Status:
Død
Troll Kima (Kaldblods traver)
N-81-0669
- Farge: Mellombr.
- Årgang: 1981
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Knut Liabø, HOVIN I GAULDAL Psevd: Stall Ismalia
- Oppdretter: Knut Liabø, HOVIN I GAULDAL Psevd: Stall Ismalia
- Starter: 112
- 1. plass: 5
- 2. plass: 12
- 3. plass: 14
- Plassering: 47
- Volte: (10)31,2K
- Auto: (9)31,4aK
- Premier: kr 154 850
Starter 1989
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Per Krabseth (C) | Leangen Travbane | 02 | 10/1660 | 10 | 10 | 34,6 | 4 | 0221 | 2 000 | ||||||
Per Krabseth (C) | Leangen Travbane | 07 | 2/1640 | 2 | 2 | 35,7 | 1 | 0040 | 6 000 | ||||||
Per Krabseth (C) | Leangen Travbane | 04 | 8/2140 | 8 | 8 | 36,8 | 4 | 0054 | 2 000 | ||||||
Per Krabseth (C) | Leangen Travbane | 04 | 13/1660 | 13 | 13 | 34,6 | 3 | 0092 | 2 500 | ||||||
Per Krabseth (C) | Leangen Travbane | 08 | 3/2140 | 3 | 3 | 35,1ag | 0 | G | 0114 | 0 | |||||
Per Krabseth (C) | Leangen Travbane | 07 | 9/2140 | 9 | 9 | 34,2ag | 3 | G | 0153 | 2 500 | |||||
Per Krabseth (C) | Leangen Travbane | 04 | 3/1640 | 3 | 3 | 32,7 | 4 | 0171 | 2 000 | ||||||
Tor Wollebæk (T) | Biri Travbane | 05 | 4/2100 | 4 | 4 | 32,0ag | 3 | G | 0142 | 2 500 | |||||
Per Krabseth (C) | Leangen Travbane | 02 | 12/2160 | 12 | 12 | 35,3 | 5 | 0675 | 1 600 | ||||||
Per Krabseth (C) | Leangen Travbane | 02 | 11/2160 | 11 | 11 | 34,8 | 6 | 0318 | 1 500 | ||||||
Per Krabseth (C) | Leangen Travbane | 09 | 2/1640 | 2 | 2 | 33,4 | 2 | 0086 | 3 000 | ||||||
Lars Gunnar Dahl (D) | Leangen Travbane | 04 | 11/2160 | 11 | 11 | 35,0 | 0 | 0809 | 0 | ||||||
Lars Gunnar Dahl (D) | Leangen Travbane | 02 | 12/2160 | 12 | 12 | 34,8 | 0 | 0103 | 0 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Leangen Travbane | 08 | 12/2140 | 12 | 12 | 33,8ag | 11 | G | 0329 | 500 | |||||
Lars Gunnar Dahl (D) | Leangen Travbane | 02 | 1/2140 | 1 | 1 | 34,8a | 3 | 0094 | 2 500 | ||||||
Per Krabseth (C) | Leangen Travbane | 04 | 7/2140 | 7 | 7 | 36,0 | 7 | 0247 | 1 500 |