Status:
Død
Ruud Smokken (Kaldblods traver)
N-89-0853
- Farge: Brun
- Årgang: 1989
- Kjønn: Hingst
- Eier: Jon Wigdal, VIKERSUND Psevd: Stall Ruud Gård
- Oppdretter: Jon Albert Wigdal & Turid Wigdal, VIKERSUND
- Starter: 202
- 1. plass: 26
- 2. plass: 17
- 3. plass: 21
- Plassering: 65
- Volte: (12)24,8M
- Auto: (13)22,9aK
- Premier: kr 1 049 946
Starter 1998
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Per Ludvig Nilsen (T) | Bjerke Travbane | 06 | 3/2140 | 3 | 3 | 28,9 g | 4 | G | 1087 | 8 000 | |||||
Pål Sem (T) | Momarken Travbane | 01 | 5/2000 | 5 | 5 | 30,9a | 4 | 0632 | 12 000 | ||||||
Pål Sem (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 13/2520 | 13 | 13 | 32,0 | 6 | 0185 | 1 200 | ||||||
Pål Sem (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 3/1700 | 3 | 3 | 28,7 g | 6 | G | 0310 | 1 200 | |||||
Asbjørn Austevoll Jr. (T) | Klosterskogen Travbane | 02 | 1/2100 | 1 | 1 | 30,0a | 2 | 0139 | 7 000 | ||||||
Eirik Høitomt (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 9/1600 | 9 | 9 | 27,3a | 0 | 0343 | 0 | ||||||
Pål Sem (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 4/2100 | 4 | 4 | STR | - | 0 | |||||||
Pål Sem (T) | Biri Travbane | 06 | 1/2100 | 1 | 1 | 26,6ag | 0 | G | 0191 | 0 | |||||
Pål Sem (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 3/2100 | 3 | 3 | 28,2a | 0 | 0086 | 0 | ||||||
Pål Sem (T) | Biri Travbane | 01 | 8/2100 | 8 | 8 | 25,2a | 6 | 1304 | 5 000 | ||||||
Thor Borg (C) | Biri Travbane | 05 | 9/1609 | 9 | 9 | 25,1ag | 0 | G | 0107 | 0 | |||||
Pål Sem (T) | Drammen Travbane | 05 | 4/1700 | 4 | 4 | 24,6a | 0 | 0284 | 0 | ||||||
Pål Sem (T) | Bergen Travpark | 01 | 10/2100 | 10 | 10 | 26,9a | 0 | 0514 | 0 | ||||||
Tore H. Larsen (T) | Biri Travbane | 06 | 11/2100 | 11 | 11 | 26,4ag | 0 | G | 0949 | 0 | |||||
Pål Sem (T) | Klosterskogen Travbane | 05 | 7/2140 | 7 | 7 | 30,6 | 6 | 0169 | 1 000 | ||||||
Pål Sem (T) | Biri Travbane | 01 | 2/2100 | 2 | 2 | 29,3ag | 0 | G | 0272 | 0 | |||||
Pål Sem (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 11/2100 | 11 | 11 | 28,5a | 0 | 0166 | 0 |