Status:
Død
Hendina (Kaldblods traver)
N-82-0759
- Farge: Brun
- Årgang: 1982
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Olav Henneseid, DRANGEDAL
- Oppdretter: Olav Henneseid, DRANGEDAL
- Starter: 117
- 1. plass: 6
- 2. plass: 15
- 3. plass: 13
- Plassering: 56
- Volte: (5)29,1K
- Auto: (6)29,1aK
- Premier: kr 435 750
Starter 1988
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Einar Henneseid (B) | Klosterskogen Travbane | 01 | 4/2100 | 4 | 4 | 34,8a | 3 | 0056 | 3 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Sørlandets Travpark | 07 | 6/1660 | 6 | 6 | 33,2 | 4 | 0094 | 1 800 | ||||||
Vidar Hop (C) | Drammen Travbane | 07 | 11/2100 | 11 | 11 | 32,9a | 9 | 0147 | 2 000 | ||||||
Ulf Thoresen | Klosterskogen Travbane | 09 | 7/1700 | 7 | 7 | 30,7 | 1 | 0034 | 24 000 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Leangen Travbane | 04 | 10/2180 | 10 | 10 | 32,7 | 1 | 0036 | 24 000 | ||||||
Thor Borg (C) | Sørlandets Travpark | 05 | 6/1640 | 6 | 6 | 31,2 | 0 | 0206 | 0 | ||||||
Einar Henneseid (B) | Klosterskogen Travbane | 02 | 2/1700 | 2 | 2 | 32,5a | 2 | 0045 | 3 500 | ||||||
Einar Henneseid (B) | Klosterskogen Travbane | 01 | 7/1700 | 7 | 7 | 99,9 | 4 | 0071 | 1 800 | ||||||
Einar Henneseid (B) | Klosterskogen Travbane | 06 | 10/1700 | 10 | 10 | 31,9a | 2 | 0430 | 4 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Sørlandets Travpark | 05 | 8/1680 | 8 | 8 | 32,3 | 7 | 0163 | 1 500 | ||||||
Vidar Hop (C) | Biri Travbane | 08 | 10/2140 | 10 | 10 | 32,2 | 4 | 0446 | 4 000 | ||||||
Gunleif Tollefsen (T) | Sørlandets Travpark | 07 | 12/2140 | 12 | 12 | 32,2 | 0 | 0199 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 08 | 12/2100 | 12 | 12 | 31,1a | 10 | 0316 | 2 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Biri Travbane | 08 | 12/1600 | 12 | 12 | 30,8 | 7 | 0167 | 1 500 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Klosterskogen Travbane | 03 | 2/2100 | 2 | 2 | dg | - | 0071 | 0 | ||||||
Tore H. Larsen (T) | Leangen Travbane | 09 | 11/2160 | 11 | 11 | 30,9 | 1 | 0057 | 50 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Biri Travbane | 08 | 6/2120 | 6 | 6 | 30,5 | 1 | 0087 | 10 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Drammen Travbane | 06 | 12/2100 | 12 | 12 | 32,0 | 6 | 0144 | 1 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 04 | 11/1600 | 11 | 11 | 29,1a | 6 | 0301 | 1 200 | ||||||
Vidar Hop (C) | Drammen Travbane | 08 | 6/2100 | 6 | 6 | 31,7 | 5 | 0527 | 1 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Klosterskogen Travbane | 03 | 10/2140 | 10 | 10 | STR | - | 0 | |||||||
Vidar Hop (C) | Bergen Travpark | 01 | 10/1640 | 10 | 10 | 30,7 | 5 | 0145 | 3 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 10/2640 | 10 | 10 | 34,1 | 0 | 0232 | 0 | ||||||
Vidar Hop (C) | Drammen Travbane | 05 | 10/1700 | 10 | 10 | 29,5a | 6 | 0320 | 1 500 | ||||||
Einar Henneseid (B) | Klosterskogen Travbane | 02 | 6/1700 | 6 | 6 | 32,0 | 6 | 0111 | 1 000 | ||||||
Ulf Thoresen | Klosterskogen Travbane | 02 | 2/1700 | 2 | 2 | 30,5 g | 3 | G | 0039 | 2 200 | |||||
Vidar Hop (C) | Drammen Travbane | 06 | 5/2100 | 5 | 5 | 33,1 g | 0 | G | 0171 | 0 | |||||
Vidar Hop (C) | Klosterskogen Travbane | 03 | 4/1700 | 4 | 4 | 30,2 | 2 | 0121 | 3 500 | ||||||
Ulf Thoresen | Klosterskogen Travbane | 03 | 5/1700 | 5 | 5 | 31,1 | 1 | 0040 | 7 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Drammen Travbane | 04 | 12/1700 | 12 | 12 | 32,6 | 5 | 0320 | 1 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 4/2100 | 4 | 4 | 33,4a | 0 | 0095 | 0 | ||||||
Petter Glittum (T) | Klosterskogen Travbane | 04 | 1/1700 | 1 | 1 | 37,2 | 2 | 0186 | 3 500 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Bjerke Travbane | 02 | 8/2100 | 8 | 8 | 33,6a | 7 | 0095 | 1 500 | ||||||
Ole Østby (T) | Klosterskogen Travbane | 01 | 2/1700 | 2 | 2 | 34,1 | 5 | 0118 | 1 000 | ||||||
Magnus Helland (C) | Momarken Travbane | 01 | 13/2040 | 13 | 13 | 34,8 | 8 | 0551 | 1 500 | ||||||
Magnus Helland (C) | Klosterskogen Travbane | 02 | 5/1700 | 5 | 5 | 34,2 | 4 | 0095 | 1 600 | ||||||
Magnus Helland (C) | Drammen Travbane | 04 | 14/2120 | 14 | 14 | 34,5 | 0 | 0263 | 0 | ||||||
Magnus Helland (C) | Klosterskogen Travbane | 05 | 8/1700 | 8 | 8 | 32,2 | 3 | 0109 | 2 500 |