Status:
Død
Reins Sara (Kaldblods traver)
N-87-0534
- Farge: Brun
- Årgang: 1987
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Veiviseren As, LARVIK
- Oppdretter: Einar Bye Bartnes, STEINKJER
- Starter: 120
- 1. plass: 2
- 2. plass: 2
- 3. plass: 8
- Plassering: 60
- Volte: (9)30,9K
- Auto: (9)29,6aK
- Premier: kr 104 750
Starter 1991
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 10 | 2/1640 | 2 | 2 | 36,7 g | 0 | G | 0396 | 0 | |||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 09 | 13/2200 | 13 | 13 | 37,5 | 8 | 0440 | 1 000 | ||||||
Edvard Kristiansen (S) | Rauma Travbane | 02 | 5/1740 | 5 | 5 | 38,7 g | 0 | G | 0157 | 0 | |||||
Arne Nilsen (T) | Orkdal Tråvpark | 01 | 10/2160 | 10 | 10 | 38,8 | 6 | 0627 | 600 | ||||||
Roar Walsøe (T) | Biri Travbane | 03 | 6/1600 | 6 | 6 | 37,5 g | 7 | G | 0100 | 1 000 | |||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 08 | 3/1660 | 3 | 3 | 36,4 | 7 | 0156 | 600 | ||||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 10 | 6/1660 | 6 | 6 | dg | - | 0289 | 0 | ||||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 10 | 3/2140 | 3 | 3 | 38,4 | 0 | 0258 | 0 | ||||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 09 | 8/1680 | 8 | 8 | 38,7 g | 5 | G | 0057 | 600 | |||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 02 | 14/2160 | 14 | 14 | 38,4 g | 7 | G | 0128 | 1 000 | |||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 02 | 15/2160 | 15 | 15 | 38,7 | 6 | 0261 | 1 000 | ||||||
Roar Walsøe (T) | Biri Travbane | 02 | 4/2100 | 4 | 4 | 40,6 | 6 | 0117 | 1 500 | ||||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 08 | 11/2160 | 11 | 11 | 40,5 | 0 | 0357 | 0 | ||||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 01 | 6/1680 | 6 | 6 | 43,8 g | 5 | G | 0188 | 1 600 | |||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 01 | 14/1700 | 14 | 14 | 40,8 g | 0 | G | 0116 | 0 | |||||
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 01 | 7/2180 | 7 | 7 | 41,1 | 4 | 0041 | 2 000 | ||||||
Edvard Kristiansen (S) | Leangen Travbane | 07 | 1/1640 | 1 | 1 | 38,5 | 5 | 0286 | 1 600 |