Status:
Død
Romhus Lena (Kaldblods traver)
N-92-1184
- Farge: Svart
- Årgang: 1992
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Per Skjærseth, AURSKOG
- Oppdretter: Hanne Brubak-Per Brubak, AURSKOG
- Starter: 175
- 1. plass: 7
- 2. plass: 31
- 3. plass: 17
- Plassering: 58
- Volte: (11)25,6K
- Auto: (7)25,0aK
- Premier: kr 847 802
Starter 1995
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Per A. Skjærseth (A) | Momarken Travbane | 03 | 6/2000 | 6 | 6 | 36,1 g | 0 | G | 0209 | 0 | |||||
Per A. Skjærseth (A) | Bjerke Travbane | 08 | 8/2180 | 8 | 8 | 34,6 | 4 | 0050 | 2 500 | ||||||
Per A. Skjærseth (A) | Bjerke Travbane | 02 | 15/2180 | 15 | 15 | 35,3 | 4 | 0237 | 4 000 | ||||||
Per A. Skjærseth (A) | Bjerke Travbane | 08 | 13/2180 | 13 | 13 | 36,4 g | 7 | G | 2046 | 1 000 | |||||
Per A. Skjærseth (A) | Bjerke Travbane | 09 | 6/2180 | 6 | 6 | 34,5 | 2 | 0096 | 5 000 | ||||||
Per A. Skjærseth (A) | Biri Travbane | 05 | 11/2140 | 11 | 11 | 35,2 | 0 | 1414 | 0 | ||||||
Per A. Skjærseth (A) | Drammen Travbane | 07 | 12/2140 | 12 | 12 | 36,6 | 4 | 0223 | 4 000 | ||||||
Per A. Skjærseth (A) | Klosterskogen Travbane | 01 | 6/2120 | 6 | 6 | 35,8 g | 0 | G | 0148 | 0 | |||||
Per A. Skjærseth (A) | Klosterskogen Travbane | 02 | 7/2120 | 7 | 7 | 36,7 | 3 | 0138 | 6 000 | ||||||
Per A. Skjærseth (A) | Jarlsberg Travbane | 01 | 1/2100 | 1 | 1 | 38,0 | 2 | 0296 | 10 000 | ||||||
Per A. Skjærseth (A) | Momarken Travbane | 09 | 10/2020 | 10 | 10 | 38,6 | 0 | 0134 | 0 | ||||||
Per A. Skjærseth (A) | Jarlsberg Travbane | 07 | 7/2120 | 7 | 7 | 38,8 g | 0 | G | 0179 | 0 | |||||
Per A. Skjærseth (A) | Drammen Travbane | 01 | 5/2100 | 5 | 5 | 37,1 g | 5 | G | 0510 | 2 000 | |||||
Per A. Skjærseth (A) | Biri Travbane | 07 | 10/2100 | 10 | 10 | 40,2 | 2 | 0255 | 10 000 | ||||||
Per A. Skjærseth (A) | Momarken Travbane | 92 | 6/2000 | 6 | 6 | 41,8 g | - | G | P | 0 | |||||
Per A. Skjærseth (A) | Bjerke Travbane | 91 | 1/2140 | 1 | 1 | 41,7 r | - | R | N | 0 |