Status:
Død
Stigum Ron (Kaldblods traver)
N-84-0941
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
1984
-
Kjønn:
Hingst
-
Eier:
Åsmund Høgetveit, SELJORD
-
Oppdretter:
Magnhild Torvik Pettersen, SKIEN
-
Starter:
67
-
1. plass:
7
-
2. plass:
5
-
3. plass:
7
-
Plassering:
22
-
Volte:
(7)32,9K
-
Auto:
(6)31,4aK
-
Premier:
kr 119 300
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1987 |
2 |
1 |
0 |
0 |
0 |
45,1 g |
6000 |
6 000 |
1988 |
18 |
4 |
2 |
2 |
5 |
35,6 |
50000 |
50 000 |
1989 |
8 |
1 |
1 |
1 |
1 |
33,3a |
15800 |
15 800 |
1990 |
9 |
0 |
1 |
1 |
2 |
31,4a |
14200 |
14 200 |
1991 |
24 |
1 |
1 |
3 |
10 |
31,6ag |
29300 |
29 300 |
1992 |
6 |
0 |
0 |
0 |
4 |
31,6a |
4000 |
4 000 |
Starter 1991
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
02 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
38,0 |
5 |
|
|
0157 |
1000 |
1 000 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
05 |
8/1700 |
8 |
8 |
|
34,1 g |
6 |
|
G |
0485 |
1000 |
1 000 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
8/1700 |
8 |
8 |
|
33,1ag |
7 |
|
G |
0258 |
1000 |
1 000 |
|
|
Inge Nilsen (D) |
Jarlsberg Travbane |
|
05 |
4/2100 |
4 |
4 |
|
35,3a |
0 |
|
|
0265 |
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
05 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
33,9a |
5 |
|
|
0150 |
1000 |
1 000 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
03 |
8/2600 |
8 |
8 |
|
35,7ag |
0 |
|
G |
0416 |
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
34,3a |
5 |
|
|
0180 |
1000 |
1 000 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
11/1700 |
11 |
11 |
|
33,8ag |
0 |
|
G |
0189 |
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
12/2100 |
12 |
12 |
|
35,3ag |
0 |
|
G |
0076 |
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
03 |
1/1600 |
1 |
1 |
|
32,1a |
1 |
|
|
0427 |
7000 |
7 000 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
05 |
10/1700 |
10 |
10 |
|
31,6ag |
6 |
|
G |
0077 |
1000 |
1 000 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
8/1700 |
8 |
8 |
|
32,1a |
3 |
|
|
0406 |
2200 |
2 200 |
|
|
Kurt Hella (T) |
Bjerke Travbane |
|
02 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
dg |
- |
|
|
0452 |
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
6/2120 |
6 |
6 |
|
33,7 g |
7 |
|
G |
0391 |
1200 |
1 200 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
04 |
6/2600 |
6 |
6 |
|
33,4a |
3 |
|
|
0152 |
2200 |
2 200 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
04 |
10/2100 |
10 |
10 |
|
34,5ag |
0 |
|
G |
0415 |
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
6/2100 |
6 |
6 |
|
34,8a |
6 |
|
|
0243 |
1000 |
1 000 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Sørlandets Travpark |
|
02 |
1/1640 |
1 |
1 |
|
32,9 |
2 |
|
|
0186 |
3500 |
3 500 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Bjerke Travbane |
|
06 |
2/2600 |
2 |
2 |
|
34,6ag |
0 |
|
G |
0723 |
0 |
0 |
|
|
Thor Borg (C) |
Bjerke Travbane |
|
05 |
7/2140 |
7 |
7 |
|
33,2 |
5 |
|
|
0307 |
1800 |
1 800 |
|
|
Terje Løvseth (A) |
Jarlsberg Travbane |
|
03 |
5/1600 |
5 |
5 |
|
33,9ag |
0 |
|
G |
0108 |
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
9/1700 |
9 |
9 |
|
33,6a |
5 |
|
|
0347 |
1700 |
1 700 |
|
|
Stig Høgetveit (B) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
10/2100 |
10 |
10 |
|
35,1a |
3 |
|
|
0174 |
2700 |
2 700 |
|
|
Johan Herbjørn Undem (T) |
Bjerke Travbane |
|
03 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
37,2a |
0 |
|
|
0299 |
0 |
0 |
|
|
Lars Anvar Kolle (C) |
Klosterskogen Travbane |
|
92 |
5/1700 |
5 |
5 |
|
39,4 |
- |
|
|
P |
0 |
0 |
|
|
Avkom
Navn |
Årgang |
Sert. status |
Kjønn |
Premiegrad |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Premier |
Rekord volte |
Rekord auto |
Mor |
Morfar |
Stigum Ronja |
1995 |
Sertifisert |
HP |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Stigum Mai |
Finstadmort |
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |