Status:
Død
Marengo Jet (Varmblods traver)
N-85-5119
- Farge: Mellombr.
- Årgang: 1985
- Kjønn: Vallak
- Eier: Hans Olsen, LENA Psevd: Caroline Stable
- Oppdretter: Mari Foss Frøhaug, RØYSE
- Starter: 60
- 1. plass: 3
- 2. plass: 6
- 3. plass: 2
- Plassering: 27
- Volte: (6)18,5K
- Auto: (4)17,9aK
- Premier: kr 98 000
Starter 1990
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kai Frode Olsen (A) | Bjerke Travbane | 04 | 5/2140 | 5 | 5 | 25,1 | 0 | 1084 | 0 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Momarken Travbane | 09 | 7/2000 | 7 | 7 | 20,6a | 0 | 0158 | 0 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Drammen Travbane | 04 | 8/1700 | 8 | 8 | 20,5a | 4 | 0081 | 2 200 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 06 | 1/2140 | 1 | 1 | 20,8 | 5 | 0302 | 1 800 | ||||||
Vidar Hop (C) | Bjerke Travbane | 06 | 12/2100 | 12 | 12 | 21,8a | 0 | 0168 | 0 | ||||||
Vidar Hop (C) | Bjerke Travbane | 10 | 12/1609 | 12 | 12 | 18,8a | 6 | 0557 | 1 500 | ||||||
Pål Sem (T) | Biri Travbane | 11 | 12/1609 | 12 | 12 | STR | - | 0 | |||||||
Pål Sem (T) | Biri Travbane | 03 | 11/1609 | 11 | 11 | 19,6a | 5 | 0095 | 1 700 | ||||||
Pål Sem (T) | Bjerke Travbane | 01 | 12/1609 | 12 | 12 | 18,2a | 6 | 1299 | 1 500 | ||||||
Pål Sem (T) | Drammen Travbane | 04 | 9/1700 | 9 | 9 | br a | - | 0143 | 0 | ||||||
Pål Sem (T) | Klosterskogen Travbane | 09 | 15/2140 | 15 | 15 | 20,8 | 6 | 0058 | 600 | ||||||
Pål Sem (T) | Drammen Travbane | 01 | 15/2140 | 15 | 15 | 22,7 | 6 | 0042 | 600 | ||||||
Pål Sem (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 10/1700 | 10 | 10 | 21,5a | 0 | 0310 | 0 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 12/1600 | 12 | 12 | 20,8ag | 0 | G | 1145 | 0 | |||||
Ulf Thoresen | Klosterskogen Travbane | 05 | 1/2100 | 1 | 1 | 25,2 g | 0 | G | 0030 | 0 | |||||
Pål Sem (T) | Bjerke Travbane | 07 | 2/2600 | 2 | 2 | 22,8a | 6 | 0350 | 1 500 | ||||||
Ragnar Rekvik (S) | Drammen Travbane | 02 | 1/2100 | 1 | 1 | 22,2a | 4 | 0047 | 2 000 |