Status:
Død
Lappterna (Kaldblods traver)
N-83-0730
- Farge: Rød
- Årgang: 1983
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Magne Hagen, SLÅSTAD
- Oppdretter: Steinar Langsæter, GRIMO
- Starter: 91
- 1. plass: 0
- 2. plass: 5
- 3. plass: 12
- Plassering: 38
- Volte: (7)33,2K
- Auto: (7)32,0aK
- Premier: kr 104 000
Starter 1986
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Trond Skofsrud (T) | Bjerke Travbane | 09 | 8/2160 | 8 | 8 | STR | - | 0 | |||||||
Trond Skofsrud (T) | Drammen Travbane | 04 | 1/2100 | 1 | 1 | 42,1 | 6 | 0518 | 1 000 | ||||||
Trond Skofsrud (T) | Bjerke Travbane | 09 | 7/2160 | 7 | 7 | 43,2 r | 0 | R | 0188 | 0 | |||||
Frode Fladen (T) | Bjerke Travbane | 08 | 6/2160 | 6 | 6 | 40,5 | 5 | 0146 | 1 000 | ||||||
Trond Skofsrud (T) | Drammen Travbane | 04 | 3/2100 | 3 | 3 | 41,5 | 3 | 0081 | 3 500 | ||||||
Trond Skofsrud (T) | Momarken Travbane | 01 | 7/1600 | 7 | 7 | 38,7a | 5 | 0095 | 1 000 | ||||||
Trond Skofsrud (T) | Momarken Travbane | 01 | 13/1620 | 13 | 12 | 42,8 | 0 | 0148 | 0 | ||||||
Trond Skofsrud (T) | Momarken Travbane | 01 | 8/1620 | 8 | 8 | 40,1 | 3 | 0060 | 2 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Drammen Travbane | 01 | 8/2120 | 8 | 8 | 39,6 | 2 | 0404 | 3 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 1/2100 | 1 | 1 | 44,8 | 4 | 0032 | 1 500 | ||||||
Alf Tveter (D) | Biri Travbane | 01 | 5/2100 | 5 | 5 | 42,4 | 3 | 0117 | 1 750 | ||||||
Olaf Disenbrenna (A) | Momarken Travbane | 09 | 5/1600 | 5 | 5 | 44,3 | 6 | 0151 | 1 000 | ||||||
Olaf Disenbrenna (A) | Momarken Travbane | 07 | 3/1600 | 3 | 3 | 47,4 | 0 | 0073 | 0 | ||||||
Olaf Disenbrenna (A) | Drammen Travbane | 01 | 3/2100 | 3 | 3 | 48,8 | 0 | 0050 | 0 | ||||||
Olaf Disenbrenna (A) | Biri Travbane | 07 | 3/1600 | 3 | 3 | 40,5 | 3 | 0138 | 1 750 | ||||||
Olaf Disenbrenna (A) | Biri Travbane | 01 | 8/1600 | 8 | 8 | 43,4 | 6 | 0193 | 800 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 91 | 4/1600 | 4 | 4 | 50,4 | - | P | 0 |