Status:
Død
Sabena (Kaldblods traver)
N-81-0466
-
Farge:
Mørkbr
-
Årgang:
1981
-
Kjønn:
Hoppe
-
Eier:
Mangfred Skjæveland, SANDNES Psevd: Stall Støtland
-
Oppdretter:
Mangfred Skjæveland, SANDNES Psevd: Stall Støtland
-
Starter:
45
-
1. plass:
1
-
2. plass:
2
-
3. plass:
7
-
Plassering:
10
-
Volte:
(6)37,7M
-
Auto:
(4)34,6aK
-
Premier:
kr 37 668
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1984 |
15 |
0 |
0 |
3 |
5 |
41,6 |
14225 |
14 225 |
1985 |
19 |
1 |
2 |
3 |
4 |
34,6a |
19943 |
19 943 |
1986 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
1987 |
8 |
0 |
0 |
0 |
1 |
37,7 g |
1000 |
1 000 |
1990 |
2 |
0 |
0 |
1 |
0 |
37,2ag |
2500 |
2 500 |
Starter 1985
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Mangfred Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
03 |
6/2530 |
6 |
6 |
|
dg |
- |
|
|
0141 |
0 |
0 |
|
|
Mangfred Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
02 |
3/2510 |
3 |
3 |
|
dg |
- |
|
|
0051 |
0 |
0 |
|
|
Mangfred Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
03 |
7/2040 |
7 |
7 |
|
dg |
- |
|
|
0133 |
0 |
0 |
|
|
Mangfred Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
07 |
3/1600 |
3 |
3 |
|
34,6a |
3 |
|
|
0068 |
1500 |
1 500 |
|
|
Mangfred Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
07 |
8/2060 |
8 |
8 |
|
dg |
- |
|
|
0389 |
0 |
0 |
|
|
Mangfred Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
02 |
14/2060 |
14 |
14 |
|
38,6 |
0 |
|
|
0316 |
0 |
0 |
|
|
Mangfred Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
08 |
2/2510 |
2 |
2 |
|
38,4 |
6 |
|
|
1849 |
1968 |
1 968 |
|
|
Mangfred Skjæveland (A) |
Bjerke Travbane |
|
05 |
12/2100 |
12 |
12 |
|
38,7a |
6 |
|
|
0255 |
2000 |
2 000 |
|
|
Mangfred Skjæveland (A) |
Klosterskogen Travbane |
|
10 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
37,8a |
1 |
|
|
0055 |
3375 |
3 375 |
|
|
Mangfred Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
01 |
3/2570 |
3 |
3 |
|
38,8 |
2 |
|
|
0109 |
2250 |
2 250 |
|
|
Mangfred Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
02 |
10/1660 |
10 |
10 |
|
dg |
- |
|
|
0119 |
0 |
0 |
|
|
Mangfred Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
07 |
14/2040 |
14 |
14 |
|
38,8 |
3 |
|
|
0127 |
1500 |
1 500 |
|
|
Mangfred Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
03 |
6/2000 |
6 |
6 |
|
dg |
- |
|
|
0095 |
0 |
0 |
|
|
Mangfred Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
08 |
5/2020 |
5 |
5 |
|
dg |
- |
|
|
0080 |
0 |
0 |
|
|
Mangfred Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
02 |
3/2000 |
3 |
3 |
|
42,6 |
4 |
|
|
0048 |
1050 |
1 050 |
|
|
Mangfred Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
02 |
5/2000 |
5 |
5 |
|
dg |
- |
|
|
0399 |
0 |
0 |
|
|
Mangfred Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
07 |
5/2000 |
5 |
5 |
|
44,4 |
4 |
|
|
0026 |
1050 |
1 050 |
|
|
Mangfred Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
01 |
8/1660 |
8 |
7 |
|
41,6 |
2 |
|
|
0019 |
2250 |
2 250 |
|
|
Mangfred Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
02 |
5/1620 |
5 |
5 |
|
39,1 |
3 |
|
|
0506 |
3000 |
3 000 |
|
|
Avkom
Navn |
Årgang |
Sert. status |
Kjønn |
Premiegrad |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Premier |
Rekord volte |
Rekord auto |
Far |
Farfar |
Støttilla |
1988 |
Sertifisert |
HP |
|
35 |
3 |
5 |
3 |
10 |
66700 |
31,9 |
32,3a |
Alm Tiller |
Frøyvar |
Støtgull |
1989 |
Sertifisert |
HP |
|
60 |
4 |
4 |
3 |
15 |
189000 |
29,8 |
28,8a |
Glup |
Pilmin |
Støtlill |
1992 |
Sertifisert |
HP |
|
93 |
5 |
10 |
7 |
28 |
167600 |
30,6 |
29,5a |
Alm Tiller |
Frøyvar |
Støtknut |
1993 |
Sertifisert |
V |
|
11 |
0 |
0 |
2 |
6 |
15500 |
36,0 |
37,3a |
Torden Knut |
Alm Svarten |
Støthalt |
1994 |
Usertifisert |
H |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Atom Vinter |
Alm Rigel |
Støt Lars |
1995 |
Sertifisert |
H |
|
6 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1000 |
40,9 |
|
Dublan |
Reitlappen |
Støtkvikk |
1996 |
Sertifisert |
V |
|
22 |
1 |
2 |
1 |
3 |
36500 |
32,9 |
|
Braute |
Haakesjur |
Støtpål |
1997 |
Sertifisert |
H |
|
84 |
5 |
10 |
4 |
22 |
185200 |
28,7 |
28,0a |
Metsgar |
Alm Rigel |
Støtbaus |
1998 |
Sertifisert |
V |
|
81 |
11 |
6 |
10 |
21 |
261900 |
27,7 |
28,4a |
Alm Svarten |
Granvar |
Støteld |
1999 |
Sertifisert |
V |
|
46 |
7 |
5 |
3 |
7 |
194000 |
28,9 |
26,8a |
Elding |
Rappfot |
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |