Status:
Død
Hanne Lill (Kaldblods traver)
N-86-0978
- Farge: Brun
- Årgang: 1986
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Mikael Haakenstad, ROA
- Oppdretter: Magne Grina-Gudbrand Lunder, LUNNER
- Starter: 11
- 1. plass: 1
- 2. plass: 0
- 3. plass: 0
- Plassering: 4
- Volte: (5)38,2M
- Auto:
- Premier: kr 9 250
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Olav Mikkelborg (T) | Momarken Travbane | 04 | 5/2000 | 5 | 5 | 39,4 g | 0 | G | 0360 | 0 | |||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 10/1600 | 10 | 10 | dg | - | 0093 | 0 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Drammen Travbane | 01 | 1/2100 | 1 | 1 | dg | - | 0071 | 0 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Momarken Travbane | 07 | 10/1600 | 10 | 10 | 41,4 g | 0 | G | 0051 | 0 | |||||
Dagfinn Aarum (T) | Bjerke Travbane | 01 | 8/2140 | 8 | 8 | 42,9 | 1 | 0032 | 5 000 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Drammen Travbane | 07 | 12/2120 | 12 | 12 | 40,6 g | 4 | G | 0028 | 1 250 | |||||
Espen A. Schem (T) | Bjerke Travbane | 92 | 2/2140 | 2 | 2 | 39,2 | - | P | 0 | ||||||
Espen A. Schem (T) | Bjerke Travbane | 91 | 1/2140 | 1 | 1 | 43,6 | - | N | 0 | ||||||
Frode Fladen (T) | Biri Travbane | 02 | 8/1600 | 8 | 8 | dg | - | 0108 | 0 | ||||||
Vidar Hop (C) | Drammen Travbane | 08 | 2/2100 | 2 | 2 | 38,2 g | 6 | G | 0142 | 1 000 | |||||
Espen A. Schem (T) | Momarken Travbane | 07 | 8/2000 | 8 | 7 | 43,9 g | 0 | G | 1597 | 0 | |||||
Frode Fladen (T) | Bjerke Travbane | 91 | 1/2140 | 1 | 1 | 42,9 g | - | G | P | 0 | |||||
Espen A. Schem (T) | Bjerke Travbane | 91 | 2/2140 | 2 | 2 | 46,8 rg | - | R | G | N | 0 | ||||
Espen A. Schem (T) | Momarken Travbane | 01 | 8/2000 | 8 | 8 | 47,5 | 8 | 0481 | 1 000 | ||||||
Arne Auestad (T) | Momarken Travbane | 01 | 8/2000 | 8 | 8 | 50,7 | 8 | 0488 | 1 000 | ||||||
Espen A. Schem (T) | Bjerke Travbane | 98 | 4/1600 | 4 | 4 | 49,9 g | - | G | B | 5 000 | |||||
Espen A. Schem (T) | Bjerke Travbane | 95 | 4/1600 | 4 | 4 | 52,4 | - | B | 5 000 |