Status:
Død
Isfly (Kaldblods traver)
N-81-0113
- Farge: Brun
- Årgang: 1981
- Kjønn: Vallak
- Eier: Ole A. Johansen, HELLVIK Psevd: Stall Flyr Igjen
- Oppdretter: Tormod Hansen, DRANGEDAL
- Starter: 130
- 1. plass: 8
- 2. plass: 12
- 3. plass: 11
- Plassering: 46
- Volte: (13)28,6K
- Auto: (13)28,1aK
- Premier: kr 205 150
Starter 1993
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Gunleif Tollefsen (T) | Sørlandets Travpark | 07 | 2/1640 | 2 | 2 | 31,5 g | 0 | G | 0530 | 0 | |||||
Ove M. Rygh (A) | Forus Travbane | 03 | 4/2060 | 4 | 4 | 32,2 | 4 | 0206 | 1 800 | ||||||
Nils Olav Holm (A) | Forus Travbane | 01 | 3/2040 | 3 | 3 | dg | - | 0344 | 0 | ||||||
Ove M. Rygh (A) | Forus Travbane | 05 | 4/2040 | 4 | 4 | 32,9 | 0 | 0560 | 0 | ||||||
Ove M. Rygh (A) | Forus Travbane | 04 | 7/1600 | 7 | 7 | g0 a | 0 | 0594 | 0 | ||||||
Odd Storetvedt (T) | Forus Travbane | 04 | 4/2040 | 4 | 4 | 33,4a | 0 | 0140 | 0 | ||||||
Ove M. Rygh (A) | Forus Travbane | 05 | 4/2510 | 4 | 4 | 33,1 | 6 | 0781 | 1 000 | ||||||
Ove M. Rygh (A) | Haugaland Travpark | 01 | 8/1800 | 8 | 8 | 33,3 | 0 | 0398 | 0 | ||||||
Gunnar Mehla (T) | Forus Travbane | 04 | 13/2060 | 13 | 13 | 32,0 | 0 | 0510 | 0 | ||||||
Ove M. Rygh (A) | Forus Travbane | 08 | 12/2080 | 12 | 12 | 31,8 | 0 | 0140 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Forus Travbane | 06 | 1/2040 | 1 | 1 | 30,8ag | 0 | G | 0231 | 0 | |||||
Gunleif Tollefsen (T) | Sørlandets Travpark | 04 | 7/2140 | 7 | 7 | g6 a | 0 | 0164 | 0 | ||||||
Ove M. Rygh (A) | Forus Travbane | 05 | 10/2060 | 10 | 10 | 32,3 | 4 | 0121 | 2 200 | ||||||
Gunleif Tollefsen (T) | Sørlandets Travpark | 08 | 1/2640 | 1 | 1 | 34,8 g | 7 | G | 0600 | 1 200 | |||||
Trond Skauen (T) | Bergen Travpark | 03 | 10/2100 | 10 | 10 | 33,6 g | 6 | G | 0135 | 1 200 | |||||
Gunleif Tollefsen (T) | Forus Travbane | 08 | 9/2060 | 9 | 9 | 33,2 g | 6 | G | 0063 | 600 | |||||
Kjell Sele (T) | Forus Travbane | 05 | 10/2040 | 10 | 10 | 34,0ag | 0 | G | 0330 | 0 |