Status:
Død
Huken Kongen (Kaldblods traver)
N-84-0639
- Farge: Brun
- Årgang: 1984
- Kjønn: Vallak
- Eier: Terje Borgersen, OSLO
- Oppdretter: Reidar Brandsar, OSLO
- Starter: 82
- 1. plass: 9
- 2. plass: 6
- 3. plass: 7
- Plassering: 29
- Volte: (10)31,7K
- Auto: (8)29,6aK
- Premier: kr 141 200
Starter 1990
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Brede Killingmo (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 3/1600 | 3 | 3 | 36,2ag | 5 | G | 0035 | 1 600 | |||||
Brede Killingmo (T) | Momarken Travbane | 01 | 5/1600 | 5 | 5 | 34,9ar | 1 | R | 0028 | 6 000 | |||||
Brede Killingmo (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 2/2100 | 2 | 2 | 39,0 g | 0 | G | 0051 | 0 | |||||
Brede Killingmo (T) | Biri Travbane | 08 | 7/1620 | 7 | 7 | 35,9 | 1 | 0051 | 3 000 | ||||||
Brede Killingmo (T) | Momarken Travbane | 01 | 10/1600 | 10 | 9 | 39,1 g | 0 | G | 0035 | 0 | |||||
Ulf Thoresen | Drammen Travbane | 04 | 4/2100 | 4 | 4 | STR | - | 0 | |||||||
Magnus Helland (C) | Bjerke Travbane | 08 | 8/2100 | 8 | 8 | 38,6ag | 6 | G | 0037 | 1 500 | |||||
Stein Løvli (S) | Momarken Travbane | 07 | 3/2000 | 3 | 3 | dg | - | 0026 | 0 | ||||||
Magnus Helland (C) | Bergen Travpark | 03 | 5/1600 | 5 | 5 | br ag | - | G | 0047 | 0 | |||||
Magnus Helland (C) | Klosterskogen Travbane | 04 | 7/2100 | 7 | 7 | 35,2ag | 1 | G | 0049 | 10 000 | |||||
Magnus Helland (C) | Sørlandets Travpark | 09 | 12/1609 | 12 | 12 | 36,0ag | 2 | G | 0029 | 3 500 | |||||
Kåre E. Jahnsen (T) | Klosterskogen Travbane | 08 | 11/1700 | 11 | 11 | 34,9a | 2 | 0063 | 3 500 | ||||||
Magnus Helland (C) | Klosterskogen Travbane | 02 | 9/2100 | 9 | 9 | 37,7ag | 2 | G | 0024 | 3 500 | |||||
Magnus Helland (C) | Sørlandets Travpark | 02 | 4/2140 | 4 | 4 | 37,5ag | 2 | G | 0022 | 3 500 | |||||
Magnus Helland (C) | Drammen Travbane | 02 | 2/2100 | 2 | 2 | 39,6 | 1 | 0015 | 7 000 | ||||||
Magnus Helland (C) | Drammen Travbane | 01 | 1/2100 | 1 | 1 | 40,0 | 8 | 0025 | 1 500 |