4 |
|
|
0073 |
3000 |
3 000 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Bjerke Travbane |
|
03 |
5/1700 |
5 |
5 |
|
dp |
0 |
|
|
0278 |
0 |
0 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Momarken Travbane |
|
04 |
8/2000 |
8 |
8 |
|
23,2 |
4 |
|
|
0387 |
3000 |
3 000 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
07 |
8/1700 |
8 |
8 |
|
21,3 |
4 |
|
|
0073 |
1250 |
1 250 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
05 |
12/2020 |
12 |
12 |
|
22,1 |
5 |
|
|
0041 |
900 |
900 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
04 |
3/1600 |
3 |
3 |
|
19,8 |
2 |
|
|
0080 |
3000 |
3 000 |
|
|
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |