Status:
Død
Barry Cruce (Varmblods traver)
N-81-5130
- Farge: Brun
- Årgang: 1981
- Kjønn: Hingst
- Eier: Laila Kristoffersen, JONSVATNET
- Oppdretter: Atle Eggan, KLÆBU Psevd: Stall O.B.E.
- Starter: 167
- 1. plass: 7
- 2. plass: 17
- 3. plass: 24
- Plassering: 48
- Volte: (9)16,8M
- Auto: (9)16,6aK
- Premier: kr 279 592
Starter 1987
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Edvard Kristiansen (S) | Leangen Travbane | 06 | 2/1640 | 2 | 2 | 23,6 | 0 | 0191 | 0 | ||||||
Edvard Kristiansen (S) | Leangen Travbane | 08 | 8/2160 | 8 | 8 | 21,6 | 0 | 0335 | 0 | ||||||
Edvard Kristiansen (S) | Leangen Travbane | 05 | 5/1640 | 5 | 5 | 22,9 | 8 | 0091 | 1 500 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Biri Travbane | 04 | 3/2600 | 3 | 3 | STR | - | 0 | |||||||
Gunnar Eggen (T) | Momarken Travbane | 06 | 11/2000 | 11 | 11 | 20,7 g | 2 | G | 0077 | 3 500 | |||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 06 | 4/2100 | 4 | 4 | 19,6a | 3 | 0099 | 4 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Bjerke Travbane | 01 | 9/2600 | 9 | 9 | 20,2ag | 6 | G | 0346 | 1 200 | |||||
Tore H. Larsen (T) | Biri Travbane | 05 | 6/2100 | 6 | 6 | 20,1 | 0 | 0028 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 2/2100 | 2 | 2 | 17,7a | 5 | 0092 | 1 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Momarken Travbane | 08 | 11/2000 | 11 | 11 | 19,6 | 0 | 0344 | 0 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Leangen Travbane | 03 | 2/2140 | 2 | 2 | 19,2a | 0 | 0066 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 4/2100 | 4 | 4 | 18,5a | 6 | 0039 | 1 000 | ||||||
Ulf Thoresen | Biri Travbane | 04 | 2/2100 | 2 | 2 | 16,7a | 3 | 0055 | 9 000 | ||||||
Ulf Thoresen | Momarken Travbane | 06 | 2/2000 | 2 | 2 | 17,9 | 2 | 0039 | 10 000 | ||||||
Ulf Thoresen | Bergen Travpark | 06 | 3/2100 | 3 | 3 | 19,7 | 2 | 0047 | 10 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 04 | 10/2600 | 10 | 10 | 22,3a | 2 | 0030 | 6 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 05 | 3/1609 | 3 | 3 | 20,1ag | 4 | G | 0143 | 2 500 |