Status:
Død
Ekterna (Kaldblods traver)
N-84-0924
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 1984
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Espen Roland Solum-Ida Roland Solum, GJØVIK
- Oppdretter: Kristian Skarkerud, GJØVIK
- Starter: 86
- 1. plass: 3
- 2. plass: 7
- 3. plass: 6
- Plassering: 37
- Volte: (9)29,6K
- Auto: (9)30,4aK
- Premier: kr 118 400
Starter 1990
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Erland Torp (A) | Bjerke Travbane | 04 | 2/2140 | 2 | 2 | 37,1 | 5 | 0318 | 1 800 | ||||||
Erland Torp (A) | Drammen Travbane | 07 | 4/1700 | 4 | 4 | 36,8 | 2 | 0184 | 3 000 | ||||||
Erland Torp (A) | Biri Travbane | 05 | 5/1609 | 5 | 5 | 36,3ag | 6 | G | 0102 | 1 500 | |||||
Erland Torp (A) | Drammen Travbane | 02 | 8/1700 | 8 | 8 | 35,2 | 2 | 0788 | 3 500 | ||||||
Erland Torp (A) | Bjerke Travbane | 05 | 14/2160 | 14 | 14 | dist g | 0 | G | 0492 | 0 | |||||
Erland Torp (A) | Bjerke Travbane | 03 | 11/1609 | 11 | 11 | 35,3a | 4 | 0318 | 3 000 | ||||||
Erland Torp (A) | Drammen Travbane | 03 | 11/2100 | 11 | 11 | 37,5 g | 5 | G | 0282 | 1 700 | |||||
Erland Torp (A) | Biri Travbane | 09 | 7/2100 | 7 | 7 | 35,0 | 4 | 0080 | 800 | ||||||
Eivind Gravdal (T) | Biri Travbane | 06 | 9/2100 | 9 | 9 | 36,0a | 0 | 0425 | 0 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Drammen Travbane | 03 | 7/2100 | 7 | 7 | 35,9a | 6 | 0119 | 1 500 | ||||||
Erland Torp (A) | Bjerke Travbane | 02 | 13/2160 | 13 | 13 | 38,8 | 0 | 1026 | 0 | ||||||
Erland Torp (A) | Bjerke Travbane | 06 | 5/1640 | 5 | 5 | 34,4 | 8 | 0394 | 1 500 | ||||||
Erland Torp (A) | Bjerke Travbane | 09 | 3/2100 | 3 | 3 | 36,3a | 6 | 0890 | 1 500 | ||||||
Erland Torp (A) | Biri Travbane | 02 | 8/2100 | 8 | 8 | 38,3 | 3 | 0230 | 2 500 | ||||||
Erland Torp (A) | Biri Travbane | 03 | 10/2120 | 10 | 10 | 38,5 g | 0 | G | 0848 | 0 | |||||
Erland Torp (A) | Biri Travbane | 04 | 2/1600 | 2 | 2 | 36,6 | 2 | 0186 | 3 000 | ||||||
Erland Torp (A) | Biri Travbane | 02 | 9/2100 | 9 | 9 | 46,2a | 0 | 0275 | 0 |