Kirbest (Kaldblods traver)
N-92-0777
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
1992
-
Alder:
33 år
-
Kjønn:
Vallak
-
Eier:
Thorleif Mathisen, TJØME
-
Oppdretter:
Kristoffer Kirkevold-Åse Helga Kirkevo, RAMNES
-
Starter:
189
-
1. plass:
3
-
2. plass:
16
-
3. plass:
18
-
Plassering:
59
-
Volte:
(6)27,0K
-
Auto:
(8)27,4aK
-
Premier:
kr 293 176
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1994 |
4 |
0 |
0 |
0 |
4 |
54,9 |
4000 |
4 000 |
1995 |
3 |
0 |
0 |
0 |
1 |
41,6 |
1500 |
1 500 |
1996 |
19 |
0 |
1 |
3 |
7 |
33,4 |
22950 |
22 950 |
1997 |
30 |
1 |
2 |
3 |
13 |
31,8 |
47300 |
47 300 |
1998 |
28 |
1 |
2 |
5 |
9 |
27,0 |
58394 |
58 394 |
1999 |
26 |
1 |
1 |
1 |
10 |
27,5ag |
43134 |
43 134 |
2000 |
21 |
0 |
5 |
1 |
5 |
27,4 |
52497 |
52 497 |
2001 |
27 |
0 |
3 |
1 |
4 |
27,8a |
29500 |
29 500 |
2002 |
19 |
0 |
1 |
3 |
3 |
29,4 g |
21700 |
21 700 |
2003 |
11 |
0 |
1 |
1 |
3 |
31,5ag |
13500 |
13 500 |
Starter 1998
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Roy Gjølberg (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
05 |
4/2100 |
4 |
4 |
|
32,8 |
6 |
|
|
0649 |
1200 |
1 200 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Drammen Travbane |
|
05 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
32,0a |
0 |
|
|
0306 |
0 |
0 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
06 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
32,3a |
0 |
|
|
0153 |
0 |
0 |
|
|
Asbjørn Mehla (T) |
Drammen Travbane |
|
05 |
5/1700 |
5 |
5 |
|
30,1 |
3 |
|
|
0247 |
3500 |
3 500 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
12/2100 |
12 |
12 |
|
32,5a |
7 |
|
|
0401 |
1000 |
1 000 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Bjerke Travbane |
|
07 |
10/1609 |
10 |
10 |
|
30,3a |
0 |
|
|
0156 |
0 |
0 |
|
|
Kristen T. Gundersen (T) |
Sørlandets Travpark |
|
04 |
11/2160 |
11 |
11 |
|
31,4 |
5 |
|
|
0305 |
1000 |
1 000 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Bjerke Travbane |
|
04 |
7/2100 |
7 |
7 |
|
30,5a |
0 |
|
|
0125 |
0 |
0 |
|
|
Cato Antonsen (T) |
Årjäng |
|
04 |
5/1640 |
5 |
19 |
|
27,0 |
3 |
|
|
0192 |
6494 |
6 494 |
|
|
Odd Arne Sagholen (T) |
Momarken Travbane |
|
05 |
2/2000 |
2 |
2 |
|
32,3 |
0 |
|
|
0227 |
0 |
0 |
|
|
Magnus Helland (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
04 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
29,7 |
5 |
|
|
0810 |
2000 |
2 000 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Bjerke Travbane |
|
03 |
6/2100 |
6 |
6 |
|
31,8ag |
0 |
|
G |
0703 |
0 |
0 |
|
|
Tor Wollebæk (T) |
Momarken Travbane |
|
05 |
5/1600 |
5 |
5 |
|
29,3 |
4 |
|
|
0203 |
2000 |
2 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
04 |
10/2120 |
10 |
10 |
|
31,3 |
0 |
|
|
0441 |
0 |
0 |
|
|
Øivind Mathisen (T) |
Biri Travbane |
|
04 |
3/1609 |
3 |
3 |
|
29,9ag |
6 |
|
G |
0251 |
1000 |
1 000 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
05 |
3/1700 |
3 |
3 |
|
32,2ag |
0 |
|
G |
0091 |
0 |
0 |
|
|
Solveig Persson (S) |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
31,5ag |
1 |
|
G |
0027 |
12000 |
12 000 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Biri Travbane |
|
04 |
4/2620 |
4 |
4 |
|
30,8 |
3 |
|
|
0618 |
6000 |
6 000 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Bjerke Travbane |
|
10 |
5/1609 |
5 |
5 |
|
29,3a |
4 |
|
|
0394 |
2500 |
2 500 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Momarken Travbane |
|
08 |
10/2000 |
10 |
10 |
|
32,5 |
3 |
|
|
0131 |
3500 |
3 500 |
|
|
Asbjørn Mehla (T) |
Bjerke Travbane |
|
05 |
2/2100 |
2 |
2 |
|
31,3a |
6 |
|
|
0303 |
1200 |
1 200 |
|
|
Asbjørn Mehla (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
04 |
3/1600 |
3 |
3 |
|
30,9 |
0 |
|
|
0154 |
0 |
0 |
|
|
Dagfinn Aarum (T) |
Drammen Travbane |
|
05 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
32,0 |
2 |
|
|
0109 |
5000 |
5 000 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Bjerke Travbane |
|
02 |
9/2160 |
9 |
9 |
|
34,6 g |
0 |
|
G |
0674 |
0 |
0 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Drammen Travbane |
|
05 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
33,4 |
3 |
|
|
0222 |
3500 |
3 500 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Momarken Travbane |
|
02 |
3/1620 |
3 |
3 |
|
31,0 |
2 |
|
|
0270 |
4000 |
4 000 |
|
|
Trond Skauen (T) |
Drammen Travbane |
|
05 |
11/2100 |
11 |
11 |
|
34,3 |
0 |
|
|
0396 |
0 |
0 |
|
|
Tor Wollebæk (T) |
Bjerke Travbane |
|
03 |
7/2160 |
7 |
7 |
|
35,6 |
4 |
|
|
0149 |
2500 |
2 500 |
|
|
Stamtavle
Avlsindeks: 102
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |