Status:
Død
Kip Rigel (Kaldblods traver)
N-88-0439
- Farge: Brun
- Årgang: 1988
- Kjønn: Vallak
- Eier: Gerd Svendstad-Gudbrand Sæther, KVAM
- Oppdretter: Harald Skaare-Einar Vaarlund, DOKKA
- Starter: 32
- 1. plass: 1
- 2. plass: 3
- 3. plass: 3
- Plassering: 10
- Volte: (4)33,3K
- Auto: (4)38,2aM
- Premier: kr 42 763
Starter 1991
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Magnus Helland (C) | Momarken Travbane | 04 | 6/1600 | 6 | 6 | 38,4 g | 6 | G | 0251 | 1 000 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Bjerke Travbane | 09 | 15/2180 | 15 | 15 | 40,6 | 9 | 1709 | 1 200 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 01 | 5/2140 | 5 | 5 | 39,0 | 8 | 0405 | 1 000 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 09 | 3/2100 | 3 | 3 | 41,0 | 5 | 0044 | 600 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Momarken Travbane | 03 | 11/1600 | 11 | 11 | 38,8ag | 0 | G | 0908 | 0 | |||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 09 | 10/2020 | 10 | 10 | gm0 | 0 | 0088 | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 09 | 2/2140 | 2 | 2 | dg | - | 0232 | 0 | ||||||
Tor Wollebæk (T) | Momarken Travbane | 01 | 12/2040 | 12 | 12 | 40,2 g | 0 | G | 0015 | 0 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 01 | 6/1620 | 6 | 6 | 37,1 g | 5 | G | 0075 | 2 500 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 01 | 3/2100 | 3 | 3 | 39,2 | 2 | 0057 | 3 500 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Bjerke Travbane | 09 | 1/2140 | 1 | 1 | 41,4 g | 4 | G | 0166 | 3 000 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Drammen Travbane | 01 | 1/1700 | 1 | 1 | dg | - | 0098 | 0 | ||||||
Magnus Helland (C) | Jarlsberg Travbane | 01 | 7/2100 | 7 | 7 | 42,9 g | 3 | G | 0666 | 2 500 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Momarken Travbane | 97 | 1/1600 | 1 | 1 | 54,1 | - | B | 5 000 | ||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Bjerke Travbane | 95 | 1/1600 | 1 | 1 | 53,6 g | - | G | B | 5 000 | |||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 95 | 5/1600 | 5 | 5 | dg | - | B | 0 |