Status:
Død
Per Lunar (Kaldblods traver)
N-88-0773
- Farge: Mellombr.
- Årgang: 1988
- Kjønn: Vallak
- Eier: Birger Grinde-Morten Kristiansen, YTRE ARNA
- Oppdretter: Henry Rønning, STATHELLE
- Starter: 35
- 1. plass: 1
- 2. plass: 2
- 3. plass: 3
- Plassering: 14
- Volte: (5)*33,5K
- Auto: (5)32,5aM
- Premier: kr 28 200
Starter 1992
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 07 | 4/1600 | 4 | 4 | STR | - | 0 | |||||||
Thor Borg (C) | Bjerke Travbane | 09 | 5/2140 | 5 | 5 | 39,9 rg | 0 | R | G | 0675 | 0 | ||||
Lars Anvar Kolle (C) | Sørlandets Travpark | 07 | 6/1640 | 6 | 6 | 37,4 | 5 | 0164 | 1 000 | ||||||
Lars Anvar Kolle (C) | Klosterskogen Travbane | 03 | 1/1700 | 1 | 1 | 38,1ag | 6 | G | 0079 | 1 000 | |||||
Gunleif Tollefsen (T) | Sørlandets Travpark | 08 | 8/1640 | 8 | 8 | 36,8 g | 7 | G | 0038 | 600 | |||||
Jan Tore Rønningen (A) | Sørlandets Travpark | 01 | 9/2160 | 9 | 9 | 40,7 | 0 | 0029 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 09 | 6/1600 | 6 | 6 | 37,2 | 5 | 0113 | 600 | ||||||
Jan Tore Rønningen (A) | Jarlsberg Travbane | 10 | 4/2100 | 4 | 4 | 36,6 | 6 | 0259 | 600 | ||||||
Kjell Løvdal (T) | Sørlandets Travpark | 09 | 3/1640 | 3 | 3 | 37,9 g | 8 | G | 0062 | 600 | |||||
Jan Tore Rønningen (A) | Sørlandets Travpark | 02 | 9/1640 | 9 | 9 | 35,4 | 6 | 0984 | 1 000 | ||||||
Tron Gravdal (A) | Drammen Travbane | 02 | 5/2100 | 5 | 5 | br rg | - | R | G | 0243 | 0 | ||||
Kurt Hella (T) | Sørlandets Travpark | 02 | 6/2140 | 6 | 5 | 43,5 r | 0 | R | 0233 | 0 | |||||
Kurt Hella (T) | Klosterskogen Travbane | 07 | 5/1700 | 5 | 5 | 39,6 | 6 | 0192 | 1 000 | ||||||
Jan Tore Rønningen (A) | Sørlandets Travpark | 02 | 9/1609 | 9 | 8 | 37,5a | 7 | 0243 | 1 000 | ||||||
Jan Tore Rønningen (A) | Sørlandets Travpark | 01 | 4/2140 | 4 | 4 | 42,7 g | 2 | G | 0138 | 3 000 | |||||
Jan Tore Rønningen (A) | Drammen Travbane | 08 | 13/2120 | 13 | 13 | 43,2 | 0 | 0243 | 0 |